Spring naar bijdragen

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Koers 7 hebben we dadelijk ook nog koppels;

1/5 5/6 en 1/6 voor 5 euro

en 5/2,3,4,7,8,9,10,11,12 voor 1 euro.

De 1 Alvena Pele is daar de favoriet en zal normaal de kop nemen, maar de 5 en de 6 zijn allebei erg sterk op het laatst en kunnen er misschien nog overheen vliegen, en de 5 zou zelfs ook nog voor de kop kunnen gaan en mocht hij die krijgen en dan is hij ook nog moeilijk te kloppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naction voelt een stilte hangen en JackPot vraagt om de huidige stand en bets ...

Als diegenen, die de account beheren, een andere stand hebben, vermeld dan hier aub. de juiste stand.

Want ik heb al menig leuk initiatief zien sneuvelen door een slechte communicatie.

En dat zou jammer zijn.

De stand van het Runnerz-account, is trouwens ook gemakkelijk hier te publiceren dmv. een screenshot.

De inzet heb ik gehaald uit alles, wat hier bovenstaand stond vermeld.

De uitbetalingen (Retour) heb ik ook van hierboven, aangevuld met wat ik op Runnerz kon vinden.

De rest is optellen en aftrekken.

Inzet Bergsaker 46,08 + 1,80 = 47,88 Retour 30,72 Verlies 17,16 Tussenstand -17,16

Inzet Vincennes 60,00 Retour 70,00 Winst 10,00 Tussenstand - 7,16

Inzet Mons 167,00 Retour 279,50 Winst 112,50 Tussenstand + 105,34

Inzet Vincennes 50,00 Retour 80,00 Winst 30,00 Tussenstand + 135,34

Inzet Wolvega 350,00 Retour 237,20 Verlies 112,80 Tussenstand + 22,54

Inzet Eskiltuna 116,64 + 24,00 = 140,64 Retour 0,00 Verlies 140,64 Tussenstand - 118,10

Ik vermoed, dat ik niet alle informatie heb, want The Special One geeft na Mons een tussenstand

van + 110,34 en Boelie na Wolvega een tussenstand van + 1,00 ...

Wie helpt mij aan de juiste stand ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet welke stilte bedoelt wordt, ik reageer zelf iig overal zsm op, maar s'nachts slaap ik zoals de meeste mensen.

Na 2 dagen waar het niet meezat is de stand nu;

€ 2.360,90

Gisteren leverden onze bets dus niets op.

Vandaag een herkansing met een extra V75.

Dat spel zal hier weer geplaatst gaan worden, nu wel met toelichting. Gisteren misgegaan door miscommunicatie.

Na de meeting van Wolvega stonden we op 2501.

De V75 raden is natuurlijk het moeilijkste spel wat er is, maar daar kunnen we misschien die onetimer mee scoren, en voor de dubbele bonus te verkrijgen moeten we daar sowieso het meeste geld in omzetten.

En verder proberen we natuurlijk hier en daar winnend/plaats en koppels in te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naction voelt een stilte hangen en JackPot vraagt om de huidige stand en bets ...

Als diegenen, die de account beheren, een andere stand hebben, vermeld dan hier aub. de juiste stand.

Want ik heb al menig leuk initiatief zien sneuvelen door een slechte communicatie.

En dat zou jammer zijn.

De stand van het Runnerz-account, is trouwens ook gemakkelijk hier te publiceren dmv. een screenshot.

De inzet heb ik gehaald uit alles, wat hier bovenstaand stond vermeld.

De uitbetalingen (Retour) heb ik ook van hierboven, aangevuld met wat ik op Runnerz kon vinden.

De rest is optellen en aftrekken.

Inzet Bergsaker 46,08 + 1,80 = 47,88 Retour 30,72 Verlies 17,16 Tussenstand -17,16

Inzet Vincennes 60,00 Retour 70,00 Winst 10,00 Tussenstand - 7,16

Inzet Mons 167,00 Retour 279,50 Winst 112,50 Tussenstand + 105,34

Inzet Vincennes 50,00 Retour 80,00 Winst 30,00 Tussenstand + 135,34

Inzet Wolvega 350,00 Retour 237,20 Verlies 112,80 Tussenstand + 22,54

Inzet Eskiltuna 116,64 + 24,00 = 140,64 Retour 0,00 Verlies 140,64 Tussenstand - 118,10

Ik vermoed, dat ik niet alle informatie heb, want The Special One geeft na Mons een tussenstand

van + 110,34 en Boelie na Wolvega een tussenstand van + 1,00 ...

Wie helpt mij aan de juiste stand ?

Wat zou de reden geweest zijn???!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@The_Special_One

Mijn oprechte dank hiervoor !

"Na de meeting van Wolvega stonden we op 2501,54" - 140,64 = 2360,90 >>> Helemaal accoord !

@Rehellevo

De rede is mijn obsessieve drang tot narekenen.

Want ik zoek nu nog "de missing link" tussen (110,34 +30,00 =) +140,34 en +1,54 = 138,80, zijnde het verlies van Wolvega.

Inzet Wolvega 350,00 Retour (50 x 1,80) + (10 x 9,60) + (2 x 25,60) = 237,20 >> Verlies Wolvega 112,80 ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn jarenlange ervaring met de V75 is dat je je inzet beter kunt spreiden over 2 of meer tickets,zodat je niet afhankelijk bent van 1 of meerdere bankers op 1 ticket.Heb je bv op een ticket een aantal bankers , speel dan op een ander ticket meerdere paarden op de koersen van de bankers. van het eerste ticket.

Gisteren 2 tickets van 192 combinaties ingevukd is en uiteindelijk 2 x 5 goed geraden. uitbetaling dus 71,00 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@naction dat kan ook een mogelijkheid zijn voor andere keren, er staat niets vast in steen.

Voor vandaag kan ik wel zeggen dat als we spelen we wrs wel 2 bankers nemen omdat in onderdeel 1 Readly Express gewoon veel en veel beter dan de rest is, en in het laatste onderdeel Nuncio dat normaal ook is, vorige keer wel net geklopt door een goed paard met koers op maat maar dat lag imho aan de rijder, de vorm is denk ik nog gewoon goed en dan is Nuncio gewoon 1 van de allerbeste in Zweden. Dus vandaag 2 bankers lijkt mij iig een goede keuze en dan hopen op verrassingen elders. Vooral in de leerlingenkoers.

Maar we gaan nogmaals overleggen over de uiteindelijke invulling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier het spel voor vandaag;

De V75 hebbben we na overleg toch voor de eerder door mij genoemde bankers gekozen

Onderdeel 1 Readly Express dit paard is het beste paard van de koers en kan van kop af winnen maar ook van achteraf het maakt dit paard niets uit.

En in het laatste onderdeel voor Nuncio in principe 1 van de 2 beste paarden in Zweden, die dit normaal moet winnen van deze tegenstand van vandaag.

De rest van de koersen hebben we geprobeerd de beste er uit te kiezen en ook een paar die er misschien een mooie uitbetaling aan kunnen geven.

Eskilstuna race 5

Weddenschap: V75

Status: Weddenschap verwerkt

Inleg: € 0,06

Combinaties: 1800

Total bedrag: € 108,00

Pos. 1: 3: Readly Express

Pos. 2: 2: Yrsa Brick

3: Quota

4: Peaceful Face

5: Stoms Mia

10: Bianca Am

12: Fabulous Image

Pos. 3: 1: Flirting Girl

3: Jetta Palema

4: Olympia Gold

5: Utac

9: Evin Boko

Pos. 4: 3: Ochongo Face

14: Candor Hall

15: Riff Kronos

Pos. 5: 1: Spoil Me

2: Pasithea Face

3: Donatella Center

4: Princess Face

5: Treasure Kronos

Pos. 6: 2: Cashier Center

3: Helga Palema

10: Velvet Girl*

12: Pledge Allegiance

Pos. 7: 5: Nuncio

En als 2e spel hebben we vanavond op Yonkers racetrack nog een mooie starter gevonden namelijk de Nederlandse Bas J.

Race 4 bij Runnerz waarschijnlijke start rond 18.16 maar kan ook later zijn.

Die Bas J die wij nog goed kennnen uit Nederland ook liep de laatste keer ook geweldig in The USA en de afstand en startummer zijn gunstig voor hem dus wij verwachten dat hij nu 1 of 2 gaat worden.

20 Euro winnend

20 Euro plaats

en Duo 1/alle en alle/1 voor 1 euro erbij Totaal 56 Euro inzet op deze koers.

Na deze inzet staat de meter nu op 2196.90 ( En we zijn aan dit avontuur begonnen met 2000 inleg aandelen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit bedoelde ik nu in mijn vorige verhaal.

Als de banker het niet haalt is het mis.

Als je ipv 1 weddenschap er 2 (of meer) plaatst en dan in die koersen waar je in de eerste weddenschap een of meerdere bankers hebt, 2 of meer paarden speelt(incl de banker wellicht)spreidt je de kansen wat meer.en worden de kansen wat grpter.

Het groepsspel bij Runnerz is ook altijd maar 1 weddenschap met een of meerdere bankers. en als de bankers dan niet winnen is er ongeveer 500 euro op stap,terwijl ze in mijn ogen beter bv 5 verschillende weddenschappen van 100 euro (of 10 van 50 euro)hadden kunnen plaatsen .

Dan heb je een betere spreiding van de paarden en ben je met je weddenschappen niet afhankelijk van de bankers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit bedoelde ik nu in mijn vorige verhaal.

Als de banker het niet haalt is het mis.

Als je ipv 1 weddenschap er 2 (of meer) plaatst en dan in die koersen waar je in de eerste weddenschap een of meerdere bankers hebt, 2 of meer paarden speelt(incl de banker wellicht)spreidt je de kansen wat meer.en worden de kansen wat grpter.

Het groepsspel bij Runnerz is ook altijd maar 1 weddenschap met een of meerdere bankers. en als de bankers dan niet winnen is er ongeveer 500 euro op stap,terwijl ze in mijn ogen beter bv 5 verschillende weddenschappen van 100 euro (of 10 van 50 euro)hadden kunnen plaatsen .

Dan heb je een betere spreiding van de paarden en ben je met je weddenschappen niet afhankelijk van de bankers.

Die paarden neem je toch niet voor niets als banker? In the long run is het imo zonde om geld te investeren in paarden die totaal niet favoriet zijn om je alleen maar in te dekken mocht de banker een keer niet winnen.

Dat is de investering gewoon vaak niet waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben juist van mening dat je 1 ticket moet nemen Als de bankers er dan staan heb je een hoop oudsiders in de andere koersen waardoor je een klapper kan maken en dat is ook waar we naar op zoek zijn.

Als je dat maar lang genoeg vol houd staat het er een keer en dan is het feest.

Heb zelf al een paar keer een mooie gehad en 2 keer net naast een mega klapper 300k plus.

Verder wil ik wel zeggen dat iedereen die zijn mening geeft en meedenkt zeker wordt gewaardeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.