Spring naar bijdragen

Onetime streamt op Youtube


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Rudi:

Even afwachten hoe dat de promo precies er uit komt te zien maar een max van EUR 75 met 3 bonuskaarten van 25 elk vind ik een prima promo. Goed bezig daar bij Toto.

Absoluut mee eens. We zijn de afgelopen twee weken natuurlijk verwend, maar als ze met bovenstaande waren begonnen hadden we ook allemaal een dansje gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
20 uur geleden zei TheGallant:

Het zooitje is weer online:

Helaas is de 1500 niet bij een Onetimer gevallen....Toch waren er weer 2 Onetimers die de eer hoog hebben gehouden door een prijs te winnen.

@Lady_DiamondGefeliciteerd en @TheTurtle........op 1 lijn spelen en die ook nog eens winnen voor een dikke 100e zijn wel wat vragen waard voor in de 2e kamer 🤪

Zelf ook een flinke poging gedaan maar ik blijf het een drama spel vinden dat bingo.

Gelukkig door de slots wel quitte gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-4-2022 om 14:11 zei TheGreatOne:

Rond half 3 live op ons YT kanaal (ONETIMENLD) raad wat ik drink en ik gooi 25e voor je in een slot of iets anders wat ik verzin 🙂

leuk die roulette , maar je maakt geen schijn van kans als je geen onetime achter je naam hebt staan.
Al snap ik niet waarom ze rrs gebruiken , de bets zijn gelijk gesloten.
heb 5 keer een voorspelling gedaan waarvan er maar 1 goed was. 14 en toen viel de 1.
zou ik best wel eens willen testen rrs moet ergens een punt zijn van een paar seconden dat hij de normale uitslag pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk die roulette , maar je maakt geen schijn van kans als je geen onetime achter je naam hebt staan.
Al snap ik niet waarom ze rrs gebruiken , de bets zijn gelijk gesloten.
heb 5 keer een voorspelling gedaan waarvan er maar 1 goed was. 14 en toen viel de 1.
zou ik best wel eens willen testen rrs moet ergens een punt zijn van een paar seconden dat hij de normale uitslag pakt.

We spelen dan ook met multi accounts om ze om de tuin te leiden. Met het OT account zetten we klein in, en met de andere accounts beuken we alles erin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

leuk die roulette , maar je maakt geen schijn van kans als je geen onetime achter je naam hebt staan.
Al snap ik niet waarom ze rrs gebruiken , de bets zijn gelijk gesloten.
heb 5 keer een voorspelling gedaan waarvan er maar 1 goed was. 14 en toen viel de 1.
zou ik best wel eens willen testen rrs moet ergens een punt zijn van een paar seconden dat hij de normale uitslag pakt.

Wat is RRS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...