Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

@Dopey --> Er zijn op dit moment een paar mensen die kunnen plaatsen, dat lijkt mij voldoende. Maar zoals gisteren, er wordt een prima tip gegeven, als Jackpot het idee heeft dat hij het niet gaat redden om die bet op tijd te plaatsen kan hij even iemand anders een seintje geven of diegene dan voor hem kan inzetten.

Het gaat dus niet om het plaatsen van tips, maar om het plaatsen van de daadwerkelijke bet. Nu loop je een mooie bet mis (en nogmaals, achteraf praten is makkelijk, het is absoluut geen verwijt van mijn kant) doordat het bij 1 persoon op dat moment niet uitkomt om de bet te plaatsen.

Ik ben benieuwd hoe de anderen hierover denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overmorgen in Wales, New Saints to win vs Rhyl FC (voor combo)

Veruit sterkste in league tegen een van de minste

(zie helaas beiden nog niet in 888Sport)

Albacete Balompie, Tenerife, Albacete to win (voor combo)

Zeer sterk in eigen huis, 4 win, 1 draw, 1 lost

Tenerife uit 1win-2draw -3 lost

en tipje van tipster

It's the 20th round in the English National League, Aldershot Town receives the visit of Lincoln City.

Aldershot Town has a modest season so far, after 19 rounds they are on 12th place with 28 points, in this season they won 8 matches, made 4 draws and lost 7 matches, they also managed to score 25 goals and received 27 goals.

Aldershot Town won't be able to count on central midfielder Jake Gallagher and on centre forward Richard Brodie, both are suspended.

On the other side Lincoln City also has a modest season, after 18 matches they are on 11th place with 29 points, in this season they won 8 matches, made 5 draws and lost 5 matches, they also managed to score 28 goals and received 21 goals.

Lincoln City won't be able to count on attacking midfielder Alan Power who also is the captain of the team, he is suspended after he received a red card in the FA Cup loss with 5-3 at Whitehawk FC.

I'm going with Aldershot Town in this match, 2 days ago, both teams played in FA Cup, but Aldershot Town played at home while Lincoln City played away, it's pretty hard to play 2 away matches in 2 days so in my opinion Aldershot Town has an advantage in this match, also they didn't played so bad at home this season.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn tip voor vanavond is Draw no bet op Nautico in de tweede divisie van Brazilie

de nummer 5 (Nautico) speelt uit bij de nummer 17 (Macae)

- Nautico is nog vol in de race voor promotie

- Macae vecht tegen degradatie

- Macae heeft van de laatste 10 thuiswedstrijden er 2 gewonnen, waarvan enkel tegen mede-degradatiekandidaten

Ik kies specifiek voor draw no bet (1,92 odds op 888sports) voor gereduceerd risico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uefa onder 21

Bosnia-Engeland Engeland winnaar @1,50

France-Nort Ireland Frankrijk winnaar @ 1,20

Israel- Hungary Israel winnaar @2,25

combi @4,05

Netherland - Belarus Nederland winnaar @1,33

Cypres - Turkey Turkije winnaar @1,45

Czeck Republic - Belgium Belgie winnaar @2,4

Combi @4,63

Volgens mij 2 mooie combi`s voor morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uefa onder 21

Bosnia-Engeland Engeland winnaar @1,50

France-Nort Ireland Frankrijk winnaar @ 1,20

Israel- Hungary Israel winnaar @2,25

combi @4,05

Netherland - Belarus Nederland winnaar @1,33

Cypres - Turkey Turkije winnaar @1,45

Czeck Republic - Belgium Belgie winnaar @2,4

Combi @4,63

Volgens mij 2 mooie combi`s voor morgen.

Ik mis de totale onderbouwing @rbccrazyboy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LMGB024, wat bedoel je precies?

iedereen kan gewoon tips hier plaatsen.

@Dopey --> Er zijn op dit moment een paar mensen die kunnen plaatsen, dat lijkt mij voldoende. Maar zoals gisteren, er wordt een prima tip gegeven, als Jackpot het idee heeft dat hij het niet gaat redden om die bet op tijd te plaatsen kan hij even iemand anders een seintje geven of diegene dan voor hem kan inzetten.

Het gaat dus niet om het plaatsen van tips, maar om het plaatsen van de daadwerkelijke bet. Nu loop je een mooie bet mis (en nogmaals, achteraf praten is makkelijk, het is absoluut geen verwijt van mijn kant) doordat het bij 1 persoon op dat moment niet uitkomt om de bet te plaatsen.

Ik ben benieuwd hoe de anderen hierover denken.

Volgens mij zijn er 4 of 5 mensen die een bet kunnen plaatsen, en dat lijkt mij voldoende. Vergeet niet dat men hier nu om 1200 euro gaat, maar misschien over paar maanden een veel hogere bedrag bv ;) Ik heb met poker genoeg jongens voorbij zien komen waarvan je het ook totaal niet verwacht die uiteindelijk met een LT backinggeld ook verkeerde dingen mee hebben gedaan.

Bovendien ben ik ook van mening dat we niet automatisch elk tip moeten gebruiken die hier voorbij komt. Zoals het je misschien opgemerkt heeft zijn grotendeels van de tips niet goed geweest. Als we dit serieus willen gaan oppakken zullen we er veel meer mee bezig moeten houden dan zoals het nu gaat. Vooruit plannen, strategie bepalen, goed uitzoeken etc. En vooral niet zomaar uit gaan van info wat elders op een site staat. Ik krijg nu het idee dat men tips overneemt van bepaalde tipsites en deze delen via hier of appgroep, en dan zelf niet de achtergrond van de competitie, wedstrijd etc weten. Nogmaals, dit is een mening van mij op basis van wat ik zie en op gevoel. Ik richt mij niet persoonlijk naar iemand toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Dopey ben het met je eens dat 4/5 inzetters meer dan voldoende moet zijn zolang ze onderling goed afspreken wanneer wie inzet zodat goede weddenschappen niet gemist worden.

wat verder vooraf plannen lijkt mij wel goed maar soms valt ook aan een weddenschap niet veel te onderbouwen vind ik. Alle tips die voorbij komen hoeven zeker niet gebruikt te worden maar dat gebeurt geloof ik toch al niet. Ik ga zelf van geen 1 website af ik kijk ook vooral naar afgelopen uitslagen, standen en naar geblesseerde/geschorste spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.