Spring naar bijdragen

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

Ja misschien doen we het een andere keer anders en we hadden dan bijv in de eerste race ook de 4 erbij genomen en was dat iig nog niets geweest,

Maar juist Readly Express was voor ons en de meeste mensen de meest vaste banker van de dag... dat hij verliest door koersverloop en dat toevallig het paard van Goop super was dat kan gebeuren het zijn geen machines.

De 2e banker Nuncio deed wel zijn plicht.

Jammer dat in V75 6 de favoriet won ipv de 3 anders had 5 nog wel een leuke cote gebracht.

Nu

7 goed

949,56

6 goed

15,24

5 goed

2,28

We hebben denk ik 5 x 5 goed.

Straks dus nog Bas J in the usa

Zal nog even de stand daarna hier neerzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Ik ben juist van mening dat je 1 ticket moet nemen Als de bankers er dan staan heb je een hoop oudsiders in de andere koersen waardoor je een klapper kan maken en dat is ook waar we naar op zoek zijn.

Als je dat maar lang genoeg vol houd staat het er een keer en dan is het feest.

Heb zelf al een paar keer een mooie gehad en 2 keer net naast een mega klapper 300k plus.

Verder wil ik wel zeggen dat iedereen die zijn mening geeft en meedenkt zeker wordt gewaardeerd.

Helemaal mee eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor vandaag staat er een bet op koers 2 op Vincennes te Frankrijk.

Start is om 13:50

Wij gaan uit van paard nummer 11 Balthazar Du Gite.

Ik volg dit paardje al een tijdje en 15 oktober was het eindelijk raak op de baan van Enghien.

De recente vorm is goed en de langere afstand is een voordeel (hij was hier al vaker geplaatst over 2100m en in die koersen leek het vaak of de afstand net wat te kort was)

Het veld is weliswaar aan elkaar gewaagd, maar daar is dan de quotering ook naar....momenteel 11/1...

Ons spel:

Winnend 20x 11 Balthazar Du Gite. (20,00)

Koppel 0.75x 11 Balthazar Du Gite. - met alles (11.25)

Koppel 5x 11 Balthazar Du Gite. met daarachter nr 1/9/13/14/16 (25 euro)

Plaatskoppel 5x 11 Balthazar Du Gite. met daarachter nr 1/9/13/14/16 (25 euro)

Totaal inzet: 81,25 euro

Saldo na inzet: 2128,45 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk, dit paard heeft echt super gelopen halve koers derde spoor toen 2e spoor en toen lag hij er ineens gegoten in en maakt de rijder een fout de laatste bocht om naar binnen te manouvreren - waarom is mij een raadsel want hij had nog zat over, en krijgt daardoor te laat ruimte had anders zeker 1 of 2 geweest, nu hebben we geluk dat hij op foto nog 3e is.

Maar paardje was super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.