Spring naar bijdragen

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Longshotslots

Members
  • Aantal bijdragen

    17
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Longshotslots's Achievements

Member

Member (2/3)

11

Waardering in de gemeenschap

  1. Bij BETMGM is er elk uur een verplichten reallity check waarbij je een grote pop-up in je scherm krijgt en voor 30 seconden niks meer kan doen. Nu heb ik dit al een aantal keer tijdens een slot bonus ronden gehad erg vervelend maar na de 30 seconden herstart de slot en begint de bonus opnieuw. Nu zojuist tijdens een LIVE blackjack hand ook de vreselijk irritante reallity check in beeld, ik kon niks meer en paste automatisch met een 5+6 hand ( 120 euro inzet). Hierdoor verloor ik de hand en weg is mijn inzet. Bij de livechat krijg ik onzin reacties zoals Welkom bij de liveChat. Mijn naam is , en ik zal u assisteren. Dat is de verplichte realitycheck, ieder uur komt die voorbij en moet u even verplicht pauze nemen 30 seconden pauze, die is verplicht vanuit veilig en verantwoord spelen wij hebben een vergunning vanuit de ksa en die reality check is een verplicht onderdeel van veilig en verantwoord spelen Iemand een idee wat ik hiermee kan? zou graag mijn inzet van de blackhand terugwillen.
  2. Ik kan niet registeren op hardrock. Na het ID upload proces blijf ik de foutmelding ''registratie algemene fout'' krijgen. Support doet er niks mee al een aantal keer om hulp gevraagd. Heel apart jammer had hier graag willen spelen
  3. Yup alleen bij toto Zal ze vanmiddag eens bellen aangezien ze geen livechat hebben
  4. Gedurende de dag gisteren een aantal keer geprobeerd in te loggen op verschillende websites Ochtends kon ik nog zo goed als overal inloggen en savonds bijna nergens meer. Echter op toto kan ik nu op dit moment nog steeds inloggen/spelen geldstorten ( dit niet gedaan hoor ) Ik heb mijn cruks registratie gedaan omdat ik gewoon even een periode niet wil gokken en dit lijkt mij de makkelijkste manier. Ik vind het wel zorgwekkend dat een cruks registratie niet gelijk ingaat zeker voor een eventuele probleem gokker.
  5. Als ik inlog bij Cruks krijg ik te zien dat ik ben uitgesloten van kansspelen. Maar ik kan dus gewoon overal inloggen en zelfs geld storten mocht ik dit willen Zojuist telefonisch contact gezocht met Cruks.... de nederlands sprekende medewerkers zijn niet beschikbaar tot maandag ochtend Gesproken met een Deense student hij zou er een melding van maken zonder enige gegevens van mij te vragen..... haha wat een rotzooitje joh typisch Nederlandse overheid dit.
  6. Goedemiddag Ik heb mij gisteravond ingeschreven in het cruks systeem. Echter kan ik nog steeds op elke casino site inloggen iemand een idee na hoelang dit verwerkt wordt?
  7. Ziet er slecht uit , Niet eens een welkom bonus trieste bedoeling hoor.
  8. Poah wat een win !! Met zulke inzetten wat is dan meestal het bedrag dat je stort als ik vragen mag?
  9. LSB?
  10. Dit is een bewuste tactiek van dit soort casino's Ze gaan constant nieuwe documenten vragen in de hoop dat jij het gewonnen bedrag weer gaat opspelen / verliezen. Gewoon opsturen wat ze vragen en niet spelen met het bedrag.
  11. Gefeliciteerd met je win. Ik heb in juni 2021 ( dus nog voor de Nederlandse kanspelwet) een flinke cashout bij svenplay gehad. Dit duurde ongeveer twee weken en inderdaad meerdere keren documenten opsturen.. uiteindelijk het geld wel gekregen. Hoop voor jou dat je het geld gaat ontvangen maar alsjeblieft speel nu nog alleen maar op nederlandse casino's.
  12. Cool ! ingeschreven voor de Freeroll
  13. De spins omgezet naar een 500 uitbetaling mooi win op nitropolis 3. Niet duidelijk of de 200 alsnog naar de bank komt. Ten slotte wel de uitbetaal bevestiging ontvangen.
  14. Ik heb mijn 200 na het telefoongesprek met klantenservice gisteren gelijk laten uitbetalen Avonds een mail ontvangen dat de uitbetaling is verwerkt echter nog niet op mijn bank ontvangen vanochtend normaal is dit bij toto wel altijd gelijk de volgende ochtend. Bij het account van mijn vriendin staat het nog in '' word verwerkt''. Verder geen enkele communicatie behalve de mail over de aantal verdiende tickets van de wekelijkse trekking. (Misschien hebben we allemaal wel geld ontvangen over een promotie waarvan de uitslag nog niet bekend was?) Meerdere vrienden van mij hebben namelijk helemaal niks op het account ontvangen. Tevens lijkt ook mijn bonus pagina op toto lijkt verdwenen te zijn. Ik vind dit echt ontzettend rare praktijken alsof wij als spelers hier schuldig aan zijn. Ik durf eigenlijk niet meer op toto te spelen achteraf gezien had ik liever de 200 niet laten uitbetalen.
  15. Zojuist ingelogd op mijn toto account , Tot mijn verassing staat er 200 euro in de balance gelijk even naar transacties waar dit vandaan komt Blijkt het bonus geld te zijn ik natuurlijk ontzettend blij de laatste tijd nogal veel op toto gespeeld zonder uit te betalen Toch maar even toto klantenservice gebeld ( ik wou gaan spelen met de 200 euro) en geen risico lopen met eventuele winsten die ongeldig verklaard worden.... Het verhaal van de klantenservice was '' Er is een actie verkeerd uitgekeerd sorry uw saldo zal worden teruggedraaid u ontvangt nog een nader bericht'' Ik vind dit zo ontzettend raar en slecht van toto. Eerder heb ik tijdens een weekend toernooi 200 freespins t.w.v. 1 euro gewonnen en deze tot op heden niet gekregen al 20 keer gebeld met klantenservice uiteindelijk ben ik doorverwezen naar de ombudsman van de Nederlandse loterij hierna heb ik het opgegeven.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.