Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)

Nomore

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Sparta - Helmond Sport, Sparta win en both teams te score @2,60

Sparta thuis alles gewonnen 19 voor en 6 tegen en krijgen bij 5 vd laatste 6 thuiswedstrijd een goal tegen.

Eagles - Eindhoven, Eagles win en both teams te score @3,50

Ook Eagles tot nu toe alles thuis gewonnen, weinig doelpunten tegen, maar Eindhoven is wat beter dan de teams die ze tot nu toe gehad hebben. Een gelijkspel blijft uiteraard mogelijk, maar een 2-1/3-1 schat ik toch wat hoger in. Zeker omdat Eagles per thuiswedstrijd gemiddeld boven de 3 doelpunten zitten.en 1,45 word afgegeven voor een thuiswinst.

AS Roma - Atalanta 1 @1,50

AS Roma meest scorende thuispoeg uit Italie met 17 uit 6 en 5-1-0 in wedstrijden. Atalanta 1-2-4 en met 3 doelpunten behoort tot de minst scorende uitploegen.

PSG - Trojes, PSG to win handicap -2 @1,72

Koploper tegen de nummer laatst, 38 vs 5 punten

cijfers PSG thuis 5-1-0 18-4, Trojes uit 0-1-5 met 2-16

odds 23,88

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ximunn die is inderdaad ook prima speelbaar.

Ik vind zelf dit wel een mooie:

Bundesliga SV Darmstadt 98 - 1. FC Köln

Will both teams score in the match?

Yes@ 1.95

(Darmstadt heeft in de laatste vijf thuiswedstrijden telkens doelpunt tegen gehad)

11/27/2015 8:30:00 PM OPEN

Primera Division (Liga BBVA) Levante - Real Betis Sevilla

Yes@ 1.91

(Levante 4/5 thuiswedstrijden doelpunt tegen, Betis laatste 4/5 uitwedstrijden gescoord)

11/27/2015 8:45:00 PM OPEN

Scottish Premiership St Johnstone - Dundee

3-way - result

St Jonhstone @ 1.87

(St. Johnstone laatste vijf wedstrijden gewonnen, Dundee laatste 5 niet gewonnen)

Totale quotering van 6.96

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de wedstrijd Sparta - Helmond verwacht ik ook zeker een overwinning voor Sparta, maar het zou me niet verbazen als Helmond geen goal zou scoren.

Tsja, blijft inderdaad voetbal. Het kan ook 2-2 of 4-0 worden, maar om tot een beeld te komen van een tip zul je iets moeten onderbouwen.

Helmond sport scoort de laatste 6 uitwedstrijden tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind zelf dit wel een mooie:

Bundesliga SV Darmstadt 98 - 1. FC Köln

Yes@ 1.95

(Darmstadt heeft in de laatste vijf thuiswedstrijden telkens doelpunt tegen gehad)

11/27/2015 8:30:00 PM OPEN

Primera Division (Liga BBVA) Levante - Real Betis Sevilla

Yes@ 1.91

(Levante 4/5 thuiswedstrijden doelpunt tegen, Betis laatste 4/5 uitwedstrijden gescoord)

11/27/2015 8:45:00 PM OPEN

Scottish Premiership St Johnstone - Dundee

3-way - result

St Jonhstone @ 1.87

(St. Johnstone laatste vijf wedstrijden gewonnen, Dundee laatste 5 niet gewonnen)

Totale quotering van 6.96

Prima bets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, dan lijken ze inderdaad weinig moeite te hebben met de wedstrijden na de CL haha.

Wat mij betreft prima bets dan!

Wat ik ook een mooie vind , boven 3.5 cards in de Gelderse derby tegen Vitesse. Quote van 1.83. Kuijpers fluit en heeft 6/10 wedstrijden erboven gezeten laatste tijd.

Staan dicht bij elkaar, willen beiden niet verliezen, dus verwacht spektakel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, dan lijken ze inderdaad weinig moeite te hebben met de wedstrijden na de CL haha.

Wat mij betreft prima bets dan!

Wat ik ook een mooie vind , boven 3.5 cards in de Gelderse derby tegen Vitesse. Quote van 1.83. Kuijpers fluit en heeft 6/10 wedstrijden erboven gezeten laatste tijd.

Staan dicht bij elkaar, willen beiden niet verliezen, dus verwacht spektakel!

Prima odds idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bayern Munchen - Herta

1 vs 4, Bayern zit op een gemiddelde van 3 per wedstrijd waarbij zelfs 4 per thuiswedstrijd.Thuis winnen ze tot nu toe alles. Zelfs Borussia Dortmund werd met 5-1 van de mat gespeeld. De laatste 5 thuiswedstrijden werden met 4-0 en 5-1 gewonnen.

Barcelona - Real Sociedad

1 vs 14, Barca zit op een gemiddelde van 2,4 per wedstrijd waarbij 3 per thuiswedstrijd. Thuis winnen ze tot nu toe alles. Gezien de wedstrijden tegen Real Madrid en in de CL zijn ze in supervorm. Messi terug in de basis en had in de CL genoeg kansen. Nam voorheen al de pen, nu misschien weer nadat Neymar hem in de CL miste.

PSG - Troyes nummer

1 vs 20, PSG scoort gemiddeld 2 per wedstrijd, thuis zitten ze zelfs op 3 per wedstrijd. Winnen 12 vd 14 wedstrijden, Zlatan staat op 9 doelpunten uit 12 wedstrijden en neemt ook de penaltys.

Alle drie de clubs zijn torenhoog favoriet om de wedstrijd te winnen. Ik verwacht daarbij veel doelpunten met name de spitsen Messi, Lewandowski en Zlatan. 1 goal zou genoeg moeten zijn voor mijn onderstaand bet voorstel.

Zlatan 3-0 @9,50

Zlatan 4-0 @10

Zlatan 5-0 @13

Zlatan 3-1 @19

Zlatan 4-1 @19

Zlatan 5-1 @25

Messi 3-0 @10,50

Messi 4-0 @10,50

Messi 5-0 @13

Messi 3-1 @18

Messi 4-1 @17

Messi 5-1 @21

Lewandowski 3-0 @9,50

Lewandowski 4-0 @10

Lewandowski 5-0 @13

Lewandowski 3-1 @22

Lewandowski 4-1 @22

Lewandowski 5-1 @28

Voorbeeld, alle 3-0/4-0/5-0 wedstrijden in combi met elkaar x 1 euro inleg per combi (dus 27 totaal) geeft een uitbetaling van tussen de 1000 en 1800 euro. Als je ook de /-1 erbij neemt schiet dit omhoog vanwege de hogere odds. Hierbij kun je bv de inleg halveren.

Mijn voorstel is dus een paar tientjes investeren met kans op 1k+ met redelijk realistische wedstrijden en uitslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.