Spring naar bijdragen

ik heb ook altijd pech


geldwolf

Aanbevolen berichten

Ik heb even een plek nodig om mijn frustratie te uiten.

Was aan het werk vanavond en dacht laat ik een paar leuke rijtjes voetbal invullen.

Maar zoals ieder van jullie wel kent 1 fout mijn club ajax.

ik speelde

FC Midtjylland

napoli

partizan belgrado

fiorentina

ajax

voor 10 euro kon ik 2144 euro winnen ( alleen ajax fout)

Ajax krijgt nog een mega kans in blessuretijd niet te missen.( nooit geluk)

moest ik effe kwijt fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb dat lang geleden wel eens gehad tijdens een wedstrijd Utrecht - Vitesse. Ik zat toen in het stadion en had toen een aantal funbet van 5-0, 6-1, 5-3 etc genomen. Op een gegeven moment stond het 5-2 en was mijn enige win optie nog 5-3, doelpunt voor de tegenpartij Vitesse. Was een jaartje of 18/19 jaar en voor mij was dat natuurlijk veel geld, dus waren wij wel blij toen Vitesse in de slotfase nog een penalty mee kreeg haha. Uiteraard kregen we veel bier en scheldwoorden na ons toegesmeten toen we iets te enthousiast zaten te juichen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat lang geleden wel eens gehad tijdens een wedstrijd Utrecht - Vitesse. Ik zat toen in het stadion en had toen een aantal funbet van 5-0, 6-1, 5-3 etc genomen. Op een gegeven moment stond het 5-2 en was mijn enige win optie nog 5-3, doelpunt voor de tegenpartij Vitesse. Was een jaartje of 18/19 jaar en voor mij was dat natuurlijk veel geld, dus waren wij wel blij toen Vitesse in de slotfase nog een penalty mee kreeg haha. Uiteraard kregen we veel bier en scheldwoorden na ons toegesmeten toen we iets te enthousiast zaten te juichen.

Eindelijk een keer een utreg supporter!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.