Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste Onetimers,

Doordat we merken dat Onetime een steeds grotere community wordt met een grote passie voor de spellen dat wij aanbieden, hebben we een account aangemaakt om de gebruikers van dit forum te woord te staan wanneer er ideeën, vragen, opmerkingen of klachten zijn. Wij willen tenslotte voor iedereen bereikbaar zijn. Mocht je iets willen melden over W!N Online is dit mogelijk via de topics die momenteel al openstaan op dit forum. Wij zullen ons ook beperken tot de huidige W!N Online topics.

Met winnende groet!

Namens het support team,

Dennis

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
Beste Onetimers,

Doordat we merken dat Onetime een steeds grotere community wordt met een grote passie voor de spellen dat wij aanbieden, hebben we een account aangemaakt om de gebruikers van dit forum te woord te staan wanneer er ideeën, vragen, opmerkingen of klachten zijn. Wij willen tenslotte voor iedereen bereikbaar zijn. Mocht je iets willen melden over W!N Online is dit mogelijk via de topics die momenteel al openstaan op dit forum. Wij zullen ons ook beperken tot de huidige W!N Online topics.

Met winnende groet!

Namens het support team,

Dennis

Dan post ik het hier ook maar:

*Ik wacht al 2 weken op mijn bol.com voucher,

*Ik krijg nog 6 tickets aan bugmeldingen (plus nog eens 2 van het onderstaande)

*Punto Banco klopt voor geen meter.. het tableau waarbij kaarten worden getrokken slaat nergens op, en het zou op deze manier geen Punto Banco genoemd mogen worden..

Geplaatst
Beste support team & Dennis. Dank voor het aanmelden hier en dat jullie zo er op in kunnen springen.

Wat zijn de plannen voor WinCasinosOnline de aankomende periode, blijven de tickets gratis en kunnen we gratis prijzen blijven winnen?

Beste TheGreatOne,

Over toekomstplannen wordt er alleen in de nieuwsbrief uitspraken gedaan, houd de nieuwsbrief dan ook goed in de gaten, hierin worden ook nieuwe spellen, prijzen etc. bekendgemaakt. In de aankomende periode blijft het mogelijk om gratis tickets te claimen.

Geplaatst

Dan post ik het hier ook maar:

*Ik wacht al 2 weken op mijn bol.com voucher,

*Ik krijg nog 6 tickets aan bugmeldingen (plus nog eens 2 van het onderstaande)

*Punto Banco klopt voor geen meter.. het tableau waarbij kaarten worden getrokken slaat nergens op, en het zou op deze manier geen Punto Banco genoemd mogen worden..

Beste TheMikeyx,

Fijn dat je het aangeeft! De Punto Banco werkte inderdaad nog niet naar behoren. Dit probleem is bekend en wordt momenteel klaargemaakt om weer online te gaan. Deze is dan momenteel ook tijdelijk niet op WIN Online te vinden.

Je hebt inderdaad (inclusief punto banco) deze bugs aangegeven. Als je nu inlogt staan deze 8 tickets dan ook op je te wachten!

Dat je al twee weken op je bol.com voucher aan het wachten bent is natuurlijk vervelend. Hier zijn echter wel regels voor, voordat we deze prijs verzenden. Als het goed is heb je wel de mail ontvangen van ons dat je een prijs gewonnen hebt. Hiervoor heeft de winnaar dan een week de tijd om te reageren om de prijs te 'claimen'. Hierbij vragen we ook om een verificatie (18+).

Geplaatst

Dan post ik het hier ook maar:

*Ik wacht al 2 weken op mijn bol.com voucher,

*Ik krijg nog 6 tickets aan bugmeldingen (plus nog eens 2 van het onderstaande)

*Punto Banco klopt voor geen meter.. het tableau waarbij kaarten worden getrokken slaat nergens op, en het zou op deze manier geen Punto Banco genoemd mogen worden..

Beste TheMikeyx,

Fijn dat je het aangeeft! De Punto Banco werkte inderdaad nog niet naar behoren. Dit probleem is bekend en wordt momenteel klaargemaakt om weer online te gaan. Deze is dan momenteel ook tijdelijk niet op WIN Online te vinden.

Je hebt inderdaad (inclusief punto banco) deze bugs aangegeven. Als je nu inlogt staan deze 8 tickets dan ook op je te wachten!

Dat je al twee weken op je bol.com voucher aan het wachten bent is natuurlijk vervelend. Hier gelden echter wel regels aan voordat we deze prijs verzenden. Als het goed is heb je wel de mail ontvangen van ons dat je een prijs gewonnen hebt. Hiervoor heeft de winnaar dan een week de tijd om te reageren om de prijs te 'claimen'. Hierbij vragen we ook om een verificatie (18+).

Thanks!

En ik heb gereageerd en een kopie ID gedaan, alleen toen nooit meer wat gehoord :(

Geplaatst

De procedure is als volgt:

1. Je wint een prijs

2. Win Casino's Online bericht binnen 24 uur de winnaars

3. De winnaars hebben vervolgens 7 dagen de tijd om hierop te reageren inclusief de verificatie (18+) Hiermee claimen zij hun prijs.

4. Wanneer de mail van de winnaars in goede orde is ontvangen laten wij dit direct weten en wordt de prijs zo spoedig mogelijk verzonden.

  • 1 maand later...
Geplaatst

De afgelopen 2 dagen kan ik eigenlijk niet meer inloggen bij Win Casino Online via mijn Facebook account. Ook mijn vrouw heeft er last van. Meer mensen last van?

Als je prijs gewonnen hebt en alles op gestuurd hebt (je id en adres), hoe lang duurt het dan om de bol.com voucher te ontvangen via de e-mail?

Geplaatst

Het automatisch inloggen via Facebook is momenteel even niet mogelijk. Je kunt wel inloggen door middel van je email adres en wachtwoord in te vullen! Dit werkt ook als je met je Facebook geregistreerd bent.

De prijzen moeten officieel binnen vier weken verzonden zijn. W!N Online tracht naar 7 dagen nadat je je gegevens hebt doorgestuurd.

Veel plezier met spelen en succes met het behalen van de hoogste score van de maand in de komende paar dagen!

  • 3 weken later...
Geplaatst
Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw verzoek!

Probeer het opnieuw of contact opnemen en uw foutcode vermelden 'functions_global_checkinputfunction_103' indien het probleem aanhoudt.

Beste TheGreatOne,

Vannacht tijdens de daluren zijn er een paar updates uitgevoerd. Het kan zijn dat deze nog in je 'cache' staat. Dit is op te lossen door 'CTRL' en 'F5' even tegelijkertijd in te drukken terwijl je op de website zit. Je zou dan weer gewoon online kunnen!

Ik zag dat er weer een paar Onetimers zijn die in de prijzen gevallen zijn. Zelf net de mystery prijs (10€) gewonnen en afgelopen periode mijn BOL.com bonnen mooi ingeleverd voor cadeautjes onder de kerstboom. Dank Win Online.

Dat vinden wij als W!N Online top om te horen. Deze week zijn de plaatsen 3, 13 en 23 de winnende posities. Ook gaan er wederom drie mystery prijzen verloot worden. Misschien nog net een extra kado onder de kerstboom?! We wensen je alvast fijne feestdagen toe.

Gr. W!N Casino's Online

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.