Rudi Posted February 26, 2022 Report Share Posted February 26, 2022 (edited) Zo, wat waren die flyers nog slecht met gemiste kansen 5 tegen 3, open goal, empty net.. toch nog 2-1 en weddenschap gewonnen maar slecht voor mijn hart Edited February 26, 2022 by Rudi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted February 26, 2022 Report Share Posted February 26, 2022 Op 25-2-2022 om 12:06 zei Brunsie: Sorry, compleet over "Omloop Het Nieuwsblad" heen gelezen. Het is een verdomd lastige koers om te voorspellen. Vond ik meevallen. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 26, 2022 Report Share Posted February 26, 2022 Freebet Freddy kreeg twee keer zoveel geld voor zijn inzet als jij. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted February 26, 2022 Report Share Posted February 26, 2022 5 minuten geleden zei Rudi: Freebet Freddy kreeg twee keer zoveel geld voor zijn inzet als jij. Heb geprobeerd mijn freebet bij Betcity om te ruilen voor een freebet bij Bingoal maar daar wilden ze helaas niet aan 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted February 26, 2022 Author Report Share Posted February 26, 2022 2 uur geleden zei Rudi: Zo, wat waren die flyers nog slecht met gemiste kansen 5 tegen 3, open goal, empty net.. toch nog 2-1 en weddenschap gewonnen maar slecht voor mijn hart Flyers zijn heel slecht momenteel. Gelukkig nog een winnende bet voor je. Rangers staan ook achter, maar op +1.5 gespeeld. Kan de weddenschap dus nog winnen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 26, 2022 Report Share Posted February 26, 2022 Ja ik zit ook te kijken, klein livebetje gezet toen het 0-0 stond in de 2e periode, schandelijke marge voor de bookie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted February 26, 2022 Author Report Share Posted February 26, 2022 4 uur geleden zei Rudi: @Brunsie helemaal vergeten. De Capitals spelen nu tegen de Philadelphia Flyers en voor de gelegenheid heb ik een keer -tegen- de Capitals ingezet, wegens het slappe optreden tegen de Rangers en de ontwikkelingen mbt Rusland-Oekraine. (voor de leken: Washington heeft 3 Russische basisspelers) Bet ziet er goed uit na de eerste periode, Tom Wilson al een major penalty gekregen fighting tegen McEwen. Hij kreeg een paar flinke meppen, onze Tom. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreebetFreddie Posted February 27, 2022 Report Share Posted February 27, 2022 Voor de liefehebber, ik vond nog net op tijd een 50% odd booster op Bingoal voor Kuurne-Brussel-Kuurne. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur Posted February 27, 2022 Report Share Posted February 27, 2022 Laporte top 3? Nog 7 kilometerVerstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 27, 2022 Report Share Posted February 27, 2022 On 2/25/2022 at 12:02 PM, FreebetFreddie said: Volgens mij is die odd boosts daar niet geldig op. Deze maar gedaan. Zo is ie Freddie bedankt voor de tip. Ik had ook een freebetje rondslingeren en eigenlijk te lage odds maar allez. ( en nog een tientje via Bingoal verspeeld op Ewan met boost my odds ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted February 27, 2022 Author Report Share Posted February 27, 2022 4 minuten geleden zei Rudi: Zo is ie Freddie bedankt voor de tip. Ik had ook een freebetje rondslingeren en eigenlijk te lage odds maar allez. ( en nog een tientje via bingoal verspeeld op Ewan met boost my odds ) Lekker @Rudi. Hele zonnige zondag zo. 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted February 27, 2022 Author Report Share Posted February 27, 2022 Brunsie is lekker gaan carnavallen met de kids vandaag. Bij thuiskomst tevreden vaststellen dat Fabio Jakobsen gewonnen heeft. Twee op twee in het openingsweekend 😊😊 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreebetFreddie Posted February 27, 2022 Report Share Posted February 27, 2022 9 minutes ago, Rudi said: Zo is ie Freddie bedankt voor de tip. Ik had ook een freebetje rondslingeren en eigenlijk te lage odds maar allez. ( en nog een tientje via bingoal verspeeld op Ewan met boost my odds ) Ik had dat tientje ook gehedged op Ewan. Lekker weekendje wielren wedden zo 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 27, 2022 Report Share Posted February 27, 2022 (edited) 3 hours ago, Brunsie said: Lekker @Rudi. Hele zonnige zondag zo. 😊 Omloop het Nieuwsblad: van Aert 👍 Kuurne Brussel Kuurne: Jakobsen 👍 UFC Fight Night: Nunes: 👍 NHL Flyers vs Capitals: 👍 NHL Penguins vs Rangers: 👍 Jacks special op voetbal Europese topclubs: 👍 Nog een onverwacht meevallertje uit Deventer: Ook links en rechts een paar verliezende betjes en ik heb niet op Haie durven inzetten maar alles bij elkaar een plus van minstens 500 met vooral freebets en odds boosters. Edited February 27, 2022 by Rudi 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted February 28, 2022 Author Report Share Posted February 28, 2022 12 uur geleden zei Rudi: Omloop het Nieuwsblad: van Aert 👍 Kuurne Brussel Kuurne: Jakobsen 👍 UFC Fight Night: Nunes: 👍 NHL Flyers vs Capitals: 👍 NHL Penguins vs Rangers: 👍 jacks special op voetbal Europese topclubs: 👍 Nog een onverwacht meevallertje uit Deventer: Ook links en rechts een paar verliezende betjes en ik heb niet op Haie durven inzetten maar alles bij elkaar een plus van minstens 500 met vooral freebets en odds boosters. Kijk, dat is maximaal gebruik maken van de markt 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted February 28, 2022 Author Report Share Posted February 28, 2022 Ik vind deze statistiek van Ajax echt bizar: 15 verliespunten in de competitie op basis van maar 7 tegendoelpunten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted February 28, 2022 Author Report Share Posted February 28, 2022 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 ^^ Steph Curry van Golden State Warriors toch? 👍 Ik volg de NBA halve bak, maar hij komt wel eens in mijn feed voorbij en hij was lekker op dreef in de allstar game. Heb ook een paar outrights staan op GSW voor de Western Conference en het NBA kampioenschap dit jaar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted March 1, 2022 Author Report Share Posted March 1, 2022 Voetbal bingo Nieuwe maand, nieuwe ronde voor de voetbal bingo. Wil je meespelen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Je ontvangt dan een bingokaart met 9 Europese voetbalclubs. Scoort een team in een wedstrijd in maart drie of meer doelpunten in één wedstrijd dan mag je de naam van de club afstrepen. Alle wedstrijden die de club speelt (competitie, beker of Europees) tellen mee. Degenen die op 31 maart een volle kaart hebben, winnen een freebet, een vijfde staatslot of kraslot. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driekwart Posted March 1, 2022 Report Share Posted March 1, 2022 Voetbal bingo Nieuwe maand, nieuwe ronde voor de voetbal bingo. Wil je meespelen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Je ontvangt dan een bingokaart met 9 Europese voetbalclubs. Scoort een team in een wedstrijd in maart drie of meer doelpunten in één wedstrijd dan mag je de naam van de club afstropen. Alle wedstrijden die de club speelt (competitie, beker of Europees) tellen mee. Degenen die op 31 maart een volle kaart hebben, winnen een freebet, een vijfde staatslot of kraslot.Ahh leuk! Heb een mailtje verstuurd..Iedereen kan winnen dus? Niet wie het eerste een volle kaart heeft zoals de vorige keer? Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted March 1, 2022 Author Report Share Posted March 1, 2022 1 uur geleden zei driekwart: Ahh leuk! Heb een mailtje verstuurd..Iedereen kan winnen dus? Niet wie het eerste een volle kaart heeft zoals de vorige keer? Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk Iedereen kan in principe winnen 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted March 1, 2022 Author Report Share Posted March 1, 2022 Brunsie's Formule 1 Quiz Het is vandaag 1 maart en dat betekent dat deze maand de eerste Grand Prix van het Formule 1-seizoen 2022 verreden gaat worden. Kan Max Verstappen zijn in extremis behaalde wereldtitel succesvol verdedigen? Zijn de nieuwe auto's inderdaad beter in staat om close racing mogelijk te maken? Allemaal vragen waar we gedurende het seizoen antwoord op krijgen. Om een beetje extra toe te leven naar de start van het F1-seizoen ga je in Brunsie's Sports Bar elke dag met uitzondering van de woensdagen tot en met 18 maart rond 12.30u een Formule 1 vraag vinden. Alles is te googelen dus kennis wordt beloond in de vorm van snelheid. De drie snelste antwoorden naar [email protected] krijgen dagelijks 3, 2 en 1 bonuspunten. Klaar voor? Vraag 1: Namens welk debuterend team stonden Mika Salo en Alan McNish in 2002 aan de start van de openingsrace van het F1-seizoen in Australië? Scoorde dit team punten in de debuutrace? 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driekwart Posted March 1, 2022 Report Share Posted March 1, 2022 Team toyota en geen punten, maar wel 1 puntVerstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 1, 2022 Report Share Posted March 1, 2022 Vanavond ga ik voor eerst sinds lange tijd naar een thuiswedstrijd van Koelner Haie, DEL ijshockey. Keulen zit weer in een crisis want 17 van de laatste 19 wedstrijden werden verloren. Afgelopen weekend hebben trainer en bedrijfsleiding aangekondigd de spelers niet langer uit de wind te houden, en ik ben benieuwd wie de starting 6 zijn. De Haie staan 13e van 15e op de ranglijst. Tegenstander is Iserlohn Roosters, de nummer 14 op de ranglijst. Zij hebben wel 7 punten uit de laatste 5 wedstrijden gepakt, en de laatste twee wedstrijden in regulation time gewonnen. De laatste winst van de Haie was wel op de Roosters, en er wordt vaak flink gescoord in deze wedstrijd. Ik heb wel ingezet op de Haie maar niet van harte. Bully om 19:30 ik stuur nog wel een fotootje 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted March 1, 2022 Author Report Share Posted March 1, 2022 4 uur geleden zei driekwart: Team toyota en geen punten, maar wel 1 punt Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk Donderdag mag het per mail 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts