Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

We hebben een 50 euro freebet gekregen waarvan we de eventuele opbrengst zullen verdelen over de twee poules.

Tips en akkoord alleen via het forum

We’ve always believed loyalty equals rewards at 888sport. That’s why we’re showing our appreciation for your highly valued custom by crediting your 888sport account with a €50 Free Bet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barcelona - Granada handicap 1 Barca @1,15

Real madrid - Dep. La Coruna handicap 1 Real @1,31

Manchester City win vs Everton @1,50

Stoke City - Norwich City 1X @1,24

Chelsea - West Brom 1 @1,37

4 uit dit rijtje nemen zou een odd van rond de 2.75/3 zijn.

De weddenschap op Chelsea en Barcelona kan ik me in vinden. Vind de andere te risicovol voor de quotering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal goed, alleen lijkt me lukko wat riskanter. Die zou ik er misschien uitlaten.

Hebben de laatste 4 wedstrijden verloren, xijn niet echt lekker in vorm.

Nr. 7 vs nr. 14

15 gewonnen 14 verloren excl overtime

En ilves 10 gewonnen en 19 verloren

Ik zie trouwens wel dat uit ilves er incl. Overtime er pas 2 gewonnen heeft en 14 verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alsnog besloten om een stap terug te doen uit deze Poule. Ik speel op dit moment met meerdere poultjes mee en merk dat mijn interesse in deze steeds minder wordt. Los daarvan vind ik het leuk om dit te blijven volgen en zo nu en dan wat tips te blijven plaatsen. Dus ik blijf wel meespelen, maar dan met één aandeel. Veel succes en blijf de tips vooral delen.

@Jackpot, heb jou een email gestuurd hierover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.