Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

Mannen, tijdje geleden dat ik wat van mij liet horen, maar bij deze een super tip. Ga naar de website www.bet777.be en stort 100 euro. Zet de 100 euro op een bet met een mooie quotering (Geen live bet!). Het risico is 0, want als je verliest krijg je de 100 euro terug. 

Het addertje onder het gras is er niet. Ik heb zelf helaas de weddenschap fout, maar het geld ook vandaag teruggekregen en teruggestort. Vrienden van mij hebben er o.a. door het verlies van Feyenoord en een combo honderden euro's mee gewonnen. 

De actie loopt nu nog steeds, dus in principe kun je 100 euro van jullie pot storten op bet777.be. 

Site is verder behoorlijk ruk trouwens, ik zou er normaal niet naartoe gaan, maar ben natuurlijk wel een Nederlander en hou van de kans op gratis geld;) 

En mocht je nog een referral kunnen noemen, gebruik dan maar mmdejong als naam, dat kun je ergens aangeven op de site. En even laten weten of je hebt gewonnen! 

Je kunt voor een quote rond de 1.3 / 1.4 kiezen, ik zou echter aanraden voor een mooie combo te gaan of een verrassingsbet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een tip, Ziyech meeste assists in bekertoernooi @ 26 via Unibet. Ze gaan ervan uit dat hij gaat, vooralsnog zit hij er nog, dus moeite waard qua quote om die nu te plaatsen. Staat volgens mij 1 achter op Guardado, maar die ligt er paar weken uit en mist in elk geval de volgende ronde tegen Utrecht. 

Gelijk eindigen betekent de helft van je quotering, dus dat is nog 13 euro, en moet zeggen dat ik Ziyech echt heel goed vind spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LMGB024 zei:

Mannen, tijdje geleden dat ik wat van mij liet horen, maar bij deze een super tip. Ga naar de website www.bet777.be en stort 100 euro. Zet de 100 euro op een bet met een mooie quotering (Geen live bet!). Het risico is 0, want als je verliest krijg je de 100 euro terug. 

Het addertje onder het gras is er niet. Ik heb zelf helaas de weddenschap fout, maar het geld ook vandaag teruggekregen en teruggestort. Vrienden van mij hebben er o.a. door het verlies van Feyenoord en een combo honderden euro's mee gewonnen. 

De actie loopt nu nog steeds, dus in principe kun je 100 euro van jullie pot storten op bet777.be. 

Site is verder behoorlijk ruk trouwens, ik zou er normaal niet naartoe gaan, maar ben natuurlijk wel een Nederlander en hou van de kans op gratis geld;) 

En mocht je nog een referral kunnen noemen, gebruik dan maar mmdejong als naam, dat kun je ergens aangeven op de site. En even laten weten of je hebt gewonnen! 

Je kunt voor een quote rond de 1.3 / 1.4 kiezen, ik zou echter aanraden voor een mooie combo te gaan of een verrassingsbet. 

De bonus dient 3 keer ingezet te worden op evenementen met een

minimumquotering van 1.70 om te voldoen aan de doorspeelvereiste.  Voor

combi en systeemweddenschappen dient elk geselecteerd evenement een

minimumquotering van 1.70 te hebben. Weddenschappen op virtuele sporten

tellen niet mee voor de doorspeelvereiste.

Dus las ik het goed begrijp moet je 100 storten en 3x 100 inzetten op 1.70 of hoger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik tip Roda uit bij Ado dit weekend. @5.60

Deze tip heeft eigenlijk weinig uitleg nodig, quote is gewoon belachelijk hoog. Net of Bookeys de vele aankopen die Roda heeft gedaan (die zeker versterkingen zijn)  niet meenemen.

X2 of DNB kan natuurlijk ook heel goed met zulke quotes.

Betje die ik er nog naast neem is: Roda scoort 2 of meer goals voor @4,20

Resultaten na de winterstop:

31.01.16 ERE Feyenoord ADO 0 : 2

27.01.16 ERE De Graafschap ADO 3 : 1

24.01.16 ERE ADO Cambuur 2 : 1

17.01.16 ERE ADO Ajax Amsterdam 0 : 1

08.01.16 CLU ADO KV Mechelen 0 : 1

03.02.16 KNV Roda Feyenoord 0 : 1

(0 : 0)

31.01.16 ERE Roda Ajax Amsterdam 2 : 2

28.01.16 ERE Roda Utrecht 1 : 0

23.01.16 ERE Excelsior Roda 0 : 1

16.01.16 ERE Roda AZ 0 : 1

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dopey zei:

Daarom, gratis bet! Heb hier verder nog geen mensen voorbij zien komen die erop hebben gebet, maar zeker de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt eens tijd om weer een weddenschapje te gaan plaatsen met deze pool. Zullen we een mooie bet gaan bekijken voor komend weekend? Zullen we threefolds doen voor 50 euro per threefold? 

Wie komt door met tips voor een drievoudige weddenschap? Dan zal ik ze plaatsen.

Sunderland-Manchester United, winst voor Man U @ 1.75

Dortmund - Hannover 96, Dortmund -1 @ 1.38

Brighton - Bolton, winst Brighton @ 1.60

Totale quotering van 3.86

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien het weglopende animo zal deze pool worden opgeheven.

Het totaal bedrag van 599 euro zal verdeeld worden over de 82 aandelen.

Koers is 7,30

JackPot 10 73,05
TheGreatOne 10 73,05
Dopey 1 7,30
WouterM 10 73,05
Ximunn 5 36,52
Rotvis 1 7,30
Geldwolf 10 73,05
Rbccrazyboy 5 36,52
Danos 0 0,00
Remco86 5 36,52
Reno 2 14,61
Maurice 0 0,00
DeValsspeler 5 36,52
SquareOne 0 0,00
Luckyseven 5 36,52
LMGB024 0 0,00
Smiley 3 21,91
01sic07 10 73,05
82 598,98
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.