Spring naar bijdragen

Backing gevraagd, sessie vrijdag 23 oktober


Remco86

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zoals jullie in het topic van @LuukFOD al hebben kunnen lezen, wil ik morgenavond een pokersessie spelen van 7 toernooien. Daarbij gun ik jullie de unieke kans om mij hiervoor, voor maximaal 50% te backen.. ;) @LuukFOD heeft reeds aangegeven 10% te willen.

De toernooien die ik ga spelen zijn de volgende:

18:15 uur, $8,80 - $4k gtd

18:15 uur, $11 1r+1a - $10k gtd

18:30 uur, The Hot $11 (turbo)

18:45 uur, $5,40 - $10k gtd KO (turbo)

19:00 uur, $22 - $10k gtd

19:15 uur, $11 - $6k gtd

19:30 uur, The Hot $16,50 (turbo)

In de 1r+1a neem ik natuurlijk de rebuy en de addon. Mocht ik niet aan de addon toekomen, speel ik voor $10,- een ander toernooi. Het totaalbedrag van deze toernooien komt op $ 105,70. Ik verkoop pakketjes van minimaal 10% tot een maximum van 50%. 10% komt dus neer op $ 10,57. Betaling enkel en alleen via Pokerstars vóór morgen 18:00 uur. Mijn nick daar is gelijk aan mijn nick hier op OneTime. Uiteraard zal ik in dit topic wat keyhands posten en in pauzes de status van de toernooien.

Wie maakt me los? Eenmaal andermaal!

Deelnemers:

@LuukFOD - 10%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

We krijgen wat negatieve reacties over backings topics. We zullen dan ook dit topic nog toestaan maar vanaf nu geen bap's meer op onetime tenzij vooraf afgestemd met @jackpot of @thegreatone en dan ook als uitzondering.

Desalniettemin neem ik dit enige poker bap topic 10 procent.

Dit lijkt me verstandig, al die bap's is een van de redenen dat ik nog maar heel weinig lees op PN en het zou zonde zijn als OT ook weer een verkapte marktplaats voor % wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We krijgen wat negatieve reacties over backings topics. We zullen dan ook dit topic nog toestaan maar vanaf nu geen bap's meer op onetime tenzij vooraf afgestemd met @jackpot of @thegreatone en dan ook als uitzondering.

Desalniettemin neem ik dit enige poker bap topic 10 procent.

Dit lijkt me verstandig, al die bap's is een van de redenen dat ik nog maar heel weinig lees op PN en het zou zonde zijn als OT ook weer een verkapte marktplaats voor % wordt.

Vaag verhaal aangezien PN een apart BAP gedeelte heeft en niemand je dwingt daar te komen!!

Ik neem aan dat gokkast procenten dan ook niet meer mogen?

Is imo t zelfde je gokt met zijn allen? Nu gokken we allemaal dat Remco wat shipped.

Of dat ie uberhaupt de pokerregels kent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We krijgen wat negatieve reacties over backings topics. We zullen dan ook dit topic nog toestaan maar vanaf nu geen bap's meer op onetime tenzij vooraf afgestemd met @jackpot of @thegreatone en dan ook als uitzondering.

Desalniettemin neem ik dit enige poker bap topic 10 procent.

Dank! Bap zorgt voor één grote vervuiling van het forum en andere topics zijn daardoor ook een stuk minder zichtbaar. Daarnaast kan bap fraude en oplichting in de hand werken en OT wil daar geen gezeik mee lijkt mij. Goede beslissing, bappen kan op genoeg andere pokerfora.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We krijgen wat negatieve reacties over backings topics. We zullen dan ook dit topic nog toestaan maar vanaf nu geen bap's meer op onetime tenzij vooraf afgestemd met @jackpot of @thegreatone en dan ook als uitzondering.

Desalniettemin neem ik dit enige poker bap topic 10 procent.

Dank! Bap zorgt voor één grote vervuiling van het forum en andere topics zijn daardoor ook een stuk minder zichtbaar. Daarnaast kan bap fraude en oplichting in de hand werken en OT wil daar geen gezeik mee lijkt mij. Goede beslissing, bappen kan op genoeg andere pokerfora.

Fora vervuiling moet jou toch aanspreken Wouter ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mij ook maar 10% dan...

Regel ik!

Iets van Sharkscope of referenties dat je winnend speelt?

Nope, precies eigen geldje..

We krijgen wat negatieve reacties over backings topics. We zullen dan ook dit topic nog toestaan maar vanaf nu geen bap's meer op onetime tenzij vooraf afgestemd met @jackpot of @thegreatone

Kom ik per PM even op terug. Wel nu dus al een legendarisch topic...;)

Desalniettemin neem ik dit enige poker bap topic 10 procent.

Thanks, regel ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaag verhaal aangezien PN een apart BAP gedeelte heeft en niemand je dwingt daar te komen!!

Ik neem aan dat gokkast procenten dan ook niet meer mogen?

Is imo t zelfde je gokt met zijn allen? Nu gokken we allemaal dat Remco wat shipped.

Of dat ie uberhaupt de pokerregels kent!

Gaat er gewoon om dat 80% van de laatste 100 topics op die site allemaal BAP's en HH's zijn van mensen die amper kunnen kaarten.

En zoals Bon Sjans al aangeeft is de kans op scams gewoon aanzienlijk hoger als iedereen maar random bap's gaat aanmaken en je daar dus je $ heen moet sturen ipv iemand die als escrow dient zoals bijvoorbeeld een MegaMillions poging, totaal iets anders dus.

Ik kan me heel goed voorstellen dat OT dit liever niet toelaat op hun site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We krijgen wat negatieve reacties over backings topics. We zullen dan ook dit topic nog toestaan maar vanaf nu geen bap's meer op onetime tenzij vooraf afgestemd met @jackpot of @thegreatone en dan ook als uitzondering.

Desalniettemin neem ik dit enige poker bap topic 10 procent.

Dank! Bap zorgt voor één grote vervuiling van het forum en andere topics zijn daardoor ook een stuk minder zichtbaar. Daarnaast kan bap fraude en oplichting in de hand werken en OT wil daar geen gezeik mee lijkt mij. Goede beslissing, bappen kan op genoeg andere pokerfora.

Fora vervuiling moet jou toch aanspreken Wouter ;-)

Hij heeft het nota bene uitgevonden

:))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind HH niet eens intressant als ik procenten heb! Gaat mij alleen om de einduitslag!!

Mij ook, en ik support hem gewoon omdat hij ook met de paardjes meedoet.

En slechter dan bonsjans kan hij iig nooit zijn ;-)

Dat schijnt dus heel erg mee te vallen!!! Jwww schijnt best aardig te kunnen kaarten!!

Ehm... ik weet niet hoor je daar bij komt, ik heb nog nooit iets gepresteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.