Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Napoli 0-2 achter, mooi dat er nog niks mee was gedaan. Toch blijf ik bij mijn Liverpool picks:

Liverpool handicap -1,5 2,75

Liverpool handicap -2,5 5,20

over 3,5 goals 2,9

over 4,5 goals 5,4

over 5,5 goals 10,5

over 2,5 goals away team 3

over 3,5 goals away team 6,25

over 4,5 goals away team 14

Dikgedrukt zijn mijn favoriete picks. De afgelopen wedstrijden zet juist Liverpool een goede serie Uit-resultaten neer. Newcastle is simpelweg een kwakkelend ploegje die terug te vinden is op de 19e plek van de premier league

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Vanavond kan NAC periodekampioen worden in de jupiler league door te winnen uit bij Jong PSV. Denk dat het sowieso een wedstrijd met veel goals gaat worden.

NAC -1 @2.07

over 3.5 @2.33

Winst nac @1.39

in combinatie met winst Aalborg tegen Viborg @1.70. Gemiddeld in thuiswedstrijden van Aalborg scoren ze 3x, dus over 2.5 total goals @1.90 is ook een mooie.

Geplaatst

PSV - CSKA over 4.5 cards @ 2.2

Spaanse scheidsrechter, die statistieken qua cards heeft waar je U tegen zegt. Bovendien een wedstrijd waar veel op het spel staat.

Erg mooie quotering!

Verder:

Cesena - Trapani Cesena @ 1.95

Cesena is thuis bijna niet te verslaan (9-0-1) Trapani wist in 23 uitbeurten maar 1 keer te winnen (1-7-15)

Verder het overwegen waard, Gent moet winnen tegen Zenit om 2e te worden. Zenit is al door, heeft een hoop spelers vakantie gegeven.

Geplaatst

Ik heb al heel wat leuke picks langs zien komen op de chat. Gaan we nog wat plaatsen voor vanavond?

De verwachting is dat veel geplaatste clubs de key-players rust gaan geven. Wellicht kunnen we hier iets mee. Wellicht op kleine uitslagen wedden of tegen de favoriet(en)

Geplaatst

Om duidelijkheid te geven om in de toekomst weddenschappen op de juiste manier te laten verlopen.

Voorstellen voor weddenschappen 'moeten' geplaatst worden op het forum zodat iedereen, ook degene die niet in de sportsapp zitten, er naar kunnen kijken en zijn of haar mening kunnen geven.

Graag een voorstel minimaal 12-24 uur voor de wedstrijd plaatsen op het forum zodat er voldoende tijd is voor discussie.

We hebben nu misschien enkele bets gemist, maar als ik het terug kijk hebben we meer verliezende bets gemist dan winnende.

Hopelijk brengt dit duidelijkheid en zetten we de stijgende lijn verder in.

Wat mij betreft mogen er nu nog best voorstellen geplaatst worden voor de champions league vanavond als er voldoende animo voor is.

Geplaatst

Wedstrijd om 16.00 uur

Oliveirense-Feirense in de tweede liga in Portugal.

Oliveirense is laatste in Portugal en heeft nog geen enkele thuis wedstrijd gewonnen. 3 gelijk en 7 verloren met 6 voor en 16 tegengoals.

Feirense heeft de laatste 10 wedstrijden niet verloren en de 9 uitwedstrijden niet verloren. Wel 6 keer gelijk in een uitwedstrijd.

Winst Feirense noteert 2.10

Draw no bet 1.52

En draw of feirense 1.29

De laatste twee zijn mooi voor combo, de winst bet kan als single bet mijn inziens.

Geplaatst

Ik zou in deze miss draw no bet kiezen, maar zeker leuk om te spelen.

Ik heb een leuke voor vanavond.

As roma - bate over 4,5 cards 1.78

De scheidsrechter heeft in de laatste champions league wedstrijden het volgend aantal kaarten gegeven: 6, 7, 7, 8, 7, 5, 5, 4

Beide teams moeten vanavond winnen, alleen roma zou aan een gelijkspel genoeg hebben mits Leverkusen verliest

Geplaatst

Het is te laat voor gezamenlijk te plaatsen maar kan hem niet onthouden

combi 4 thuis ploegen die moeten winnen vanavond

Dynamo Kyiv - Maccabi Tel Aviv handicap 0-2 Dynamo winnaar @2.28

AA Gent - Zenit St Petersburg AA Gent winnaar @2.25

Valencia - Lyon Valencia Winnaar @1.45

Roma - Bate Borisov Handicap 0-1 Roma Winnaar @ 1.76

Combi Odds 13.09

Geplaatst

Voor morgen allemaal wedstrijden waar nog wat op het spel staat.

Ajax- Molde Ajax @1,42

Fenerbahce-celtic Fenerbahce @1,36

Skenderbeu Korce- Lokomotiv Moscow Lokomotiv winnaar @1,25

Sporting Lisabon- Besiktas Sporting winnaar @1,77

Fiorentina- Belenenses handcap 0-1 Fiorentina winnaar @1,58

Anderlecht-Qarabg Anderlecht winnaar @1,42

Combi @9,5

Lijkt mij een logische weddenschap dit. Ik durf Bij Fiorentina er zelf een handicap van 0-2 op te zetten.

Daarnaast misschien een verrassende combi voor sommige

Fc Midtjylland-Club brugge Brugge winnaar @2,5

Slovan Liberec- Olympique Marseille Slovan Liberec winnaar @4,00

Combi @10,00

Thuis verloor bruggen maar zijn laatste weken beter gaan spelen en zie ze morgen nog de tweede plaats pakken door winst. Marseille blijft aanmodderen en verloor de thuis wedstrijd met 0-1. Verwacht dat Slovan Liberec met hart en ziel er in gaat en daardoor doorgaat in plaats van Marseille.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.