Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst

Doet je app het niet meer? ;-)

29 Euro terug.

Als 1 van de favorieten had gefaald had het veel en veel meer gebracht maar ja helaas.

Morgen Mons met leuke paardjes voor ons en vrijdag Wolvega gaan we (hopelijk) weer een slag slaan

;;)

Eind januari gaan wij (iig ik en Boelie ook) naar Parijs om live de Prix D'Amerique http://www.prix-amerique.com/ te aanschouwen ( de grootste draverij vh jaar) met dit jaar hele goede Nederlandse deelname en dan kunnen we ook leuke foto's en video's reportage maken voor OneTime, en ook veel geld winnen want die koers wordt er een vermogen omgezet online en op de baan.

Geplaatst
Ik heb sinds vandaag ook whatsapp.Kunnen jullie mij toevoegen aan de app van de paardenpool.

Hoe kan ik jullie mijn tel.nr. doen toekomen?

Alvast bedankt

Stuur mij maar een privé berichtje met je nummer dan voeg ik je toe in de groep en je leven er in eens heel anders uit gaat zien :-)

Geplaatst

Ik heb nog geen programma kunnen vinden van Wolvega en Alkmaar voor januari en verder.

Dit zou ik doen ivm bij elkaar komen op deze banen en een koers op naam van OneTime.

Zodra het programma bekend gemaakt wordt zal ik deze posten ivm het afstemmen van de data wie wanneer kan.

Donderdag in Hamburg in de 2e koers ons paard No-Shpa. We hebben er een goed gevoel bij voor een hoge klassering :-)

(koppel 9-4 of 5-4 zie ik wel aankomen )

http://www.trabhamburg.de/index.php?page=88&datum=20151217

Geplaatst

Vanavond lopen onze paardjes op de baan van Mons

race 5

Nederlands top paard, die al 2 x eerder zo'n koers daar van kop af heeft gewonnen.

de 2 Your Love Lois winnend 50 Euro

race 6

Paard Best Well 2 goed startnummer, goede rijder.

koppels 2/ 1,8,13 5 x

plaats koppel 2/ 1,8,13 5 x

race 8

Paard 5 Elano di Quattro

Goed Nederlands paard met Caroline Aalbers, die in Nl al hele mooie dingen heeft laten zien, nu gaat hij dat hopelijk ook op Mons laten zien !

5 winnend 25 Euro

5 / alle koppels 1 Euro

5/1,8,12 koppels 4 x

en koppel 4/5 3 x

Saldo: € 2.130,15

Vrijdag gaan we met de OT bets naar Parijs en Wolvega !

Zaterdag weer de V75.

Geplaatst

Grizzley bear had ik gehoopt dat hij die ff ging sparen voor Wolvega maar helaas.

Ons 3e paardje won ook, deze bracht 2 Euro winnend - ook heel veel gezakt op het laatst stond hele tijd 4-5 tegen 1.

Nu wel koppel 5 x goed.

Kortom goed gezien vandaag, 3 paardjes naar de winst maar volgende keer nog iets slimmer inzetten :-)

IIG wat gewonnen vandaag +- 4 tientjes

Saldo: € 2.277,15

Geplaatst

We hebben straks om 13:50 een bet lopen op Cabourg in Frankrijk.

Koers 1

Nr 6 Venus Verte voor 25 euro winnend

Koppel voor 1 euro nummer 6 met alles

Koppel 5x 6-3/8/10

Plaatskoppel 5x 6-3/8/10

Saldo 2207,15 na deze inzet.

Denk dat het vandaag bij deze blijft, morgen gaan we knallen op Wolvega!

Geplaatst

Wolvega sowieso dit spel, misschien nog meer.

koers 1

trio 5- 4,6,7 en alle erachter

trio 5-alle ertussen en 4,6,7

0.5 x

koers 3

koppels

2 / 5,6,8,11 2.5 x

2/ 5,6,11 2.5 x

2/6 5 x

het zelfde als hierboven maar dan met plaatskoppels van uit de 2

en dan nog

koppels 2/ 1,3,4,7,9,10 1 x (Dus we hebben met alle paarden uiteindelijk het koppel vanuit de 2 )

koers 6

9 / alle koppels 1 x

9 / 2,5,6,10 1.5 x

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.