Spring naar bijdragen

Brunsie's Sports Bar


Brunsie

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Rudi:

Vanavond ga ik voor eerst sinds lange tijd naar een thuiswedstrijd van Koelner Haie, DEL ijshockey.

Keulen zit weer in een crisis want 17 van de laatste 19 wedstrijden werden verloren.
Afgelopen weekend hebben trainer en bedrijfsleiding aangekondigd de spelers niet langer uit de wind te houden, en ik ben benieuwd wie de starting 6 zijn.

De Haie staan 13e van 15e op de ranglijst.

Tegenstander is Iserlohn Roosters, de nummer 14 op de ranglijst. Zij hebben wel 7 punten uit de laatste 5 wedstrijden gepakt, en de laatste twee wedstrijden in regulation time gewonnen.

De laatste winst van de Haie was wel op de Roosters, en er wordt vaak flink gescoord in deze wedstrijd.

Ik heb wel ingezet op de Haie maar niet van harte.
image.thumb.png.697b304e123be08c87eecba32745a70f.png

Bully om 19:30 ik stuur nog wel een fotootje :) 

Top!
Sowieso heel veel plezier!
Hopelijk wordt het een lucratieve avond voor je. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Brunsie:

Brunsie's Formule 1 Quiz

Het is vandaag 1 maart en dat betekent dat deze maand de eerste Grand Prix van het Formule 1-seizoen 2022 verreden gaat worden. Kan Max Verstappen zijn in extremis behaalde wereldtitel succesvol verdedigen? Zijn de nieuwe auto's inderdaad beter in staat om close racing mogelijk te maken? Allemaal vragen waar we gedurende het seizoen antwoord op krijgen. 

Om een beetje extra toe te leven naar de start van het F1-seizoen ga je in Brunsie's Sports Bar elke dag met uitzondering van de woensdagen tot en met 18 maart rond 12.30u een Formule 1 vraag vinden. Alles is te googelen dus kennis wordt beloond in de vorm van snelheid. De drie snelste antwoorden naar [email protected] krijgen dagelijks 3, 2 en 1 bonuspunten. 

Klaar voor?
Vraag 1:
Namens welk debuterend team stonden Mika Salo en Alan McNish in 2002 aan de start van de openingsrace van het F1-seizoen in Australië? Scoorde dit team punten in de debuutrace?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-3-2022 om 08:29 zei Brunsie:

Voetbal bingo

Nieuwe maand, nieuwe ronde voor de voetbal bingo. Wil je meespelen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Je ontvangt dan een bingokaart met 9 Europese voetbalclubs.

Scoort een team in een wedstrijd in maart drie of meer doelpunten in één wedstrijd dan mag je de naam van de club afstrepen.

Alle wedstrijden die de club speelt (competitie, beker of Europees) tellen mee.

Degenen die op 31 maart een volle kaart hebben, winnen een freebet, een vijfde staatslot of kraslot.

En mail gestuurd, leuk concept weer Hans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Brunsie said:

Ik stapte weer op mijn racefiets en dat betekent dat jij prijzen kunt winnen! https://www.onetime.nl/wedden-op-sport-nieuws/voorbeschouwing-strade-bianche-parijs-nice-tirenno-adriatico

Er staat weer een boostertje op Bingoal

Capture.JPG.5186399e48872173440ee06128afbfc5.JPG

TOTO heeft Pidcock nog op het formulier staan terwijl die niet meedoet.

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Formule 1 Quiz

Vandaag de derde vraag van de Formule 1-quiz. 
Deze vraag neemt ons mee naar 2009. Dat jaar werd de Australische Grand Prix gewonnen door Jenson Button voor het debuterende Brawn Grand Prix voor teamgenoot Rubens Barrichello en Jarno Trulli van Toyota. Dit was de eerste race die werd verreden onder een nieuw technisch reglement waardoor de auto's er niet alleen heel anders uitzagen, maar ook de grid flink werd opgeschud. Welk onderdeel gaf bepaalde teams als Brawn, Toyota en Red Bull in het begin van het seizoen een enorm voordeel ten opzichte van de gevestigde teams als McLaren en Ferrari?

Het antwoord mag naar [email protected]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arthur:

image.png.5ba0033dd27584a78b69d140537d6673.png
Over een uurtje zal de Strade beginnen voor de mannen. Mijn winnaar voor vandaag: Alaphilippe!
De Tirreno Adriatico is nog niet online bij bingoal, maar mijn renner voor de top 3 is Pogacar. Grappig om te vermelden is dat dezelfde Pogacar ook voor het jongerenklassement meedoet😄

Ik heb gekozen voor Tiesj Benoot 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 Quiz

Vandaag is het tijd voor de vierde vraag in de F1 Quiz. 
Het gaat vandaag over vaders en zonen. Met Max Verstappen en Mick Schumacher staan er in 2022 twee rijders aan de start die de zoon zijn van een F1-coureur. Wellicht komt daar met Pietro Fittipaldi zelfs een kleinzoon van een oud-F1-coureur bij. Er zijn echter niet veel duo's waarbij zowel de vader als de zoon wereldkampioen werd. Naast Damon en Graham Hill is er nog één familie waarbij zowel de vader als de zoon wereldkampioen Formule 1 is geweest. Welke familie is dat? 

Het antwoord mag naar [email protected]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 Quiz

Wederom een vroege vraag vandaag. Wie wil er immers niet op zondag naar de IKEA.... 🙈

Allereerst op veler verzoek de tussenstand na de eerste vier vragen:
1. @Arthur 10 punten
2. @dosterik 8 punten
3. @Seabert 7 punten
4. @driekwart 4 punten
5. Marja 1 punt

Dan door met vragen van vandaag:
Zet de teams waarvoor Jos Verstappen aan de start van een GP heeft gestaan in chronologische volgorde (1994-2003) op rij.
Je scoort één bonuspunt als je me kunt vertellen wat Jos in 1999 deed
Je scoort één bonuspunt als je me kunt vertellen waar en wanneer Jos als enige keer in zijn F1-carriere de snelste was.

De antwoorden mogen naar [email protected]

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Brunsie:

F1 Quiz

Wederom een vroege vraag vandaag. Wie wil er immers niet op zondag naar de IKEA.... 🙈

Allereerst op veler verzoek de tussenstand na de eerste vier vragen:
1. @Arthur 10 punten
2. @dosterik 8 punten
3. @Seabert 7 punten
4. @driekwart 4 punten
5. Marja 1 punt

Dan door met vragen van vandaag:
Zet de teams waarvoor Jos Verstappen aan de start van een GP heeft gestaan in chronologische volgorde (1994-2003) op rij.
Je scoort één bonuspunt als je me kunt vertellen wat Jos in 1999 deed
Je scoort één bonuspunt als je me kunt vertellen waar en wanneer Jos als enige keer in zijn F1-carriere de snelste was.

De antwoorden mogen naar [email protected]

Spannend weer in de top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 3/1/2022 at 3:26 PM, Rudi said:

Vanavond ga ik voor eerst sinds lange tijd naar een thuiswedstrijd van Koelner Haie, DEL ijshockey.

Keulen zit weer in een crisis want 17 van de laatste 19 wedstrijden werden verloren.
De Haie staan 13e van 15e op de ranglijst.
Tegenstander is Iserlohn Roosters, de nummer 14 op de ranglijst.

Bully om 19:30 ik stuur nog wel een fotootje :) 

Voor de liefhebbers een late update over de Haie en de stand in de DEL: de wedstrijd tegen Iserlohn ging met 2-3 in overtime verloren (2-2) . Inzet was er wel, overwicht in de partij en een stortvloed aan kansen, en ook goede discipline hetgeen zich uitte in slechts 2 strafminuten.

De overtime van Iserlohn, dan wordt er 3 tegen 3 gespeeld, was een masterclass met een slimme wissel. BIj die spelerswissel ging er een speler aan de eigen kant van de spelersbank van het ijs af en kwam er een andere helemaal aan de andere kant van de bank het ijs op. Dit scheelt een meter of 10 á 15, nieuwe speler kreeg de puck netjes aangespeeld, vrije doorgang naar de goalie en winnende goal.  Zie onderstaande YT video minuut 3:55 en verder.

De Haie zakten door dit verlies naar plaats 14 van 15. De stand wordt in geval dat niet alle wedstrijden gespeeld worden door corona, bepaald op basis van 'points per game'. Nog steeds vallen er behoorlijk veel wedstrijden uit door covid.
Dit seizoen degradeert uit de DEL minstens 1 team maar indien Frankfurt kampioen wordt in DEL 2, moeten er twee teams degraderen. 

Trainer Uwe Krupp is door de degradatiezorgen een geplaagd man:

IMG_20220301_205504.thumb.jpg.7863e5f487cdda9e9117cb81e6f8117d.jpg

Onze eerste goalscorer van de avond Mark Olver ( https://www.haie.de/spieler/mark-olver/ ) 


IMG_20220301_213523.thumb.jpg.41bb31851d4b538ca6fba14c07ec39b8.jpg

De tweede goal kwam op conto van Alex Roach: https://www.haie.de/spieler/alexander-roach/

IMG_20220301_203843.jpg.093af1114fa85358ac3d9a94d77701c4.jpg

Na afloop van de wedstrijd altijd een hapje eten in de Champs, de sportbar vlakbij het stadion
IMG_20220301_220859.jpg.f482cd47845b7124144478379e5aa052.jpg

 

Highlights van de wedstrijd verzorgd door Magenta Sport:

 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wielertips maandag 7 maart
2e etappe Parijs - Nice | 1e etappe Tirreno Adriatico


Een dag later dan gepland dan toch een voorbeschouwing op de etappes in de eerste twee serieuze ronden van dit wielerseizoen. Niet dat het heel veel maakt want een volledig Jumbo-Visma podium in de eerste etappe van Parijs - Nice had ik ook niet kunnen voorspellen. 

2e etappe Parijs - Nice

Na de coupe van gisteren is het vandaag normaliter aan de sprinters. De wind kan echter in het laatste vlakke gedeelte van de rit naar Orléans nog een rol gaan spelen, maar de kans op een massasprint is groot. Jumbo-Visma heeft met Wout van Aert een renners die zich in een massasprint kan mengen, maar na de drie dubbelslag van gisteren is dat wellicht niet het meest waarschijnlijke scenario. Mijn drie sterren gaan vandaag naar Fabio Jakobsen die in Kuurne - Brussel - Kuurne al aantoonde over goede benen te beschikken. 

Mijn twee sterren gaan naar de Belg Jasper Philipsen van Alpecin - Fenix. Mijn betting tip voor vandaag is een sprintzege voor de Ier Sam Bennett. Deze met veel trammelant naar Bora - Hansgrohe overgestapte sprinter heeft de pure snelheid om het iedereen lastig te maken. Hij weet bovendien wat winnen in Parijs - Nice is. In 2017 won hij één etappe, in 2019 en vorig jaar twee. Een euro op een overwinning van Bennet is 27x je inleg waard. 

1e etappe Tirreno Adriatico

In de Tirreno, die dit jaar voor het eerst op maandag begint, is het direct opletten geblazen voor de klassementsrenners. De koers opent immers met een tijdrit. Een tijdrit van een kleine veertien kilometer lang door Lido di Camaiore zonder stijgende en dalende wegen. Dat belooft veel voor de echt snelle mannen in de race tegen de klok. Mijn drie sterren gaan vandaag dan ook naar de Italiaan Filippe Ganna. Hij is als tweevoudig wereldkampioen tijdrijden de gote favoriet. 

Tourwinnaar Tadej Pogacar reed een indrukwekkende solo om jongstleden zaterdag de Strade Bianche te winnen. Of Pogacar direct op maandag opnieuw zo diep kan gaan dat hij ook hier wint, valt te betwijfelen maar niet uit te sluiten. Twee sterren voor de Sloveen. 

Mijn betting tip voor vandaag is echter een podiumplaats voor Maciej Bodnar. Deze Slowaakse tijdrijder heeft samen met Peter Sagan de overstap naar Total Energies gemaakt. Bodnar is al 37, maar schiet zo nu en dan nog goed uit zijn slof. Een podiumplaats (1-3) voor deze ervaren renner is maar liefst 34x je inleg waard.
 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Rudi:

Voor de liefhebbers een late update over de Haie en de stand in de DEL: de wedstrijd tegen Iserlohn ging met 2-3 in overtime verloren (2-2) . Inzet was er wel, overwicht in de partij en een stortvloed aan kansen, en ook goede discipline hetgeen zich uitte in slechts 2 strafminuten.

De overtime van Iserlohn, dan wordt er 3 tegen 3 gespeeld, was een masterclass met een slimme wissel. BIj die spelerswissel ging er een speler aan de eigen kant van de spelersbank van het ijs af en kwam er een andere helemaal aan de andere kant van de bank het ijs op. Dit scheelt een meter of 10 á 15, nieuwe speler kreeg de puck netjes aangespeeld, vrije doorgang naar de goalie en winnende goal.  Zie onderstaande YT video minuut 3:55 en verder.

De Haie zakten door dit verlies naar plaats 14 van 15. De stand wordt in geval dat niet alle wedstrijden gespeeld worden door corona, bepaald op basis van 'points per game'. Nog steeds vallen er behoorlijk veel wedstrijden uit door covid.
Dit seizoen degradeert uit de DEL minstens 1 team maar indien Frankfurt kampioen wordt in DEL 2, moeten er twee teams degraderen. 

Trainer Uwe Krupp is door de degradatiezorgen een geplaagd man:

IMG_20220301_205504.thumb.jpg.7863e5f487cdda9e9117cb81e6f8117d.jpg

Onze eerste goalscorer van de avond Mark Olver ( https://www.haie.de/spieler/mark-olver/ ) 


IMG_20220301_213523.thumb.jpg.41bb31851d4b538ca6fba14c07ec39b8.jpg

De tweede goal kwam op conto van Alex Roach: https://www.haie.de/spieler/alexander-roach/

IMG_20220301_203843.jpg.093af1114fa85358ac3d9a94d77701c4.jpg

Na afloop van de wedstrijd altijd een hapje eten in de Champs, de sportbar vlakbij het stadion
IMG_20220301_220859.jpg.f482cd47845b7124144478379e5aa052.jpg

 

Highlights van de wedstrijd verzorgd door Magenta Sport:

 

Supertof Rudi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren was alweer de volgende speelronde.

Eerder op de dag versloeg het laagst geklasseerde team uit de league Krefelder Penguine Red Bull Munchen 3-2 na  overtime en shootouts:
https://www.penny-del.org/event/krefeld-pinguine-ehc-red-bull-muenchen/8557 (video)

De Haie speelden uit tegen fishtown pinguins Bremerhaven en wonnen daar vrij gemakkelijk:
https://www.penny-del.org/event/pinguins-bremerhaven-koelner-haie/8569 (video)

Morgenavond om 19:30 is de derby en degradatiekraker tussen Koelner Haie en Krefeld in de Lanxess Arena.
De toeschouwerslimiet is opgehoogd van 4000 naar 6000 en de nieuwe kaartjes zijn nog niet uitverkocht!
Voor toegang geldt wel 2G+ en mondkapjesplicht tijdens de gehele wedstrijd.

Ik ben er weer bij!  :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minutes ago, Brunsie said:

Wielertips maandag 7 maart
2e etappe Parijs - Nice | 1e etappe Tirreno Adriatico

Ik zat me net te bedenken, ik gebruik de Brunsie SportBar als bron voor mijn wielrenbetjes want ik heb er zelf geen kijk op.
Met dank aan Bingoal, Brunsie, FreebetFreddie en de andere wielrenkenners hier. De wielren resultaten dit jaar:

  • Kuurne Brussel Kuurne  Jakobsen 30 in 70 uit
  • WK veldrijden vrouwen Marianne Vos 50 in 100 uit
  • WK veldrijden mannen Pidcock 25 in 46,88 uit
  • Omloop het Nieuwsblad Wout van Aert 10 in 52 uit
  • Stade Bianchi Pogacar 25 in 57,19 uit

Totaal: EUR 120 plus EUR 20 freebet ingelegd, EUR 326, 07 uitbetaald. 
Geweldig rendement, dankjewel! 😎

259989704_stradebianche.jpg.2f4b6bb5f08ee8d491ddd0716d508fef.jpg

jakobsen.jpg.3681e61bc2b8445e98c791bdd2894bd8.jpg

kuurnebrusselkuurne.jpg.834498c22f220b8a8caba026658acbfb.jpg

pidcock.jpg.8a3d2f00369567001c58bc3650b3ea76.jpg

 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 Quiz
Ik ga de vragen iets moeilijker maken 🙂
Ik ben vandaag op zoek naar een coureurs wiens meest memorabele moment niet in goud omlijst om zijn schoorsteenmantel staat.  De coureur die ik zoek:
- Scoorde punten bij zijn debuut in 2004
- Stond drie keer op het podium in de Formule 1
- Reed de laatste 58 Grand Prix van zijn F1-loopbaan zonder punten te scoren 

Wie is deze coureur en om welk moment wordt hij het meest herinnerd?

Het antwoord mag naar [email protected].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.