Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

Ik zal terug gaan naar 10 aandelen, zal ik er voor jou ook 5 uitbetalen @WouterM ?

Dit betekent 5x 8,83 euro voor jou als uitbetaling, voor mij 10 x 8,83 euro en @rotvis krijgt 4x 8,83

@thegreatone kan jij de volgende uitbetalingen doen?

@jackpot 88,30 euro

@wouterm 44,15 euro

@rotvis 35,32

Ik betaal nu 167,77 euro uit op 888 sport

Ik heb dadelijk nog wel een tip voor deze pool vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag een combi in Italie:

AS Roma - Verona de nummer 5 tegen de nummer laatste en Roma speelt ook nog thuis. Roma heeft thuis 6x gewonnen, 2 x gelijk gespeeld en 1x thuis verloren met een doelsaldo van 20 goals voor en 9 tegen.

Verona heeft nog geen enkele uitwedstrijd gewonnen, 4 keer gelijk en 5 keer verloren met een doelsaldo van 6 voor en 16 tegen.

Quotering winst AS Roma is 1.36

Udinese - Juventus is de nummer 13 tegen de nummer 3, maar de laatste 10 wedstrijden heeft Juventus gewonnen en men is met een enorme inhaalrace bezig en is onverslaanbaar

Udinese is thuis niet heel bijzonder met 3 thuisoverwinningen, 2 gelijke spelen en 4 verlieswedstrijden. 

Quotering winst Juventus 1,55

Combinatie brengt 2.11 en hier durf ik best 50-75 euro op te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@JackPot Vind odds wel laag trouwens voor een uitpot. Maar mijn zegen heb je. Eventueel aanvullen met Porto? (tevens lage odds voor uitpot :))

Zelf zou ik graag een kleine singel bet zien op Falkirk.

Falkirk (nr 2) speelt tegen Hibernian (nr 3). Quote voor thuiswinst Falkirk is 4,0 ?! :) Recente vorm van beide teams is goed. H2H is wel duidelijk in het voordeel van Hibernian. Maar in mijn ogen rechtvaardigd dit deze odds zeker niet. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste dagen enkele net niet klappers meegemaakt en dat is behoorlijk balen. 

Ik had een combi van 7 wedstrijden waarbij Middlesbrough uit bij Bristol City de overwinning niet over de streep haalde, ten koste van bijna 500 euro (5 bankjes) winst.

Een combinatie van winst voor Ajax, winst voor PSV en winst voor Arsenal waarbij Arsenal het gisteren af liet weten voor een quotering van 9 in totaal :(, die me 100 euro scheelde

En gisteren een belgische combinatie waar AA Gent won van Anderlecht, Standard Luik uit won, maar Oostende niet verder kwam dan een 3-3 uitslag, met de tegengoal in de 84e minuut.

Vandaag heb ik enkele bets staan met combinatie op

Fenerbahce

VVV Venlo

Sparta Rotterdam (met ook HTFT, -1 en -2)

Wat zien jullie vandaag? Tennnis is ook weer volop aan de gang, tips van @geldwolf misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Voor morgen enkele wedstrijden:

Crotone - Perugia

Crotone nummer 1, 9 thuiswedstrijden gewonnen, 2 gelijk en 0 verloren. Doelsaldo van 26 voor en 5 tegen

Perugia, 3 gewonnen, 2 gelijk en 6 verloren, 7 goals voor en 10 tegen.

quote Crotone to win @ 1.78

Tranmere-Torquay

Tranmere nummer 8, 7 gewonnen 1 gelijk en 6 verloren thuis met doelsaldo 18 voor en 13 tegen

Torquay staat 23e met 2 gewonnen , 6 gelijk en 7 verloren in uitwedstrijden. Doelsaldo 17 voor en 30 tegen

Quote winst Tranmere @ 1.40

Vitesse thuis tegen Excelsior als extra wedstrijdje in combo. winst Vitesse voor quotering 1.30

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.