Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie van deze bet?

Vestsjælland - Vendsyssel 2 @ 2.50

Nummer laatst tegen de nummer 2 die in punten gelijk staat met de koploper. De nummer laatst heeft van zijn laatste vijf thuiswedstrijden er 1 gewonnen en 1 gelijk, de nummer 2 verloor 1 wedstrijd uit van zijn laatste vijf wedstrijden.

Kat in het nauw maakt rare sprongen? Of kat in het bakkie?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwachtingen omtrent Nederland Wales?

Kan alle kanten op, zou er niks mee doen. Odds Wales staan aantrekkelijk hoog (4,10 voor winst Wales en 3,40 gelijkspel.), maar daarin tegen speelt Robben weer mee, dus die kan ook ineens uit het niets een doelpuntje maken. Wales is een vreemde ploeg, scoort weinig, krijgt weinig doelpunten tegen, maar pakken wel gewoon punten. Tegen Belgie was het uit 0-0 en thuis zelfs 1-0 gewonnen. Als je echt puur naar de huidige situatie kijkt zou Wales favoriet moeten zijn.

Wales speelt thuis goed en hun laatste thuisnederlaag is al ruim 2 jaar.terug. Maar ze zijn toch grotendeel afhankelijk van Bale en Ramsey, en volgens mij doen beide niet mee tegen Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zelf ook niet op wales-nederland inzetten.

Ik heb deze weddenschappen staan.

Qatar-Turkije Handicap 1-0 Turkije winnaar @3,05

Polen- Iceland Handicap 0-1 Polen winnaar @ 2,85

Combi @8,69 Maar je zou ze ook als single weddenschap kunnen wegzetten

Czech -Servie Tsjechië Winnaar @2,25

qatar-Turkey Turkije winnaar @1,73

Polen-iceland polen winnaar @1,65

Ireland-latvia Ierland winnaar @1,65

Combi 10,60 Je zou deze weddenschap ook in 2 kleine combi`s kunnen gieten.

Dit zijn mijn verwachtingen maar wil je op wales -Nederland inzetten zou ik Nederland als winnaar inzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JackPot wrote:

Ik verwacht goals vanavond bij verschillende vriendschappelijke wedstrijden en daar is misschien een mooie combi van te maken:

Wales-Nederland over 0.5 @ 1.09

Belgie-Italie over 1.5 @ 1.39

Spanje-Engeland over 1.5 @ 1.38

Frankrijk-Duitsland over 1.5 @ 1.32

Qatar-Turkije over 1.5 @ 1.34

Totale quote van 3.72

Alle bets waren goed geweest. Helaas geen bet geplaatst :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JackPot wrote:

Ik verwacht goals vanavond bij verschillende vriendschappelijke wedstrijden en daar is misschien een mooie combi van te maken:

Wales-Nederland over 0.5 @ 1.09

Belgie-Italie over 1.5 @ 1.39

Spanje-Engeland over 1.5 @ 1.38

Frankrijk-Duitsland over 1.5 @ 1.32

Qatar-Turkije over 1.5 @ 1.34

Totale quote van 3.72

Alle bets waren goed geweest. Helaas geen bet geplaatst :(

Nooit een koe in z'n kont kijken :) 2 waren op het randje. Zowel Frankrijk als Spanje pas na de 80e minuut. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens over Duitsland-Nederland. Misschien wat raar om te zeggen en over na te denken maar dit kon wel eens beetje gewijzigd zijn. Duitsland heeft overnacht in stadion Parijs en vervroegd teruggekeerd naar Duitsland. Geen idee of ze beetje van het padje zijn geraakt en of de focus vol op voetbal staat.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=261656

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens over Duitsland-Nederland. Misschien wat raar om te zeggen en over na te denken maar dit kon wel eens beetje gewijzigd zijn. Duitsland heeft overnacht in stadion Parijs en vervroegd teruggekeerd naar Duitsland. Geen idee of ze beetje van het padje zijn geraakt en of de focus vol op voetbal staat.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=261656

Spelers van Duitsland zijn naar huis gestuurd, dus je hebt kans dat het niet doorgaat!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens over Duitsland-Nederland. Misschien wat raar om te zeggen en over na te denken maar dit kon wel eens beetje gewijzigd zijn. Duitsland heeft overnacht in stadion Parijs en vervroegd teruggekeerd naar Duitsland. Geen idee of ze beetje van het padje zijn geraakt en of de focus vol op voetbal staat.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=261656

Spelers van Duitsland zijn naar huis gestuurd, dus je hebt kans dat het niet doorgaat!!

Er zijn ook dingen belangrijker dan een oefenpotje natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dachten we van de 1000 meter dames vanavond.

Ik zet in op Brittany Bowe @3,25

Ik verwacht dat het gaat tussen Brittany Bowe en Zhang Hong en achter deze 2 zal Heather Richardson 3e worden.

Op de 500 meter werd Zhang Hong 2e met 4 honderdste voorsprong op Brittany Bowe die derde werd. Ik verwacht dat Bowe wint ze kan de volle kilometer beter aan waardoor ik verwacht dat ze die wint met enkele honderdste voorsprong ondanks de wel iets beter loting van Zhang Hong.

Vorig jaar won Bowe zo beetje alle 1000 meters en won bv ook bij de wk afstanden op de 1500 meter goud kortom zodra het iets meer dan 500 meter wordt is ze normaal net wat sterker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.