Spring naar bijdragen

Unieke actie in samenwerking met onze partner Tombola


JackPot

Aanbevolen berichten

Hoeveel kaarten spelen jullie?? Ik maak echt veel uren per dag nu, tijdens werk laat ik de bingo op de achtergrond zo paar uur per dag aan staan.
die 75 euro was en snel doorheen en nu speel ik gewoon 0,50 per game en nu lijkt het wat omhoog te gaan.
Natuurlijk meer kans met meer kaarten, maar kreeg t gevoel gewoon moet je net geluk hebben en moet 0,50 wat rendabeler dan 2eur per keer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel kaarten spelen jullie?? Ik maak echt veel uren per dag nu, tijdens werk laat ik de bingo op de achtergrond zo paar uur per dag aan staan.
die 75 euro was en snel doorheen en nu speel ik gewoon 0,50 per game en nu lijkt het wat omhoog te gaan.
Natuurlijk meer kans met meer kaarten, maar kreeg t gevoel gewoon moet je net geluk hebben en moet 0,50 wat rendabeler dan 2eur per keer
Ik beuk altijd vollebak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen komt Tombola langs in Zuidlaren  We gaan hopelijk mooie dingen verzinnen voor onze Onetimers. Van Live Bingo tot een eigen Onetime bingo kamer en alles er tussen in. Wat zou jouw bingo avontuur gelukkig maken?
Vaker winnen, mogen ook kleine winsten zijn. Ik weet niet precies wat de RTP hoort te zijn, maar ik weet wel zeker dat ik die met €75 bij lange na niet heb gehaald.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De prijzen die je wint mogen wat hoger. Als je nu na 3 dagen ploeteren eindelijk een keer FH wint, dan ben je ook niet meer blij met 25 euro :P
Ook vaker winnen inderdaad. Bijvoorbeeld wat meer prijzen toevoegen. Bijvoorbeeld 10 nummers afkruisen op de kaart na 12 ballen geeft ook prijs. Prijs voor de persoon die de minste nummers op de kaart heeft kunnen afkruisen, de lucky loser. Etc etc. Genoeg te verzinnen.
De mogelijkheid toevoegen om de chat af te sluiten of het niet zichtbaar te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei De eenarmige bandiet:

De prijzen die je wint mogen wat hoger. Als je nu na 3 dagen ploeteren eindelijk een keer FH wint, dan ben je ook niet meer blij met 25 euro :P
Ook vaker winnen inderdaad. Bijvoorbeeld wat meer prijzen toevoegen. Bijvoorbeeld 10 nummers afkruisen op de kaart na 12 ballen geeft ook prijs. Prijs voor de persoon die de minste nummers op de kaart heeft kunnen afkruisen, de lucky loser. Etc etc. Genoeg te verzinnen.
De mogelijkheid toevoegen om de chat af te sluiten of het niet zichtbaar te hebben.

Hiermee eens. Die chat afsluiten zou echt heel prettig zijn. En meer prijzen, want tig rondjes spelen zonder te winnen wordt snel saai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

De prijzen die je wint mogen wat hoger. Als je nu na 3 dagen ploeteren eindelijk een keer FH wint, dan ben je ook niet meer blij met 25 euro :P
Ook vaker winnen inderdaad. Bijvoorbeeld wat meer prijzen toevoegen. Bijvoorbeeld 10 nummers afkruisen op de kaart na 12 ballen geeft ook prijs. Prijs voor de persoon die de minste nummers op de kaart heeft kunnen afkruisen, de lucky loser. Etc etc. Genoeg te verzinnen.
De mogelijkheid toevoegen om de chat af te sluiten of het niet zichtbaar te hebben.

Lucky loser, pracht-plan! Heb je in elk geval nog iets aan je lege kaart 😉

bewerkt door Joos-Close (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-11-2021 om 17:21 zei DeValsspeler:

Gegarandeerde FH prijzen die ook daadwerkelijk hoger zijn dan je door het deelnemersaantal zou hebben.

Ik heb gisteren uitgebreid gesproken met de Nederlandse vertegenwoordiger van Tombola. Was erg interessant om te horen wat ze allemaal van plan zijn aankomend jaar. We zullen als Onetime hier ook een rolletje gaan vervullen.

 

Tussen 08:00 - 08:30 uur kost het nog steeds geld voor ze en hoorde wat hun overlay per week was en dacht, mmmm we moeten beter zoeken 🙂 Ze zullen de gegarandeerde Jackpot ook steeds meer verhogen (soort van samenspel van de hoeveelheid spelers en mensen die een account hebben)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-11-2021 om 21:31 zei Remy de rover:
Op 24-11-2021 om 16:03 zei TheGreatOne:
Morgen komt Tombola langs in Zuidlaren emoji846.png We gaan hopelijk mooie dingen verzinnen voor onze Onetimers. Van Live bingo tot een eigen Onetime bingo kamer en alles er tussen in. Wat zou jouw bingo avontuur gelukkig maken?

Gratis bier

Gaan we regelen als we tzt live bingo's gaan houden voor en met Tombola spelers in Zuidlaren 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-11-2021 om 19:12 zei Budgetvrouw:
Op 24-11-2021 om 16:03 zei TheGreatOne:
Morgen komt Tombola langs in Zuidlaren emoji846.png We gaan hopelijk mooie dingen verzinnen voor onze Onetimers. Van Live bingo tot een eigen Onetime bingo kamer en alles er tussen in. Wat zou jouw bingo avontuur gelukkig maken?

Vaker winnen, mogen ook kleine winsten zijn. Ik weet niet precies wat de RTP hoort te zijn, maar ik weet wel zeker dat ik die met €75 bij lange na niet heb gehaald.

Yes, er komen meerdere kamers en ook een bingo light! RTP is 85% (inclusief de Jackpot)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-11-2021 om 20:16 zei De eenarmige bandiet:

De prijzen die je wint mogen wat hoger. Als je nu na 3 dagen ploeteren eindelijk een keer FH wint, dan ben je ook niet meer blij met 25 euro :P
Ook vaker winnen inderdaad. Bijvoorbeeld wat meer prijzen toevoegen. Bijvoorbeeld 10 nummers afkruisen op de kaart na 12 ballen geeft ook prijs. Prijs voor de persoon die de minste nummers op de kaart heeft kunnen afkruisen, de lucky loser. Etc etc. Genoeg te verzinnen.
De mogelijkheid toevoegen om de chat af te sluiten of het niet zichtbaar te hebben.

Er komen extra zaken zoals een quiz en andere soorten prijsvragen. (tijdens de bingo)

 

Hun plannen zijn groots en meeslepend en zitten in veel landen en hebben bijzonder veel ervaringen erin. Ze zullen nieuwe bingokamers toevoegen en arcades. Ook zullen ze meer en meer acties/promoties blijven doen. Ze blijven echter wel zich richten op de kleinere spelers (time on device). Dat is hun kracht, draaien op volume.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...