Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

Wolfsburg is de laatste 2 weken best sterk bezig en dat kan ik helaas van PSV niet zeggen

6 punten uit 2 wedstrijden met 9 doelpunten voor in ook nog uitwedstrijden vind ik niet slecht ;)

Klopt maar toch vind ik ze niet goed spelen ondanks 6 doelpunten tegen de graafschap.

Ik zal zelf nog even nadenken over de psv weddenschap odds van meer dan 6 is ook mooi.

Maar zie ze niet echt kans maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik trap alvast af voor morgen:

Zenith lijkt me voor morgen een prima single bet met een huidige quote van 3,15 uit bij Lyon. Vorige pot thuis tegen Lyon eindigde in 3-1 voor Zenith. Ditmaal de Return in Lyon. Kan eventueel wat afgezwakt worden naar een asian handicap of draw no bet om. X2 zou ik zonde vinden van de value.

Barcelona, mits met Neymar Suarez en co zou ik spelen met een hcp -2,5. Uit won men met 0-2, thuis verwacht ik wat meer van de Spanjaarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van een avondje Eindhoven (heerlijk genoten!). Ik bet zelf niet veel op winst van ploegen, eerder op kaarten over/under of bijvoorbeeld corners. Hier mijn tips voor vanavond:

Bayern Arsenal over 10.5 corners @ 2 (Vorige keer 16 corners)

Olympiakos - Zagreb over 9.5 @ 1.86 (Vorige keer 12 corners)

Corners Barcelona boven 7.5 @ 1.72 (Vorige keer 9 corners)

Wat je verder in de gaten zou kunnen houden zijn doelpunten boven 2.5 bij Bayer Leverkussen tegen Roma (Voorgaande wedstrijd heerlijke 4-4) en kaartenbets bij de wedstrijden van AS Roma, Porto en Gent. Scheidsrechters daar houden van gele en rode kaarten gezien de statistieken (Gebruik soccerway.com voor mooie overzichten). Dus mocht daar de over 3.5 of 4.5 leuk zijn dan kun je die ook pakken.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dit de plek waarin alle weddenschappen worden geplaatst van onze gezamenlijke pool? Wordt hier dan ook de tussenstand geplaatst van waar we staan qua budget?

Ben benieuwd,leuk om bij te houden hoe we ervoor staan!

@Jackpot het is wellicht handig om bets die voor de pool worden ingezet duidelijk te markeren met een apparte layout zodat het goed te vinden is voor de investeerders. Door alle tips wordt het zeer onoverzichtelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag inderdaad alleen tips hier plaatsen en ook de geplaatste weddenschappen. Ik zal bij een bet voor de sportspool er duidelijk bij zetten dat dit voor de pool is en ook de tussenstand. Let wel op dat elke 2 weken er nieuwe aanmeldingen binnen mogen komen voor toetreders tot de pool, zoals ook mensen uit mogen stappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond in de Schotse beker: Hibernian vs Dundee United

Winst Hibernian @1.90

Spelen weliswaar in een divisie lager, maar hebben de laatste 15 wedstrijden slechts 2 keer verloren. Waarvan de laatste keer al 11 wedstrijden geleden is en dat was uit bij de Rangers die op ramkoers richting kampioenschap zijn.

Dundee heeft het andersom, die hebben de laatste 15 wedstrijden 2 keer gewonnen, waarvan 1 keer in de beker na verlenging.

Daarnaast krijgt Hibernian in thuiswedstrijden zeer weinig doelpunten tegen en scoorde Dundee in de laatste 15 uitwedstrijden maar 8 keer en kregen ze 38 goals tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo te riskant? Van de laatste 87 thuiswedstrijden verloren ze er 8. In de Champions League wonnen ze thuis de laatste 4 jaar van onder andere Manchester City, Man United, Arsenal, Juventus, Atletico Madrid, Benfica en Dortmund. Ze verloren thuis van Schalke, PSG en dit jaar van Bayern. Ik zie echt niet in hoe ze vanavond iets anders kunnen doen dan winnen. Laatste gelijke spel thuis in de CL dateert van 2008 tegen Chelsea.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.