Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@ allright

Ik waardeer je mening maar ben het niet helenmaal met je eens.

We hebben pech gehad en soms niet de goede keus gemaakt en veel paarden gespeeld die sprongen.

Als ze springen dan maakt het niet uit of je de koppels of de winnaars speelt.

Je punt dat we in de koersen waar het geld zit moeten spelen.

We spelen bijna alleen maar pmu koersen bijv vincenne wolvega en mons.

( dat we niet altijd de juiste paarden hebben genomen spreek ik niet tegen maar kan gebeuren).

Je punt van de v75 deel ik ook niet omdat ik denk dat het juist de bedoeling van deze groep is om een mooie prijs te winnen en dat proberen we ook.

Dan je punt over het saldo.

We hebben zoals eerder gezegd een aantal springers gehad en een paar ongunstige uitslagen

bijv

wolvega afgelopen vrijdag waar onze winnaar aan 22/1 eruit werd gegooid.

2 weken geleden wolvega 2 keer ons bankpaard net 4e waardoor we de plaatskoppels misliepen.

Het heeft niet meegezeten en dan is het niet zo gek dat je ongeveer 35% van je bankroll verliest niks vreemds aan.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst

Ik ben het eens met Allright.

Ikzelf speel al vele jaren (tegen beter weten in) op de V75 en behalve enkele keren een mooie prijs van rond 4500, 3500 en 2500 euro netto uitbetaling (met inzetten van meer dan 100 tot 300 euro))heeft het mij geen winst gebracht.Integendeel!!!

De laatste 2 jaar heb ik geen leuke uitbetalingen meer ontvangen,hoogstens een paar honderd euro af en toe.

Wat mij wel aardig lukt zijn de plaatskoppels op de PMU koersen.Dan neem ik meestal zes paarden rond in de plaatskoppels.Je wordt er niet rijk van ,maar je hebt wel vaker een prijs.

Geplaatst

Ik heb ook heel veel respect voor jouw mening, Geldwolf.

Concreet :

Ik heb niets gezegd over de gekozen paarden. Echt niet !

Zag ook wel, dat jullie weinig geluk hadden.

En over de V75 heb ik alleen gezegd, dat jullie de 2-de bonus nooit halen.

Je laatste punt : het saldo.

Daar heb ik helemaal niets over gezegd. Alleen dat het nu 1682 euro bedraagt.

Geplaatst

@ naction

de v75 is ook over het algemeen geen winstgevend spel maar wel een spel waar je een mooie klapper kan maken voor relatief weinig geld en heel leuk om naar te kijken.

Je punt over de plaatskoppels zal ik kort over zijn 6 plaatskoppels rond is zelfmoord en onmogelijk winnend te spelen.

Daarnaast ben je het niet eens met Allright want hij wil meer winnend spel en jij plaatskoppels rond.

De discussie die wel zinvol is denk ik is dat ik bij jullie proef dat jullie zo min mogenlijk risico willen nemen waardoor je bijna nooit echt wat moois kan winnen.

Ik denk dat we wel wat risico hebben genomen maar verantwoord binnen onze bankroll

Geplaatst

Prima discussie mannen, ik heb veel vertrouwen in de kenners die nu de paardenpool doen en de pech zat in een klein hoekje maar we gaan zeker een keer de weg omhoog inslaan! Zet hem op en blijf vooral doen waar je zelf achter kunt staan! :)

Geplaatst
Prima discussie mannen, ik heb veel vertrouwen in de kenners die nu de paardenpool doen en de pech zat in een klein hoekje maar we gaan zeker een keer de weg omhoog inslaan! Zet hem op en blijf vooral doen waar je zelf achter kunt staan! :)

+1 , ik heb er helemaal geen verstand van :)

Geplaatst

Geldwolf heeft het heel goed verwoord.

En we hebben echt extreem veel pech gehad met springers en 4e plaatsen, en we zijn er ook nog een paar misgelopen omdat we het er niet over eens waren om een paard te spelen. Die natuurlijk wel wonnen.

Als het 1 of 2 keer wel meezit, dan staan we zo weer op winst.

En de meeste mensen zijn ook juist mee gaan doen met de aandelen in de hoop op een one timer en die kunnen we alleen maar maken met de V75.

En die raden we ook heus wel 1 of meerdere keren in de toekomst daar geloof ik wel in.

We hebben hem al vaak genoeg geraden in het verleden.

En die V75 omzet halen we ook nog wel eens want stel dat het geld wel ooit op is zijn er ook nog wel mensen die met deze account door willen gaan, en opnieuw willen storten.

Geplaatst

Ik zag vandaag op Runnerz weer een mooie Nederlandse winnaar voorbijkomen op de V75 van afgelopen weekend: ruim 11k netto op een ticket van 77 euro. Als we echt willen winnen dan moeten we wat risico's durven nemen. En dan kan je inderdaad verliezen, dat is nou eenmaal het risico van het spelletje.

Geplaatst

Hallo Allen, ik ben nieuw hier en kom op dit forum terecht via de site "Nakoersen" waar ik over jullie wedaandelen gelezen heb. Ik vraag mij af of ik bij jullie in kan stappen met dit spel. Is er een datum bepaald dat nieuwkomers mee kunnen doen o.i.d ? Een aantal jaren geleden heb ik ook met veel plezier (maar helaas met mindere resultaten) meegedaan met een zelfde wedpool. Dit ging destijds via Nakoersen.

Graag hoor ik of e.e.a. mogelik is. Mvg, Edwin N.

Geplaatst

Ik ben een gokker in hart en nieren. Teken twee slakken op de muur, trek een streep en t wedden kan beginnen. Paardenkoersen is echter kansloos. De inhouding op t prijzengeld is simpelweg te groot. Daarbij komen nog veel andere randverschijnselen die jullie als leek gewoon niet kunnen weten.

Bedenk wat anders van die EUR 1600 die nog over is, wat gegarandeerd is dit binnen de korste keren op.

Geplaatst

Op Mons vandaag:

Koers 6

Koppel : 10x in totaal = 30 euro

Pos. 1: 1: Best Well

5: Reve D'Amour (Ita)

13: Cj'S Photo

Pos. 2: 1: Best Well

5: Reve D'Amour (Ita)

En Plaatskoppel: voor 15x in totaal = 15 euro

Pos. 1: 1: Best Well

Pos. 2: 1: Best Well

Geplaatst

Op Vincennes vandaag:

Koers 1 met als banker de nr 9

25 win 25 plaats de nummer 9 = 50 euro

koppel 9 met alles voor 1 euro = 14 euro

koppel 9 met 10 en 14 voor 10 euro = 20 euro

plaatskoppel 9 met 10 en 14 voor 20 euro = 40 euro

en als backup koppel 10-14 en 10-15 beiden voor 10 euro

totaal spel: 134 euro

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.