Spring naar bijdragen

Wat moet je sowieso niet doen in Las Vegas?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Op 14-5-2021 om 09:09 zei baje54:

Ik denk dat ik ter plaatse n auto huur. Wil sowieso de hooverdam bezoeken. Weet iemand wat daar de huurprijzen zijn?

Vast in Nederland vastleggen, ik heb een keer op Los Angeles gevlogen. Daar stond auto klaar en dan naar Vegas gereden, was super! Wij kwamen bij donker aan, zie je de stad helemaal oplichten in de woestijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Empty Wallet:

Vast in Nederland vastleggen, ik heb een keer op Los Angeles gevlogen. Daar stond auto klaar en dan naar Vegas gereden, was super! Wij kwamen bij donker aan, zie je de stad helemaal oplichten in de woestijn!

Wat waren de kosten toen? En welke verhuurder?

bewerkt door baje54 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Empty Wallet:

Vast in Nederland vastleggen, ik heb een keer op Los Angeles gevlogen. Daar stond auto klaar en dan naar Vegas gereden, was super! Wij kwamen bij donker aan, zie je de stad helemaal oplichten in de woestijn!

T is dan wel bijna 4 uur rijden.... na de vlucht was ik dat niet van plan als driver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei SupremacyNL:

Bij ons was er ook "iets", weet niet meer wat precies. Volgens mij met wat paracetamol of zoiets. Op een gegeven moment dacht ik in een aflevering van "border patrol' te zijn beland... :P 

Jaa je kan er tussen uit gepikt worden.maar ik ben twee keer met me ex in Amerika zij had altijd reuma medicijnen bij in vorm van injectie spuiten en er is nooit na gevraagd of na gekeken zowel op Schiphol als in Amerika niet.dus ik heb ook welles het ideeën dat het soms echt willekeurig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lopen vanaf een 'Off Strip' hotel naar the Strip. Niet doen. Is ver, is gevaarlijk (bij de onderdoorgangetjes nabij de snelweg liggen toch wat ongure types die wellicht je portemonnee of telefoon interessant vinden) en een Uber/Lyft kost haast niets dus dat is veel efficiënter. US is niet echt ingericht op voetgangers (the Strip daar gelaten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Budgetvrouw:
4 uur geleden zei Dooker:
o dan had je denk pech, ben er al 2x geweest en was hartstikke leuk zeker met de 4d film boven ben wel 2uur binnen geweest volgens mij

Een 4d film + M&M's. Dat klinkt gaaf. Ik vind in pretparken etc. de 4d films een van de leukste dingen om mee te maken.

Alleen niks kopen HAha handje voor M&m zo 20$!! Je kan wel lekker proeven op de muur :) ben je zo half uur bezig HAha 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei DennMann:

Wat je niet moet doen? De pawnshop van TV bezoeken, man wat viel dat tegen...

Ok bij welke ben je geweest, Harrison? Ik ben hier nog niet geweest maar was dit wel een keer van plan. Uiteraard lijkt op tv alles altijd gaaf en kan het in het echt tegenvallen. Ben wel in allerlei verschillende antiekwinkeltjes geweest. Wanneer je goed oplet zie je ze overal zitten en af en toe is er een leuke met echte oude Las Vegas spullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei JackpotEnschede:

Ok bij welke ben je geweest, Harrison? Ik ben hier nog niet geweest maar was dit wel een keer van plan. Uiteraard lijkt op tv alles altijd gaaf en kan het in het echt tegenvallen. Ben wel in allerlei verschillende antiekwinkeltjes geweest. Wanneer je goed oplet zie je ze overal zitten en af en toe is er een leuke met echte oude Las Vegas spullen.

Inderdaad die van Harrison, van het programma "Pawn Stars".  Ik vond het maar een klein winkeltje, en een groot deel verkochten ze merchandise van de show. Daarnaast zit/zat een restaurant/bar/cafe ook volledig in hun branding etc. Daar draaiden ze ook af en toe zelf mee in de diensten dacht ik.

Inmiddels wel 5 (?) jaar geleden, dus misschien eea wat veranderd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei DennMann:

Ja leek mij ook super tof haha. Ze waren er toen in ieder geval niet ;)

wist je dat het programma op tv van pawn stars niet eens opgenomen word in die shop op de strip en dat deze 1 op 1 is nagebouwd in een studio!! en die gasten zijn gewoon betaalde acteurs. ik was er toen en bij het afrekenen van wat merchandise vroeg ik dat aan de kassière en zei vertelde mij dat, mocht ik het niet goed hebben dan lieg ik haar na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.