Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

Single bet Hibernian 25 euro @ 1.95

Combo 15 euro

Barcelona- Bate Borisov 3 way handicap starts 0-2 Barcelona win @1.58

Olympiakos Piraeus - Dinamo Zagreb Olympiakos win @1,44

Maccabi Tel Aviv - FC Porto FC Porto win @1,46

combi @ 3,32

Cornerbet 15 euro

Bayern Arsenal over 10.5 corners @ 2 (Vorige keer 16 corners)

Olympiakos - Zagreb over 9.5 @ 1.86 (Vorige keer 12 corners)

Corners Barcelona boven 7.5 @ 1.72 (Vorige keer 9 corners)

Bij 3 x een ja zal ik hem plaatsen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik zit niet in whatsapp ben niet zo happig om mobiel nummer te delen. Mij lijkt het wel het beste om 1 keuze te maken en daar alles te doen. Ik dacht ook dat jullie weddenschappen juist openbaar wilde voor andere bezoekers van one time op deze manier ga je het ook afschermen via whatsapp. Maar dat is een keuze die jullie moeten maken.

Ook denk ik dat je weddenschappen en dag van te voren minimaal moet bespreken en niet zo op laatste moment.

Ik zou willen voorstellen om eventuele weddenschappen voor morgen nu al te bespreken, Ik zeg gooi het in de whatsapp groep :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donderdag

Borussia Dortmund - Qabala 3 way handicap starts 0-2 Brussia win @1,5

Athletic de Bilbao - Partizan Belgrado 3 way handicap starts 0-1 Athletic win @1,83

Napoli - Midtjylland 3 way handicap starts 0-2 Napoli win @2,80

Dinamo Minsk - Villarreal Vilarreal win @1,54

combi @11,84

Vilarreal zet ik geen handicap op omdat ze uit spelen zelf denk ik er misschien aan om de handicap bij Borussia op 0-3 te zetten ik verwacht daar wel een 4-0 of 5-0 overwinning.

Bij deze open ik de discussie voor weddenschappen morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zullen die 50 euro eens gaan goedmaken vanavond!

Hier mijn tip.

Qarabag - Monaco , check die scheids --> http://nl.soccerway.com/referees/cristian-pavel-balaj/44972/

Hier de boven 2.5 gele kaart in de tweede helft @ 2.2 is een erg mooie! Verschil tussen de twee ploegen is zeer klein, dus verwacht een knallende wedstrijd.

Zelfde geldt voor scheidsrechters bij Napoli en Lech, kaartenbets zijn daar zeker leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Napoli vs FC Midtlyland 1 @1,23

Napoli won de uitwedstrijd al gemakkelijk met 4-1, 60% balbezit.

Napoli thuis 4 vd 5 gewonnen, 1x gelijk. Thuis sterke tegenstanders als Juventus, Lazio, Fiorentina verslagen. Heeft ook eerder thuis Club Brugge verslagen met 5-0.

FC Midtjylland ook laatste 2 competitie wedstrijden en de beker wedstrijd verloren, lijken uit vorm.

Athletico Bilbao vs Partizan Belgrado 1 @1,30

Bilbao won de uitwedstrijd met 2-0, 55,5% balbezit.

Bilbao thuis 5 vd 7 gewonnen waaronder de 2 EC wedstrijden, de nederlagen zijn met 1 goal verschil tegen Barca en Real M. 10 goals uit 5 thuiswedstrijden in de competitie, 4 uit 2 in de ECL, 4 wedstrijden zelfs met 3 goals. Regerend landskampioen Partizan draait ook in de competitie niet zo best, staan dit moment 4de, ook missen ze een zeer belangrijke speler Zivkovic deze wedstrijd.

Borussia Dortmund vs Qabala Aubameyang to score @1,49

Borussia Dortmund won de uitwedstrijd met 3-1, 73% balbezit met 3 goals van de spits Aubameyang.

Aubameyang ook in de competitie goed bezig met 13 uit 11. Borussia Dortmund 33 doelpunten in 8 thuiswedstrijden, dat is gemiddeld 4 per thuiswedstrijd.

odds totaal 2,38, misschien eentje erbij doen van een andere tip waardoor je op een mooie odds van 4+ komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sion op 1X spelen is value laten liggen in mijn ogen..

Stats zijn altijd leuk, maar stats van jaren terug vind ik persoonlijk nutteloos. Je hebt vaak te maken met een andere trainer, speelstyl, spelersgroep, keeper etc om even een paar belangrijke factoren aan te geven. Ik kijk zelf naar de stats van het huidig en pak soms die van afgelopen seizoen mee want dat geeft vaak een beter beeld.

Sion 6 thuiswedstrijden 3x winst 3x verlies, zo sterk lijken ze dus thuis niet. Scoren in de competitie ook erg moeizaam 17 uit 14 waarvan 10 thuis (uit 6), dus ook thuis is het niet zo dat ze makkelijk scoren. Daarin tegen spelen ze tegen Bordeaux, die ook zwak bezig is. En zeker in uitwedstrijden niet sterk, maar de wedstrijd kan prima in een gelijkspel eindigen dus vandaar dat een 1X beter in mijn straatje past dan een 1. Ik vind Sion nu niet overduidelijk sterker dan Bordeaux maar een nipte overwinning Sion is inderdaad mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.