Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

4805089632_4f7204b41d_b.jpg

Ook deze pool gaat op korte termijn live en de tips kunnen hier reeds geplaatst worden voor de wedstrijden vanaf komende woensdag 4 november.

Ik zal verschillende van deze tips meenemen in de weddenschappen. Hier kan ook discussie plaats vinden over welke weddenschappen nu wel of niet goed zijn en de onderbouwing van de geplaatste weddenschappen.

Goodluck us!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

Dinsdag

FC Astana - Atletico Madrid 3 way handicap starts 1-0 Atletico win @1,86

PSV-Wolfsburg Wolfsburg win @2.45

Borussia Mönchengladbach - Juventus Borusssia win @3,30

Combi@15,04

Atletico wint wel met 2 doelpunten verschil ik zie Astana ook niet scoren vandaar de handicap voor iets hogere odds.

Wolfsburg is lekker bezig en wint wel van PSV.

Borrussia begint steeds beter te spelen en Juventus zit net in een iets mindere periodeen scoren minder makkelijk dan Borussia. Juventus - Borussia werd 0-0. Ik zie nu Borussia thuis wel winnen. In de laatste 3 competitie wedstrijden wint Borussia dik en elke wedstrijd scoort Raffael wel dus je zou die nog als doelpunten maker in een weddenschap kunnen pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een overwinning van Wolfsburg bij PSV zie ik niet als zekerheidje. Natuurlijk zijn ze op papier beter, maar bij Wolfsburg had PSV mogelijkheden te winnen. Daarnaast heeft Wolfsburg dit seizoen pas 1 uitwedstrijd gewonnen en dat was bij Darmstadt, niet bepaald een hoogvlieger.

Als ik op deze wedstrijd bet, zet in op 1X en zeker niet op 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donderdag

Borussia Dortmund - Qabala 3 way handicap starts 0-2 Brussia win @1,5

Athletic de Bilbao - Partizan Belgrado 3 way handicap starts 0-1 Athletic win @1,83

Napoli - Midtjylland 3 way handicap starts 0-2 Napoli win @2,80

Dinamo Minsk - Villarreal Vilarreal win @1,54

combi @11,84

Vilarreal zet ik geen handicap op omdat ze uit spelen zelf denk ik er misschien aan om de handicap bij Borussia op 0-3 te zetten ik verwacht daar wel een 4-0 of 5-0 overwinning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wolfsburg is de laatste 2 weken best sterk bezig en dat kan ik helaas van PSV niet zeggen vandaar dat ik denk dat ze winnen. Ik vind 2,45 een mooie odd en verwacht deze bet vaker te winnen dan te verliezen op dit moment. Dit is wat ik denk en verwacht en zekerheidjes heb je bijna nooit dan zou iedereen winnend spelen.

Je kunt de wedstrijd van psv er tussen uithalen dan heb je nog mooie odds van iets meer dan 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou gewoon van de match Sevilla City afblijven. Ik vind een quote van 1,58 aan de lage kant. Voor 1.90+ had ik het de moeite waard gevonden nu niet. Mijn eerdere opmerking was dan ook om vraagtekens te plaatsen.

Zelf vind ik de wedstrijd United-CSKA wel een boeiende. Ik verwacht hier een tight game met weinig goals.

under 1,5 goal quote van 3,85

under 2,5 goal quote van 2,0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie een consensus voor

- overwinning Atletico Madrid

- een 1x voor Sevilla

- een overwinning van Porto bij Tel Aviv

Zal ik die als weddenschap plaatsen voor 50 euro?

Er is sprake van consensus wanneer de leden van een groep of gemeenschap overeenstemming hebben bereikt. Het wordt vaak toegepast in internationale organisaties en in democratieën. Er wordt net zo lang gesproken over de geschilpunten totdat er een formule is gevonden die voor elke deelnemer aanvaardbaar is. Er wordt niet gestemd, maar het voorstel wordt aanvaard als er juist niemand meer om stemming vraagt. Via het consensusprincipe bereikt men het maximaal haalbare waar iedereen zich nog in kan vinden. Consensus is verwant met unanimiteit. Bij unanimiteit stemt iedereen in met het voorstel, of kan iedereen “ermee leven”.

haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wolfsburg is de laatste 2 weken best sterk bezig en dat kan ik helaas van PSV niet zeggen

6 punten uit 2 wedstrijden met 9 doelpunten voor in ook nog uitwedstrijden vind ik niet slecht ;)

PSV heeft 12 keer gescoord de laatste 2 wedstrijden, zegt niet alles ;)

Maar er tussenuit laten vind ik prima. Ook een bet op Wolfsburg kan ik wel mee leven, zou het zelf alleen niet doen. Maar de meerderheid beslist toch? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond Shaktar vs Malmö.

Handicap 0-2 met winst Malmö @1.78

Shaktar heeft nog niet gescoord in de Champions League en Malmö blijkt tot nu toe aardig te kunnen verdedigen gezien de wedstrijden en het geringe aantal tegengoals tegen Real en PSG. Ik ga er vanuit dat Malmö niet gaat voetballen om te winnen aangezien ze toch niet bij de eerste 2 gaan eindigen. Bij een gelijkspel staan ze met 1 been in de Europa League en daar zullen ze mijns inziens vol voor gaan. Volle bak verdedigen dus.

Under 2.5 goals staat op @2.30 wat mijns inziens ook vele malen te hoog is voor deze wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wolfsburg is de laatste 2 weken best sterk bezig en dat kan ik helaas van PSV niet zeggen

6 punten uit 2 wedstrijden met 9 doelpunten voor in ook nog uitwedstrijden vind ik niet slecht ;)

Maar de meerderheid beslist toch? :)

Geen idee, weet niet echt wat de regels zijn. Misschien kunnen we het een klein beetje aanpassen.

Fase 1: 2 hoofdbetters aanwijzen die de eindverantwoording hebben om bets te mogen plaatsen.

Fase 2: Elke deelnemers uit de pool is vrij om bets voor te leggen.

Fase 3: de 2 hoofdbetters kiezen uit deze bets hun beste bets uit en plaatsen deze naar eigen inzicht.

Fase 4: zijn de bets winstgevend blijft de hoofdbetter aan

Fase 5: zijn de bets verliesgevend ,bv bij bepaald negatieve ROI of aantal keren achter elkaar dat men verliest,dan wordt zijn plek ingenomen door iemand anders.

Zo krijgt denk ik iedereen wel de kans om de beste picks uit te kiezen. En als men er goede kijk op heeft zal je dus lang de hoofdbetter zijn, wat uiteindelijk ten goede zal zijn voor iedereen in de pool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.