Jump to content

Aankomende promoties bij Tombola

TheGreatOne

Recommended Posts

De promotie kalender van aankomende periode op Tombola:

• ‘Ontbijtje Bingo’ 08:00 to 10.00 GTD FH50
  • ‘Bammetje Bingo’ 12:00 to 14:00 GTD FH50
  • ‘Black Friday = bingo Friday’ (Friday 26 Nov) 22:00 to 24:00 GTD FH150
  • ‘Cyber Monday = Cyber Bingo’ (Monday 29 Nov) 20:00 to 22:00 GTD FH150
  • ‘Pakjesavond Bingo’ (Sunday 5 Dec) 20:00 to 22:00 GTD FH175

FH= is volle kaart en met minimale garantie prijzen.

image002.jpg

image003.png

image004.png

image005.png

• Like 3
  • Thanks 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Ik hoop écht dat Tombola een bijdrage kan leveren aan de strijd die we voeren tegen eenzaamheid bij ouderen. 

Al héél lang is deze organisatie voortrekker op het gebied van bingo met continu vernieuwingen die in de eerste plaats als doel hebben om spelers te binden, te vermaken. 

Ik ken levend bingo goed als bezoeker, als speler, als ondernemer en als vernieuwer. 

Nu online, Tombola zet de trend, ik ben trots en blij dat OneTime en Tombola elkaar hebben gevonden! 

• Like 4

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ja, hoe gaaf is dat?? En kijk die gespierde schouders die ze me hebben gegeven!! Dat mag ook wel, want maandag duik ik weer het ballenbadje in voor extra prijzen voor onze kijkers van de stream! En terwijl ze meekijken, kunnen ze uiteraard ook mee bingoën, om kans te maken op die full-house van €300,- euro iedere ronde en natuurlijk die gegarandeerde klapper van €2000,-!! Hoogste Jackpot ooit bij Tombola NL. 🤑

Schermafdruk 2022-04-15 16.33.46.png

• Like 1

50 minuten geleden zei TheGallant:

Wat zie ik daar? @Lady_Diamond overtreft de eigen bingo van @TheGreatOne met een spectaculaire prijs! Ga je het live uitzenden lady? 

Meedoen? Schrijf je in bij Tombola en groet alle Onetimers in de chat!

Diamonds_1.png

Als @Lady_Diamond meer spelers haalt dan afgelopen The Great One bingo, zorg ik er persoonlijk voor dat de volgende TGO bingo nog hogere prijzen heeft 😉 Dus doe rustig aan Jaimy 🙂

• Like 1
  • Haha 1

• 3 weeks later...