Spring naar bijdragen

Backing gevraagd, sessie vrijdag 23 oktober

Remco86

Aanbevolen berichten

Fuck it, ik reageer er nu toch alvast even op.

We krijgen wat negatieve reacties over backings topics. We zullen dan ook dit topic nog toestaan maar vanaf nu geen bap's meer op onetime tenzij vooraf afgestemd met @jackpot of @thegreatone en dan ook als uitzondering.

Desalniettemin neem ik dit enige poker bap topic 10 procent.

Is dit naar aanleiding van 2(!) man die in de 'Exclusieve OneTime App' hier wat over hebben gezegd? Zo ja, dan vind ik dit een heel bijzonder besluit. Te meer omdat juist jijzelf aangaf hier geen problemen mee te hebben. Ook zijn er nog 318 andere gebruikers die zich op dit forum hebben aangemeld.

Juist als je een communitygevoel wil creëren, laat je dan niet leiden door een beperkt aantal grote schreeuwers/kliekjes. Immers, hoe meer 'macht' de bezoeker heeft, hoe interessanter de community. Zorg dan ook dat die 'macht' niet automatisch bij een beperkt aantal leden komt te liggen, maar gelijkmatig verdeeld is.

Begrijp goed dat het mij echt niet om die 5 tientjes backing gaat, ik had anders morgenavond precies dezelfde toernooitjes gespeeld waarschijnlijk. Ook gaat het mij niet om de personen die hier in de app een duidelijke mening over hadden. Zoals ik daar ook al zei, zoveel mensen; zoveel meningen. Waar het mij wel om gaat is het principe waarvan ik vermoed waarmee dit besluit tot stand is gekomen. Daarbij deert het mij ook echt niet of het besluit nou links of rechtsaf gaat, ik zal er niet minder om slapen. Wel zou ik het erg zonde vinden dat er in de loop van de tijd een soort zelfbenoemd elitegroepje ontstaat die de boel gaat bepalen. Nog vervelender zou het worden als de beheerders hier dan ook nog eens klakkeloos in mee gaan. Volgens mij hebben we daar al genoeg voorbeelden van op andere fora namelijk.

Overigens is deze discussie behoorlijk offtopic en probeer ik natuurlijk gewoon die laatste 20% te slijten ondertussen..!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Hi Remco,

Ik wil de andere 10% graag van je kopen! Ik weet alleen niet zeker of ik 18.00 uur red, en heb thuis mijn random reader liggen. Voor 19.00 uur ook goed?

Prima! Ik noteer je in ieder geval. Thanks!

10% van @LuukFOD is betaald

10% van @The_Special_One is betaald

10% van @Esther is betaald

10% van @Jackpot is betaald

10% van LMGB024 staat open tot 19.00 uur

SOLD!!

Ik lees weer eens niet, als er wat over blijft hoor ik het.

Helaas net te laat voor deze unieke gouden kans...!;) Mocht @LMGB024 zich terug trekken ben je uiteraard de eerste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @remco86 en overige forumleden :)

Zoals ik al had aangegeven dat ik er persoonlijk niet zo'n moeite mee heb om af en toe een backings topic te zien op OneTime kreeg ik via mail en sms wel verschillende signalen waarom OneTime anders is dan de andere welbekende fora op internet. Dat is dat er meer inhoudelijke discussies zijn over geld en gokken in het algemeen en niet alleen maar topics over poker backings waar in het verleden ook wel eens dingen fout zijn gegaan.

Mijn inziens zou er een gulden middenweg mogelijk moeten zijn.

Backings op OneTime (in welke vorm dan ook, dus poker of iets anders) zijn niet toegestaan mits eerst overlegd met moderators (voor het gemak nu even @jackpot en @thegreatone) en goedgekeurd. Het is prima om af en toe een leuk topic als dit online te hebben, maar het moet niet de overhand krijgen. Daar zullen we dan ook op blijven toezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wouter, maar ik zag je niet zo reageren toen jullie eigenlijk ook % verkochten voor de mega-million.

Dat gaat om nog veel meer geld en als het om zoveel geld gaat is kans op fraude ook heel groot, mensen doen veel voor geld, is het niet gewoon dat jij de laatste tijd gewoon de schurft hekel aan poker hebt gekregen?

En ben er ook wel mee eens dat er dan gewoon niks verkocht mag worden, geen poker,geen krasloten,geen slots millon kans etc etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wouter, maar ik zag je niet zo reageren toen jullie eigenlijk ook % verkochten voor de mega-million.

Dat gaat om nog veel meer geld en als het om zoveel geld gaat is kans op fraude ook heel groot, mensen doen veel voor geld, is het niet gewoon dat jij de laatste tijd gewoon de schurft hekel aan poker hebt gekregen?

En ben er ook wel mee eens dat er dan gewoon niks verkocht mag worden, geen poker,geen krasloten,geen slots millon kans etc etc

@Jackpot heeft meedere malen duidelijk aangegeven hier niet zo'n moeite mee te hebben. Echter is hij natuurlijk niet de enige beheerder van OneTime.nl. Ik vind het besluit dan ook prima. Maar zoals ik al eerder aangaf maakt het mij persoonlijk niet veel uit of er nou wel of geen backing mag worden aangeboden/gevraagd op OT.

Het gaat mij meer om de wijze van besluitvorming. Ik ben dan ook benieuwd hoeveel mails er ontvangen zijn. Ik vermoed namelijk dat de reacties op 1 hand te tellen zijn. Mijn verdere relaas staat een paar posts hierboven, en is helaas maar zeer summier op gereageerd. Ook dit kan een keuze zijn van de beheerders, en die zal ik natuurlijk respecteren. Echter riekt het natuurlijk wel een beetje naar meten met twee maten. Dit soort backings zou je ook hetzelfde kunnen zien als een MegaMillions poging.

[EDIT: Ik zie nu pas dat je @Bonsjans aanspreekt]

Overigens staat de pizza in de oven en de lobby's open, ik ben er klaar voor!;) Mag ik vragen om verdere discussie over wel of geen BAP in een ander topic te voeren (mods)? Dit topic is namelijk bedoeld voor de procentenhouders van vanavond, en wordt nu vervuild waardoor straks het overzicht voor de procenthouders kwijt is. @Jackpot uiteraard bedankt voor je reactie namens OT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige vrij grote pot tot nu toe:

PokerStarshand #142667686970: Toernooi #1348636015, $8.00+$0.80 USD Hold'em No Limit - Level III (20/40) - 23/10/2015 18:45:02 CET [23/10/2015 12:45:02 ET]

Tafel '1348636015 43' 9-max Plaats #3 is de button

Plaats 1: klem90 (2940 in chips)

Plaats 2: \/eno/\/\666 (1529 in chips)

Plaats 3: rushhour1982 (2709 in chips)

Plaats 4: cankum (5598 in chips)

Plaats 5: made_by_god (3314 in chips)

Plaats 6: loreggio (2513 in chips)

Plaats 7: rashii10 (2927 in chips)

Plaats 8: Remco86 (2960 in chips)

Plaats 9: Patron1843 (3865 in chips)

cankum: zet small blind 20

made_by_god: zet big blind 40

*** GESLOTEN KAARTEN ***

Gedeeld aan Remco86 [As Qs]

loreggio: foldt

rashii10: foldt

Remco86: raiset 80 naar 120

Patron1843: foldt

klem90: callt 120

\/eno/\/\666: foldt

rushhour1982: foldt

cankum: foldt

made_by_god: foldt

*** FLOP *** [7d Ah 2s]

Remco86: bet 125

klem90: callt 125

*** TURN *** [7d Ah 2s] [Kd]

Remco86: bet 215

klem90: callt 215

*** RIVER *** [7d Ah 2s Kd] [Js]

Remco86: checkt

klem90: bet 475

Remco86: callt 475

*** SHOWDOWN ***

klem90: toont [Jh Ac] (twee pair, Azen en Boeren)

Remco86: gooit hand weg

klem90 won 1930 van pot

*** SAMENVATTING ***

Totale pot 1930 | Rake 0

Board [7d Ah 2s Kd Js]

Plaats 1: klem90 toonde [Jh Ac] en won (1930) met twee pair, Azen en Boeren

Plaats 2: \/eno/\/\666 foldde voor de Flop (bette niet)

Plaats 3: rushhour1982 (button) foldde voor de Flop (bette niet)

Plaats 4: cankum (small blind) foldde voor de Flop

Plaats 5: made_by_god (big blind) foldde voor de Flop

Plaats 6: loreggio foldde voor de Flop (bette niet)

Plaats 7: rashii10 foldde voor de Flop (bette niet)

Plaats 8: Remco86 gooide weg [As Qs]

Plaats 9: Patron1843 foldde voor de Flop (bette niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerste break:

18:15 uur, $8,80 - $4k gtd - 1.9k, avg. 3.4k, 410/450

18:15 uur, $11 1r+1a - $10k gtd - 6.3k, avg. 5.2k, 73/375 (rb uiteraard gedaan)

18:30 uur, The Hot $11 (turbo) - 3.3k, avg. 3.5k, 795/2116

18:45 uur, $5,40 - $10k gtd KO (turbo) - 3.4k, av.g 3.2k, 199/1089

19:00 uur, $22 - $10k gtd

19:15 uur, $11 - $6k gtd

19:30 uur, The Hot $16,50 (turbo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.