Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Hallo mede-OneTimers,

Komende vrijdag begint het mooiste pokerfest der Nederlanden, de Master Classics of poker in HC Amsterdam. Zijn er OT'ers die een van de toernooien van dit prachtige evenement gaan spelen? Of gaan er mensen railen? Geef het aan in dit topic.

• 7 months later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• 2 weeks later...
  • 11 months later...
Posted
21 minuten geleden zei jordi22:

Hoe ben je eruit gegaan @TheGreatOne ? En ga je nu meer toernooien spelen ?

Ik zat lekker te spelen, pikte mijn handjes lekker op en redelijke reads op mijn tegenstanders. Na de avond (buffet) was mijn maatje er na een paar handen uit en dan ga ik toch net iets anders spelen (meer risico) en de focus is dan minder. Ik had nog prima (had nog 38 BB) en iemand raist mij licht op mijn grote blind. Met A7o kijk ik de flop en daar ligt AJ3, ik check en hij bet zwaar. Deze man zat pas net aan mijn tafel en rook een overbet (bluf) om mij van mij hand af te zetten en ik zet hem all-in. Een instant call van hem met AJ en ik lig eruit ;-)  Verkeerd gespeeld in een situatie waar het nog helemaal niet had gehoeven. Een fout en out, that's poker. Het spel speel ik op ervaring maar de laatste 6 jaar veel te weinig gespeeld. Het moment dat je weer aan het kaarten bent gaat mijn poker hart absoluut sneller kloppen. In een mooie omgeving en met veel pokerliefhebbers ben ik zeker niet de liefde verloren en zou dit zeker vaker willen doen. Gelukkig ben ik nog jong en kan ik met mijn pensioen nog jaren in Vegas oud worden :-)  Op dit moment past het niet in mijn leven maar zo nu en dan een toernooitje spelen zal ik zeker blijven doen (met een lage buy-in)

• Like 1
Posted

Het is een geweldig spel.  Al moet je dan wel een beetje normaal runnen. Laatste 2 maand beat na beat gekregen en dan is het een klote spel. 

Maar volgende week woensdag ga ik naar Boekarest voor de Unibet open. Heb mij gekwalificeerd via de unibet site.  Hopelijk kan ik na deze downswing van 2 a 3 maand dit toernooi goddelijke runnen . Onetime baby.

• Like 2
Posted
25 minuten geleden zei Hotrunner:

Het is een geweldig spel.  Al moet je dan wel een beetje normaal runnen. Laatste 2 maand beat na beat gekregen en dan is het een klote spel. 

Maar volgende week woensdag ga ik naar Boekarest voor de Unibet open. Heb mij gekwalificeerd via de unibet site.  Hopelijk kan ik na deze downswing van 2 a 3 maand dit toernooi goddelijke runnen . Onetime baby.

Houd je ons op de hoogte ?

• Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.