Lady_Diamond Posted October 28, 2022 Report Share Posted October 28, 2022 22 uur geleden zei TheGreatOne: Maandag gaat @Lady_Diamondhelemaal los met misschien wel een gave jurk! Komt tot zien vanaf 20:00 uur live vanuit de studio in Zuidlaren! jaaaa, ik heb er zin in!! 🤩 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted October 28, 2022 Report Share Posted October 28, 2022 Ik ga binnenkort toch maar eens een accountje aanmaken op Tombola. Ik heb niet zoveel met bingo maar het zijn wel hele mooie prijzen elke keer! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmio Posted October 31, 2022 Report Share Posted October 31, 2022 Ik moet toch maar eens gaan bingo -en. De account heb ik al , vind er alleen niet zo veel aan standaard. Maar als er een liveshow enz bij is... Nu de tijd zoeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 27, 2022 Author Report Share Posted November 27, 2022 BOEM, op naar de meest epische uitzendingen.....maandag vanaf 20:00 uur een mooie begin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 5, 2022 Author Report Share Posted December 5, 2022 vanaf 20:00 uur wie weet zit er wat in je schoentje, live uitzending op ons Youtube kanaal van Onetime (ONETIMENLD) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 3 Report Share Posted January 3 Vandaag: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K. Ronos Posted January 3 Report Share Posted January 3 Leuk, lekker knus! Vanavond dus allemaal naar Tombola! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 6 Author Report Share Posted January 6 Zet maandag 23 januari 2023 maar vast in je agenda met een echte The Great One bingo! Een hoofdprijs FH van ongekende hoogte en...... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarAlkmaar Posted January 6 Report Share Posted January 6 13 minuten geleden zei TheGreatOne: Zet maandag 23 januari 2023 maar vast in je agenda met een echte The Great One bingo! Een hoofdprijs FH van ongekende hoogte en...... Je maakt ons nu al nieuwgierig naar hetgeen achter en.... komt. Of heb je het al een beetje verraden in de app 🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 23 Author Report Share Posted January 23 En met een jackpot die al bijna op 9K€ staat en de enorme Great One prijs met prijsvragen en een mystery nummer trekking waarbij iedereen wint (zie website Tombola). Vanavond live vanaf 20:00 uur op ons Youtube kanaal: OnetimeNLD samen met @TheTurtle en mij in persoon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarAlkmaar Posted January 23 Report Share Posted January 23 1 uur geleden zei TheGreatOne: En met een jackpot die al bijna op 9K€ staat en de enorme Great One prijs met prijsvragen en een mystery nummer trekking waarbij iedereen wint (zie website Tombola). Vanavond live vanaf 20:00 uur op ons Youtube kanaal: OnetimeNLD samen met @TheTurtle en mij in persoon... Spannend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SupremacyNL Posted January 25 Report Share Posted January 25 Op 23-1-2023 om 09:19 zei TheGreatOne: En met een jackpot die al bijna op 9K€ staat en de enorme Great One prijs met prijsvragen en een mystery nummer trekking waarbij iedereen wint (zie website Tombola). Vanavond live vanaf 20:00 uur op ons Youtube kanaal: OnetimeNLD samen met @TheTurtle en mij in persoon... @Tombola blijft de enige aanbieder waar ik een negatief saldo heb, ondanks een eenmalige prijs (van +/- €110) door één lijn te hebben vol gemaakt tijdens een voorgaande "Great One". Desondanks zijn dit natuurlijk wel de prijzen! Een lotje van (maximaal) €2 om kans te maken op €7.5k (!) Helaas ging het wel erg hard met zoveel deelenemers en (wederom) geen prijs voor mij Niet aan 't succes ten onder gaan he! Ik blijf investeren in die Onetimer op Tombola in ieder geval... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 27 Author Report Share Posted February 27 Dat is niet niks €8K in een ronde weggeven aan iemand die een Fullhouse heeft, inzet vanaf €0,10 max €2,00 per bingo ronde vanavond vanaf 20:00 uur tot 22:00 uur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApeShots Posted February 27 Report Share Posted February 27 Hoe werkt dat Tombola? Moet je ook actief bezig zijn, of gewoon bingo kaarten kopen en afwachten? Misschien moet ik maar een accountje aanmaken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 27 Author Report Share Posted February 27 Kaartjes kopen en bidden :-)Tombola Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dosterik Posted February 28 Report Share Posted February 28 Ik moet Tombola nog ontdekken. Zijn er OneTimers die wel eens een leuke prijs hebben gewonnen met zo'n bingo? Hoeveel deelnemers zijn er ongeveer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 27 Author Report Share Posted March 27 Zoveel promoties lopen er bij Tombola momenteel. Vanavond tijdens de live uitzending op ons Youtube kanaal vertel ik er alles over. Wil je extra staatlotje winnen, doe mee met deze actie speciaal op de Tombola bingo Facebook pagina: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarAlkmaar Posted March 27 Report Share Posted March 27 Helaas ben ik er niet bij vanavond. Succes met de uitzending. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 24 Author Report Share Posted April 24 Vanavond live vanaf 20:00 uur The Great One bingo met een eenmalige prijs van €9000,00 Tot zo.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy de rover Posted April 24 Report Share Posted April 24 Ik kom ff buurten voor het slapen gaan. Succes Armijn!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted April 24 Report Share Posted April 24 LIVE: bingo op Tombola!"> 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted Monday at 01:52 PM Author Report Share Posted Monday at 01:52 PM Vanavond live vanaf 20:00 uur uit de Onetime studio's in Zuidlaren de enige echte Onetime bingo met minimaal fullhouse waarde van 400€ en 4 x in deze 2 uur €1000,00. Mooie verhalen een special guest en zelfs een verloten van maar liefst 5 boxen Donuts! Kom tot zien en wil je binnenkort zelf aanschuiven op de bingo stoel, laat het ons weten en we zullen je niet alleen met open armen ontvangen maar ook je onderdompelen met een bak vol liefde, niet waar @TheTurtle ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted Monday at 02:26 PM Report Share Posted Monday at 02:26 PM wat voorbij zien komen van de Tombola bus wat ziet dat er leuk uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted Monday at 03:25 PM Report Share Posted Monday at 03:25 PM 1 uur geleden zei TheGreatOne: Vanavond live vanaf 20:00 uur uit de Onetime studio's in Zuidlaren de enige echte Onetime bingo met minimaal fullhouse waarde van 400€ en 4 x in deze 2 uur €1000,00. Mooie verhalen een special guest en zelfs een verloten van maar liefst 5 boxen Donuts! Kom tot zien en wil je binnenkort zelf aanschuiven op de bingo stoel, laat het ons weten en we zullen je niet alleen met open armen ontvangen maar ook je onderdompelen met een bak vol liefde, niet waar @TheTurtle ? Oeeehhh donuts! Ik probeer erbij te zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts