Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

Evt hier nog iets mee doen.

Corners Besiktas - Lokomotic under 9.5 @1.73

Laatste twee Europese thuiswedstrijden under 8 en bovendien de uitwedstrijd slechts 4 corners. Twee verdedigend ingestelde ploegen.

Krasnodar over 5.5 corners tegen PAOK @ 1.76

Uitwedstrijd al boven de 5.5 en ook in de laatste Europese thuiswedstrijd prima 9 corners. Ze zullen vanavond willen winnen zodat ze zich zo goed als geplaatst hebben en spelen erg aanvallen.

Mooie om beide te combineren.

Verder nemen Italiaanse ploegen de EL nauwelijks serieus. Fiorentina doet het prima in de Italiaanse competitie, maar staat in de EL tot dusver laatste. Zoals elk jaar verwacht men dat ze bij Lazio (die niet met hun sterkste opstelling zullen aantreden tegen Rosenborg) en Fiorentina het niet erg zullen boeien als ze eruit liggen in het toernooi.

Een bet op Rosenborg + Lech dubbele kans vind ik een erg mooie. (Lech op winst staat zelfs op 5,5 , de dubbel op 2,2.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lech Poznan is wel een mooie bet inderdaad. Wonnen ook al uit bij Fiorentina, hoewel Fiorentina daar wel overwicht had. Poznan was dodelijk effectief..

Wat Lazio betreft ben ik het niet helemaal eens, die staan met 7 uit 3 gewoon bovenaan in de poule. Is de opstelling van Lazio al bekend dan? Aangezien je zegt dat ze niet hun sterkste opstelling komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 6 wedstrijden daarvoor, eind vorig seizoen, werden gewonnen en veel gescoord. Daarnaast hebben ze dezelfde trainer, dezelfde keeper en dezelfde topscorer als vorig seizoen.

Daarbij komt ook nog dat Sion de uitwedstrijd won bij Bordeaux.

Hoe kom je erbij dat Sion de 6 wedstrijden daarvoor allemaal gewonnen heeft?

Ze hebben 4 van hun laatste 6 comp wedstrijden verloren en maar 1x gewonnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De combo van @wouterm is in mijn ogen wel erg risky dat zegt overigens de quote van 19 ook. Ik ga liever voor combo's met circa 3-4x uitbetaling. Maar Sion 1x een optie + winst Dortmund -1, winst napoli en winst atheltic Bilbao? In combo?

de wedstrijd Dortmund begint trouwens om 19:00u al mocht je dar wal mee willen gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De combo van @wouterm is in mijn ogen wel erg risky dat zegt overigens de quote van 19 ook. Ik ga liever voor combo's met circa 3-4x uitbetaling. Maar Sion 1x een optie + winst Dortmund -1, winst napoli en winst atheltic Bilbao? In combo?

Mocht je trouwens voor een Sion 1X bet gaan, en je denkt eerder aan een 1 dan aan een X dan kun je hem ook gewoon splitsen in 2 bets. Eentje met Sion winst 1 en eentje met Sion gelijk X.

winst Napoli = @1,23

winst Bilbao = @1,21 (was trouwens eerst @1,30)

Dortmund handicap -1 = @1,18

totale odds @1,75

x Sion 1X = @1,37 (was trouwens eerst @1,42) = @2,39 totaal.

Mocht je dus 25 euro willen inleggen kom je op eventuele uitbetaling van 59,75 euro

Als je dit splitst in

1 @2,37 en X 3,25 en ieder de helft inzet (12,50) kom je op

1 = @4,14 x 12,50 inleg = 51 euro

3 = @5,68 x 12,50 inleg = 71 euro

Het is maar een idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden jullie van de volgende tip voor het weekend:

Sonnenhof winnen bij Holstein Kiel @ 3.50 (onbegrijpelijk hoog)

Nummer 3 tegen Nummer 20. Goede statistieken voor Sonnenhof in uitwedstrijden en goede laatste reeks in tegenstelling tot Holstein.

http://nl.soccerway.com/matches/2015/11/07/germany/3-liga/kieler-sv-holstein-von-1900-ev/sg-sonnenhof-grossaspach/2063001/

En Sparta thuis ook erg sterk, afgelopen vijf wedstrijden gewonnen waarbij ze voor de rust al voor stonden. De HT/FT 1 is daarom een interessante @ 2

Wil je wat meer zekerheid dan een 1tje @ 1.45

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.