Spring naar bijdragen

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

doedelzak

Members
  • Aantal bijdragen

    4
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

doedelzak's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Thanks, ik wacht eerst de uitspraak van de hoge raad af.
  2. Goedemiddag allen, Al enige tijd lees ik mee met dit topic. Ik heb in het verleden net als anderen, ook veel (+/- €25k) verloren. Met name bij N1 Interactive casino's. Nu heb ik bij Casino-Claim (Loonstein) de overzichten in gestuurd. Bij N1 kom ik op een netto verlies van net iets onder de €10K. Nu ben ik alleen een beetje huiverig om een zaak nu te starten i.c.m. process financiering (36%). Of is het verstandiger om te wachten tot een uitspraak van de hoge raad?
  3. Inmiddels heb ik van veel casino's stortingen overzichten ontvangen. Echter, van sommige casino's (bijv. Simple Casino) krijg ik onderstaande terug. Iemand hier ervaring mee? "Regarding the transaction data, after a careful examination of your request for additional information, it is our obligation to inform you that a temporary restriction has been put in place with respect to a very limited amount of data pertaining to your transaction history, due to the fact that providing such data shall prejudice our rights at law. In this regard, Hero Gaming Limited is applying a restriction to your right of access as contemplated under Article 23 of the GDPR and as explicitly provided for under the Maltese data protection legislation, namely, Regulation 4(e) of Subsidiary Legislation, 586.09. and the various European Data Protection Board guidelines. This restriction was deemed a strict necessity following an obligatory necessity and proportionality test for this particular request."
  4. Hallo, Al een tijdje loop ik met de gedachte om me aan te sluiten bij een van de bekende advocaten om te kijken of een claim mogelijk is. In eerste instantie dacht ik, zoals ik veel lees hier "te veel gedoe, eigen verantwoording, get over it, etc". Ik heb in de periode 2018 - 2022 ongeveer 30K verloren. Dit was een donkere periode waarbij ik gokken als enige positieve ervaarde. Inmiddels ben ik er gelukkig van af. Toch is het door laatste berichtgevingen gaan vreten. Na er nog eens goed over nagedacht te hebben, kan ik mij eigenlijk best kwaad maken om hoe Casino's met mensen om gaan. Bonussen vliegen je om je oren, de lokkertjes over email en sms blijven maar komen. Ik erger me trouwens ook groen en geel aan alle reclame die je overal voorbij ziet komen. Anyway, stel ik wil kijken over een claim mogelijk is, wat is nu het beste om te doen? Ik ben bezig met alle stortingen op te vragen bij de casinos waar ik gespeeld heb. Hoewel dit er zo 100 zijn, is 80% naar de sites van N1 Interactive gegaan. Ik heb bij bijna alle sites destijds gespeeld. Is het wijsheid om na het verzamelen van deze gegevens bij een Loonstein of goldenstein aan te kloppen? Of is het verstand om eerst de uitspraak van het hoge raad af te wachten? PS: weet iemand of er een algemeen support iemand bestaat van N1 Interactive??
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.