Spring naar bijdragen

Frank naar Las Vegas


TheGallant

Aanbevolen berichten

@Frankk, dat wordt weer genieten in Vegas en wij genieten mee dankzij jouw reisverslagen. @Frankyboy, iedereen gaat op eigen gelegenheid naar Las Vegas maar in Vegas kun je met elkaar optrekken, afspreken. Het is geen verplichting. Vrijheid, blijheid. :-) Aanhaken met de groep is zeker leuk als je alleen gaat of nog nooit in Vegas bent geweest. In maart gaan veel OneTimers naar Vegas. Ik ben benieuwd naar deze verhalen en van de anderen die nog gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Nog geen twee weken te gaan. Dan mag ik weer lekker Las Vegas bezoeken.

Zal in deze topic het één en ander plaatsen. Ik heb hierbij het streven om mijn vakantie terug te verdienen. Net als de vorige keer.

Ik wil weer lekker aan de pokertafels schuiven om rustig m'n spel te spelen. No limit cash games.

Heb er zin in. Heb de welbekende mustang weer gehuurd om een dag death valley aan te doen. Nu in de bloei dus erg bijzonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben @Sinister6  nog die er zit en binnenkort ook @Jackgo en onze @FrankK weer. Was die al terug dan ;-)  Samen met zijn meisje Sin City onveilig maken en ons verzien van alle pracht en praal die de stad te bieden heeft. Ik leef zo lekker mee met alle verhalen, foto's en filmpjes dat het nu alweer kriebelt. Zal ik gewoon de mei vakantie er weer heen gaan, gewoon omdat het kan ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben @Sinister6  nog die er zit en binnenkort ook @Jackgo en onze @FrankK weer. Was die al terug dan ;-)  Samen met zijn meisje Sin City onveilig maken en ons verzien van alle pracht en praal die de stad te bieden heeft. Ik leef zo lekker mee met alle verhalen, foto's en filmpjes dat het nu alweer kriebelt. Zal ik gewoon de mei vakantie er weer heen gaan, gewoon omdat het kan ;-)

Goed plan !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Zo het is nu stipt 8.00 in de morgen. Na een nachtje slapen van een uurtje of 7 kunnen we fris en fruitig aan de dag beginnen.

Gisteren een hele prettige reis gehad, hoewel het confort bij American Airlines wat achterbleef. De reis was verder zeer voorspoedig verlopen. We konden de overstap snel maken in philedelphia.

Voor ons stond een vrouw bij het checken van de handbagage die iets minder vrolijk was. Haar tas met etenswaren was eruit gevist en moest gecheckt worden. Ze stond te schelden, aangezien ze nu haar vlucht zou missen. Heerlijk tafereel.

Bij aankomst hebben we eerst de bus genomen, maar bij nader inzien kwamen we ergens ander terecht dan dat ik had gehoopt.

Afijn, het had zo moeten wezen want er stond een hele aardige mevrouw ons op te wachten met een uber kaart op haar ruit. Al met al toch goedkoper uit me't de bus en uber, dan we de laatste keer met de taxi kwijt waren.

Na het inchecken bij het hotel hebben we bij onze favoriete sushi tent gegeten naast de strip burger. Heerlijke Viva las vegas roll en een een rock and roll sushi roll naar binnen geschoven.

Vervolgens even naar de wynn gelopen om.een klein gokje te wagen op de wonder woman. Geen resultaat na 10 minuten spelen en een heerlijke sigaar.

Moe gingen we naar het hotel. We waren inmiddels al meer.dan 24 uur wakkert.

Vandaag een nieuwe dag. Lekker rustig aan even wat eten inslaan, de foodcourt bezoeke'n en het heerlijke zwembad induiken.

Uiteraard zal er vanavond een welbekend potje pokeren worden gespeeld. En ik durf het bijna niet uit te spelen, maar doe het toch. Het streven is om met winst naar huis te gaan.

NET ALS DE VORIGE KEER! WAT EEN HEERLIJKE STAD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.