Spring naar bijdragen

goedemorgen, graag stel ik mij even voor. Mijn naam is André


Alarm934

Aanbevolen berichten

Ik ben helemaal nieuw in het kopen van Cryptomunten. Helaas heb ik de pech dat ik op een verkeerd moment ben ingestapt. Ik heb 2 weken geleden DOGE COIN gekocht. Deze is nu flink in waarde gedaald. Ik wil deze verkopen. Met deze DOGE COIN als betaalmiddel wil ik een andere cryptomunt kopen. Ik heb gelezen dat dit handelen op binance gratis is. Ik ben al wat op zoek geweest maar kom niet echt verder. Bij toeval werk ik gewezen op dit forum. Hopelijk kan ik hier uitleg vinden hoe ik moet verkopen/ handelen. Het moet dan wel op Jip en Janneke niveau, want zoals ik schreef. Ik ben nieuw. Ik ga nu op zoek en wens iedereen een goed lang weekend. En ik wens iedereen een beetje winst toe. met een vriendelijke groet André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Alarm934:

Ik ben helemaal nieuw in het kopen van Cryptomunten. Helaas heb ik de pech dat ik op een verkeerd moment ben ingestapt. Ik heb 2 weken geleden DOGE COIN gekocht. Deze is nu flink in waarde gedaald. Ik wil deze verkopen. Met deze DOGE COIN als betaalmiddel wil ik een andere cryptomunt kopen. Ik heb gelezen dat dit handelen op binance gratis is. Ik ben al wat op zoek geweest maar kom niet echt verder. Bij toeval werk ik gewezen op dit forum. Hopelijk kan ik hier uitleg vinden hoe ik moet verkopen/ handelen. Het moet dan wel op Jip en Janneke niveau, want zoals ik schreef. Ik ben nieuw. Ik ga nu op zoek en wens iedereen een goed lang weekend. En ik wens iedereen een beetje winst toe. met een vriendelijke groet André

Welkom Andre, Zelf helaas geen ervaring met binance, maar er is vast iemand hier op het forum die je daarmee verder kan helpen! 
Met de DOGE Coin weet je nooit welke kant het op gaat, wat erg kan helpen is de twitter van Elon Musk in de gaten houden. Vaak als hij iets tweet of in een interview zegt met DOGE stijgt de prijs aanzienlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blox is inderdaad erg gebruiksvriendelijk. Helaas kun je géén valuta storten of opnemen. En de kosten....mmm, dat kan ook ietsjes beter. Op Onetime staat er een review over dit product
Wel gratis €10,- bij aanmelding, weet alleen niet of dat nog steeds zo is.. Ze hebben nu even een registratie stop als het goed is

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-5-2021 om 10:59 zei Alarm934:

Ik ben helemaal nieuw in het kopen van Cryptomunten. Helaas heb ik de pech dat ik op een verkeerd moment ben ingestapt. Ik heb 2 weken geleden DOGE COIN gekocht. Deze is nu flink in waarde gedaald. Ik wil deze verkopen. Met deze DOGE COIN als betaalmiddel wil ik een andere cryptomunt kopen. Ik heb gelezen dat dit handelen op binance gratis is. Ik ben al wat op zoek geweest maar kom niet echt verder. Bij toeval werk ik gewezen op dit forum. Hopelijk kan ik hier uitleg vinden hoe ik moet verkopen/ handelen. Het moet dan wel op Jip en Janneke niveau, want zoals ik schreef. Ik ben nieuw. Ik ga nu op zoek en wens iedereen een goed lang weekend. En ik wens iedereen een beetje winst toe. met een vriendelijke groet André

welkom en succes in deze groep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.