Spring naar bijdragen

OneTime kampioenen


Aanbevolen berichten

Mijn vriendin en ik doen dit jaar voor de derde keer mee met het NK Keezen. Keezen? Ja, Keezen! In 2012 zijn we 9de geworden, in 2013 een mooie 10de plaats. Vorig jaar konden we helaas niet deelnemen, maar dit jaar zijn we er weer bij. Vorige week hebben we een voorronde gespeeld, en hebben we ons keurig geplaatst voor de finale van komende zaterdag. Statistisch gezien wordt het nu tijd voor een top 3'tje natuurlijk.. ;)

Ik ben vast niet de enige OneTimer die wel eens, in wat dan ook, een NK/EK of WK ergens in speelt of heeft gespeeld. Ik weet natuurlijk van een aantal WSOP deelnemers bijvoorbeeld. Ben jij ergens Nederlands, Europees of Wereldkampioen in of wel eens geweest? Of heb je wel eens in een dergelijk kampioenschap meegedaan? Deel hier je ervaringen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

Twee keer Nederlands Kampioen goochelen met kaarten en ook meerdere 2e en 3e prijzen op het NK goochelen. In 2012 ook meegedaan met het WK goochelen en daar een mooie 12e plaats behaald in de categorie card magic.

Verder drie WK's en één EK gespeeld met Ultimate Frisbee, maar daar geen noemenswaardige resultaten behaald. Wel veelvuldig Nederlands Kampioen indoor en outdoor geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.