Spring naar bijdragen

Handbagage Delta Airlines, zijn ze streng?


Aanbevolen berichten

Van mijn schoonouders kan ik Postcode Loterij handbagage koffer lenen voor mijn trip naar Vegas.

Koffer heeft de volgende afmetingen 58x35x23, incl. hengsel en wieltjes.

Eisen Delta Airlines:

Baggage must fit easily in the Carry-on Baggage Check (approximately 22" x 14" x 9" or 56 x 35 x 23 cm).

Koffer is iets te hoog. Hoe streng of soepel is Delta Airlines.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

Ik ben een aantal keer met Delta gevlogen en ze hebben het nog nooit gecontroleerd, persoonlijk erger ik me kapot aan mensen die handbagage meenemen die soms wel 2 x zo groot is als toegestaan, waardoor die vakken heel snel vol zijn en als je beetje laat in het vliegtuig komt alles al vol is..

Diegene die het strengst zijn met bagage en handbagage is de KLM, die gaan ook vaak echt moeilijk doen als je een paar kilo teveel hebt terwijl alle andere airlines daar nooit moeilijk over doen, maar de KLM wil je dan gewoon gemiddeld 100 euro laten bijbetalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.