Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)

Nomore

Aanbevolen berichten

Sparta and both teams to score 23.32 @ 2.65

VVV - mvv

Go ahead - fc Eindhoven

Sparta - helmond

Alle drie home team to win and btts.

3 singles van 2.50, 3 doubles van 2.5 en 1 combo van 5

20 euro inzet bij alle drie goed 270 euro

Bet van LMGB ook geplaatst

3 doubles van 2.50 en 1 triple van 17.50

Als @dopey zijn goals bets plaatst voor morgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Ik heb enkele combinaties geplaatst met Messi, Zlatan en Lewandowski. Het is niet makkelijk te doen, dus hopen dat we de juiste combi straks hebben. Ze begonnen namelijk ook de stake te verlagen. Inleg per combi is daarmee ook verlaagd, dus eventuele uitbetaling zal stuk lager gaan zitten. Om de totale inleg ook niet te hoog te plaatsen heb ik dus niet alle combinaties geplaatst.

Inleg: 19,20 + 11,25 + 13,50 +12,10 + 4,63

combi die we hebben zijn:

Lewandowski 3/4/5-0 + 3-1

Messi 3/4/5-0 + 3-1

Zlatan 3/4/5-0 + 3-1

Lewandowski 3/4/5-0

Messi 3/4/5-0

Zlatan 3/4/5-0 + 4/5-1

Lewandowski 3/4/5-0

Messi 3/4/5-0 + 3/4/5-1

Zlatan 3/4/5-0

Lewandowski 3/4/5-0 + 3/4/5-1

Messi 3/4/5-0

Zlatan 3/4/5-0

Zlatan 3/4-0

Messi 2/3/4-0 + 3/4-1

Lewandowski 2/4-0 + 3/4-1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke weddenschap weer Dopey ik zelf persoonlijk had eerder voor Suarez gekozen in plaats van Messi. Suarez is echt in vorm op het moment.

Ik heb zo soort weddenschap in de eredivisie gezet voor vanavond

Excelsior-Feyenoord doelpunten maker Kramer 0-2, 0-3, 0-4

Twente- Willem 11 doelpuntenmaker Ziyech 1-0-2-0-2-1-3-0-3-1

Kortom 15 combinaties x 0,50 cent kortom 7,50 inleg

Uitbetaling laagste @360 (€180,00) Hoogste @ 962 (€481)

Na deze klote week denk ik dat Twente het van zich af wil voetballen en zie kleine winst tegen wilem 11

Ziyech speel weer op zijn vertrouwde plek na het experiment van vorige week dus zie hem er wel weer 1 in trappen.

Excelsior zie ik er niet aan te pas komen tegen Feijenoord ondanks hun toch leuke spel dit seizoen.

@Dopey heb jij nog een handige tip om dit soort weddenschappen in te vullen of doe jij ze ook 1 voor 1?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dopey heb jij nog een handige tip om dit soort weddenschappen in te vullen of doe jij ze ook 1 voor 1?

Leuk dat er steeds meer jongens deze vorm van betten zie spelen. Ik vul ze max 12 in, meestal speel ik per wedstrijd 4 uitslagen bv 2/3 -0/1 , en dat bij 3 wedstrijden totaal, dan heb je gelijk alle 12 combinaties. Bij Unibet kun je dan rechtsboven op multiples klikken zodat je alle combinaties kunt spelen. Onderin krijg je dan de mogelijkheid om je inleg bij treble te plaatsen. Zo speel ik ze meestal.

Een tip van mij is als je bv minder risico wilt nemen dan neem je 2 wedstrijden ipv 3. Hiermee daalt je totale odds natuurlijk behoorlijk. Als je namelijk 3 wedstrijden speelt is vaak het minimale 10x10x10=1000. Met 2 wedstrijden krijg je 10x10=100. Maar om deze weer te verhogen pak je dan een wedstrijd erbij waarbij je gokt de ruststand eerste helft van een favoriete thuisspelende club.bv morgen speelt Borussia Dortmund thuis tegen Stuttgart. Dortmund is grote favoriet met winst 1,25. Ik neem dan ruststand draw @3,05, 3-way handicap Dortmund -1 @3 en 3-way handicap Dortmund -2 @3,05. Hiermee geef je een extra boost x3 aan je totale odds en kost het je niet veel extra inleg. Je totale odds gaat weer van 100 naar 300.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb enkele combinaties geplaatst met Messi, Zlatan en Lewandowski. Het is niet makkelijk te doen, dus hopen dat we de juiste combi straks hebben. Ze begonnen namelijk ook de stake te verlagen. Inleg per combi is daarmee ook verlaagd, dus eventuele uitbetaling zal stuk lager gaan zitten. Om de totale inleg ook niet te hoog te plaatsen heb ik dus niet alle combinaties geplaatst.

Inleg: 19,20 + 11,25 + 13,50 +12,10 + 4,63

combi die we hebben zijn:

Lewandowski 3/4/5-0 + 3-1

Messi 3/4/5-0 + 3-1

Zlatan 3/4/5-0 + 3-1

Lewandowski 3/4/5-0

Messi 3/4/5-0

Zlatan 3/4/5-0 + 4/5-1

Lewandowski 3/4/5-0

Messi 3/4/5-0 + 3/4/5-1

Zlatan 3/4/5-0

Lewandowski 3/4/5-0 + 3/4/5-1

Messi 3/4/5-0

Zlatan 3/4/5-0

Zlatan 3/4-0

Messi 2/3/4-0 + 3/4-1

Lewandowski 2/4-0 + 3/4-1

Ai wat zaten we er dichtbij. Messi 4-0, Zlatan 4-1 en Lewandoski op de paal waardoor het 2-0 blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas op met CSKA. Die hebben de afgelopen vijf wedstrijden verloren, zitten echt in een vormcrisis. Anzhi staat inderdaad laatste, maar won bv. de laatste wedstrijd tegen de nummer 3 uit.

Is toch een lastige wat dat betreft. Ik neig ook naar winnen anders komt de nummer 2 te dichtbij, maar die Rusland wedstrijden zijn altijd bagger, zie dat zo gelijk worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19.00 uur vandaag

Zohore (Odense) to score @ 3.05 (Unibet)

Goals worden er verwacht vanavond. Keuze valt op Zohore omdat hij qua goals man in vorm is bij Odense. Heeft gemiddeld 136 minuten nodig om een goal te maken in de Superliga. Esbjerg krijgt behoorlijk wat goals tegen en mist vandaag centrale verdediger Stenderup wegens een schorsing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorstel:

Rangers - Dumbarton

nummer 1 vs 9 (enalaatste)

Rangers thuis alles gewonnen met 21 voor en maar 3 tegen.

Dumbarton heeft 1 wedstrijd gewonnen (uit), stats uit 1-1-6 4-20

Ik verwacht hier een overwinning van Rangers met minimaal 2/3 doelpunten van de thuisploeg.

Manchester City - Hull City

nummer 1 premier league vs nummer 4 championshop

doelpunt Aguero 2/5

AC Milan - Crotone

nummer 7 serie A - nummer 2 serie B

Crotone is vooral thuis sterk, uit valt mee. 5 vd 8 uitwedstrijden werden dit seizoen niet gewonnen. Bovendien scoren ze uit moeizaam,6 doelpunten in 8 wedstrijden.

Milan wint 5 vd 7 thuiswedstrijden, ik verwacht een overwinning van de thuisploeg met 2/3 doelpunten.

Rangers win 2-0 @9

Rangers win 3-0 @7,50

Rangers win 4-0 @8,50

Aguero to score/uitslag 2-0 @14

Aguero to score/uitslag 3-0 @13

Aguero to score/uitslag 4-0 @17

Aguero to score/uitslag 3-1 @16

Aguero to score/uitslag 4-1 @21

Eventueel Aguero vervangen door alleen de uitslag, odds liggen paar punten lager.

AC Milan win 2-0 @8

AC Milan win 3-0 @10

AC Milan win 2-1 @10

AC Milan win 3-1 @13

odds tussen de 800 en 1800

inleg 0,50 per combi = 30 euro totaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.