Spring naar bijdragen

myVEGAS, gratis Las Vegas Rewards


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Inmiddels al meer dan 3 miljoen punten bij elkaar gespeeld. Nu nog een x op kunnen maken 
 
1976830695_Screenshot_20210205-150455_Pop!Slots.thumb.jpg.2ecb47743524e7f5e95775b96d1de2d8.jpg
Wow das wel heel veel.. Ben nu net een dikke maand begonnen en heb ong 110k. Tips om dat snel(ler) voor elkaar te krijgen?
Speel zelf alleen maar de slotsapp en af en toe blackjack (app)


Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei driekwart:

Wow das wel heel veel.. Ben nu net een dikke maand begonnen en heb ong 110k. Tips om dat snel(ler) voor elkaar te krijgen?
Speel zelf alleen maar de slotsapp en af en toe blackjack (app)


Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

@driekwart ik speelde alle apps en al heel wat jaartjes 😉 ik speel nu: Pop! Slots, MyVegas en MyKonami. blackjack speel ik niet meer, want dat gaat tegenwoordig heel langzaam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=114]driekwart[/mention] ik speelde alle apps en al heel wat jaartjes ik speel nu: Pop! Slots, MyVegas en MyKonami. Blackjack speel ik niet meer, want dat gaat tegenwoordig heel langzaam. 
Ah ok, zal die andere ook wel even bekijken. Aan de andere kant, heb nog een jaar om flink lp door te sparen:)

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...