Spring naar bijdragen

Unieke actie in samenwerking met onze partner Tombola


Nomore

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei MrT:
51 minuten geleden zei Budgetvrouw:
Maar wanneer mogen wij nou los? Nog geen berichten in de bingo-app gezien

Ik mag aan nemen dat het nu toch binnekort zal zijn

Ik heb het hele weekend vrijgehouden. Moet toch goed gaan komen. Ik ga alleen zondag even langs in Zeist bij @Dooker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MrT:


Geniet van het mooie leven en dan een gokje wagen op een cruise hoe mooi wil je het hebben emoji3590.pngemoji3590.png

Nou Ton t wordt nog mooier... 

Al het eten is inbegrepen op de cruise! Heb me vol gegeten :) en dan nog afvallen want je maakt toch wat kilometers op t bootje hahah en de helft komt omdat je verdwaald en verkeerd bent gelopen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Ton t wordt nog mooier... 
Al het eten is inbegrepen op de cruise! Heb me vol gegeten  en dan nog afvallen want je maakt toch wat kilometers op t bootje hahah en de helft komt omdat je verdwaald en verkeerd bent gelopen 

Heerlijk dit lijkt me echt super om een keer mee te maken.
Wie weet een volgende prijs vraag en geeft onetime een reisje weg?[mention]TheGallant [/mention] [mention]JackPot [/mention] [mention]TheGreatOne [/mention]
  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Zojuist zei Remy de rover:
3 minuten geleden zei rbccrazyboy:
Aan wat voor prijzen moet ik denken?

1 rij was 16 euro maar dat was in de happy hour, daar buiten een keer 2 rijen gehad voor 24 euro en de FH was 49 euro. S avonds is er een gegarandeerde 75 FH tussen een bepaalde tijd en die zag ik oplopen tot net boven de 100

Hmm valt me tegen de prijzen dan moet je het echt spelen omdat je het leuk vind inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Remy de rover:
12 minuten geleden zei rbccrazyboy:
Hmm valt me tegen de prijzen dan moet je het echt spelen omdat je het leuk vind inderdaad.

Ik zet hem gewoon aan op max aantal kaarten , 1 spel duurt ongeveer 5 min .. in de tussentijd doe ik andere dingen

Als het 5 min duurt gaat het wel rap voor een bingo inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.