Spring naar bijdragen

Toto BJ actie 10-2


Joos-Close

Aanbevolen berichten


1. Roel €2.124,-
2. [mention=21]Remco86[/mention] €1593

3. [mention=4626]MarAlkmaar[/mention]€1500,14
4. [mention=4]TheGreatOne[/mention] €1382,65
5. [mention=2722]luckylady[/mention]€1315 & €1190 (tel alleen de hoogste maar mee, speelde met twee accounts)
6.JoosClose €1270,99
7. [mention=2688]Dooker[/mention] €1209,12
8. [mention=5871]Lady_Diamond[/mention] €1021,-
9. [mention=838]Wintvaakniet[/mention] €383,75 (maar de laatste 30min meegepakt)
10. [mention=10825]Frel[/mention]€0,- ?


Telt de winst uit het spelen ook mee? Want dan kom ik wat hoger uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei TV78:

Ik heb genoten van de streams van The Great One en Lady Diamond! Kon helaas zelf niet meedoen en de livestreams ook niet helemaal live volgen, maar misschien a.s. donderdag een nieuwe kans. Wat me wel wat huiverig maakt is dat er op tafel B flink verloren is met BJ. Ik ben niet zo'n highroller die grote risico's kan/wil nemen.

Verklaar ‘flink verloren’ aub. 
 

Hier om 11u begonnen met €400, downswing naar €200 en geëindigd op €670 aan de tafel A. Op 7 na alle rondes gespeeld.

bewerkt door K. Ronos (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het was EUR -952 in totaal. Van elf tot twee zelf gespeeld op eerst twee en later drie boxen.
De minimum inzet op blackjack B was een tientje om zelf te spelen. Ik speelde het grootste deel van de tijd dan voor EUR 56 plus kosten voor splitsen/dubbelen.
Wel 1+1 sidebets gespeeld maar het daar goed op gedaan, de hele tijd zelf ook perfect basic strategy gespeeld.
De medespelers niet maar de RTP door slecht spelen zakt van 99.3 naar iets van 97% als iemand gewoon slecht speelt.

Nou schrik ik niet van -1K bij inzetten van EUR 50-70 per ronde al vind ik het wel best veel.
Iemand die alleen 7 boxen EUR 5 bet behind zou spelen op mijn tafel met meesplitsen en dubbelen, zou van elf tot twee ook EUR 650 hebben verloren.

Ik kreeg trouwens voor EUR 1440 aan free spins geconverteerd naar elfhonderdzoveel. De week ervoor had ik meer geluk en won toen 350 op blackjack en 935 op freespins (van 1200+)

image.png.853acd6647f40b40c7ed68e7e3bdf039.png 

pech.jpg.95c521b2b881f15a0f71066dc46d2ba2.jpg

Volgende keer weer beter

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Rudi:

Ja het was EUR -952 in totaal. Van elf tot twee zelf gespeeld op eerst twee en later drie boxen.
De minimum inzet op blackjack B was een tientje om zelf te spelen. Ik speelde het grootste deel van de tijd dan voor EUR 56 plus kosten voor splitsen/dubbelen.
Wel 1+1 sidebets gespeeld maar het daar goed op gedaan, de hele tijd zelf ook perfect basic strategy gespeeld.
De medespelers niet maar de RTP door slecht spelen zakt van 99.3 naar iets van 97% als iemand gewoon slecht speelt.

Nou schrik ik niet van -1K bij inzetten van EUR 50-70 per ronde al vind ik het wel best veel.
Iemand die alleen 7 boxen EUR 5 bet behind zou spelen op mijn tafel met meesplitsen en dubbelen, zou van elf tot twee ook EUR 650 hebben verloren.

Ik kreeg trouwens voor EUR 1440 aan free spins geconverteerd naar elfhonderdzoveel. De week ervoor had ik meer geluk en won toen 350 op blackjack en 935 op freespins (van 1200+)

image.png.853acd6647f40b40c7ed68e7e3bdf039.png 

pech.jpg.95c521b2b881f15a0f71066dc46d2ba2.jpg

Volgende keer weer beter

Wow dus met zoveel in de min op BJ toch nog winst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-€25 op BJ, ik heb niet exact bijgehouden hoeveel winst ik uit de freespins heb gehaald (heb nog wat bets geplaatst en andere slots gespeeld).

Ik runde niet heel geweldig op de €0.4 en €0.6 spins en heb, als het goed is, rond de €1075 winst gehaald uit de spins (uit €1305 freespins).

Laten we het op +€1050 totaal houden. Prima actie, volgende keer graag een leukere slot TOTO, want ik heb nu wel genoeg Ted gespeeld voor de rest van mijn leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Rudi:

Ja het was EUR -952 in totaal. Van elf tot twee zelf gespeeld op eerst twee en later drie boxen.
De minimum inzet op blackjack B was een tientje om zelf te spelen. Ik speelde het grootste deel van de tijd dan voor EUR 56 plus kosten voor splitsen/dubbelen.
Wel 1+1 sidebets gespeeld maar het daar goed op gedaan, de hele tijd zelf ook perfect basic strategy gespeeld.
De medespelers niet maar de RTP door slecht spelen zakt van 99.3 naar iets van 97% als iemand gewoon slecht speelt.

Nou schrik ik niet van -1K bij inzetten van EUR 50-70 per ronde al vind ik het wel best veel.
Iemand die alleen 7 boxen EUR 5 bet behind zou spelen op mijn tafel met meesplitsen en dubbelen, zou van elf tot twee ook EUR 650 hebben verloren.

Ik kreeg trouwens voor EUR 1440 aan free spins geconverteerd naar elfhonderdzoveel. De week ervoor had ik meer geluk en won toen 350 op blackjack en 935 op freespins (van 1200+)

image.png.853acd6647f40b40c7ed68e7e3bdf039.png 

pech.jpg.95c521b2b881f15a0f71066dc46d2ba2.jpg

Volgende keer weer beter

Dank voor de reactie @Rudi

Hier ‘bijten’ 2 principes elkaar. Van de ene kant nooit meer inzetten/verspelen dan je missen kunt, van de andere kant is elke slof zóveel waard dat doorspelen het slimst is.

Als ik naar jouw free spins resultaten kijk scoor je nog redelijk magertjes, dat kan nog een een stuk beter!

bewerkt door K. Ronos (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Rudi:

Ja het was EUR -952 in totaal. Van elf tot twee zelf gespeeld op eerst twee en later drie boxen.
De minimum inzet op blackjack B was een tientje om zelf te spelen. Ik speelde het grootste deel van de tijd dan voor EUR 56 plus kosten voor splitsen/dubbelen.
Wel 1+1 sidebets gespeeld maar het daar goed op gedaan, de hele tijd zelf ook perfect basic strategy gespeeld.
De medespelers niet maar de RTP door slecht spelen zakt van 99.3 naar iets van 97% als iemand gewoon slecht speelt.

Nou schrik ik niet van -1K bij inzetten van EUR 50-70 per ronde al vind ik het wel best veel.
Iemand die alleen 7 boxen EUR 5 bet behind zou spelen op mijn tafel met meesplitsen en dubbelen, zou van elf tot twee ook EUR 650 hebben verloren.

Ik kreeg trouwens voor EUR 1440 aan free spins geconverteerd naar elfhonderdzoveel. De week ervoor had ik meer geluk en won toen 350 op blackjack en 935 op freespins (van 1200+)
 

 

Volgende keer weer beter

Oh wow! Dat is toch meer in de min bij het spelen dan ik zou verwachten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  1.  @ROELETTE €2.124,-
  2. @Remco86 €1593,-

  3. @MarAlkmaar€1500,14

  4.  @luckylady€1395 & €1289

  5.  @TheGreatOne €1382,65

  6. @SupremacyNL €1381,14

  7. @De eenarmige bandiet €1324,-

  8. JoosClose €1270,99

  9. @Dooker €1209,12

  10. @FreebetFreddie 1050,-

  11. Ega van TGO €1036,-

  12. @Lady_Diamond €1021,-

  13. @Wintvaakniet€383,75 (maar de laatste 30min meegepakt)

  14. @Chuckmeister €300,-

 

Het lijstje stroomt al lekker vol! Als ik nog iemand heb gemist, laat het even weten. We zoeken nog een paar mooie winsten van deelnemers om de bonusbuy of freebet van €10,- @TheGreatOne + €10,- van @Joos-Close vrij te geven. Kom maar door met die mooie cijfers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Joos-Close:
  1.  @ROELETTE €2.124,-
  2. @Remco86 €1593,-

  3. @MarAlkmaar€1500,14

  4.  @luckylady€1395 & €1289

  5.  @TheGreatOne €1382,65

  6. @SupremacyNL €1381,14

  7. @De eenarmige bandiet €1324,-

  8. JoosClose €1270,99

  9. @Dooker €1209,12

  10. @FreebetFreddie 1050,-

  11. Ega van TGO €1036,-

  12. @Lady_Diamond €1021,-

  13. @Wintvaakniet€383,75 (maar de laatste 30min meegepakt)

  14. @Chuckmeister €300,-

 

Het lijstje stroomt al lekker vol! Als ik nog iemand heb gemist, laat het even weten. We zoeken nog een paar mooie winsten van deelnemers om de bonusbuy of freebet van €10,- @TheGreatOne + €10,- van @Joos-Close vrij te geven. Kom maar door met die mooie cijfers!

@Jvens heeft ook meegedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei rhellevo:

Ik denk dat ik de donderdagen maar vrij ga nemen en dit soort acties ga spelen.

Ja 2 keer meedoen en je hoeft een maand niet meer te werken, en als je de hele straat mee laat spelen en pakt daar je cut af kan je een sabbatical nemen. We hoorden net dat de dealers bevestigd hebben dat de actie donderdag gewoon weer doorgaat, en ze blij zijn ons weer te zien 🙂 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag op de livestream van @TheGreatOne dat er bij een bet behind automatisch wordt meegegaan in splitsen en dubbelen. Dit kun je ook uitzetten zag ik bij de instellingen, maar dan kun je vervolgens niet handmatig kiezen wat je wil doen (volgens mij). Wat is slim, uitzetten of deze optie aanhouden? Ik kan me voorstellen dat het afhankelijk is van wie er speelt? Helaas kun je het niet per speler beslissen.

bewerkt door TV78 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TV78:

Ik zag op de livestream van @TheGreatOne dat er bij een bet behind automatisch wordt meegegaan in splitsen en dubbelen. Dit kun je ook uitzetten zag ik bij de instellingen, maar dan kun je vervolgens niet handmatig kiezen wat je wil doen (volgens mij). Wat is slim, uitzetten of deze optie aanhouden? Ik kan me voorstellen dat het afhankelijk is van wie er speelt? Helaas kun je het niet per speler beslissen.

Je kunt daardoor ook je kaartje missen.. er werd weinig ‘fout’ gekozen bij deze inzetten.. Dit moet je echt bewust ook doen als speler, meestal is er dan wel goed over nagedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TV78:

Ik zag op de livestream van @TheGreatOne dat er bij een bet behind automatisch wordt meegegaan in splitsen en dubbelen. Dit kun je ook uitzetten zag ik bij de instellingen, maar dan kun je vervolgens niet handmatig kiezen wat je wil doen (volgens mij). Wat is slim, uitzetten of deze optie aanhouden? Ik kan me voorstellen dat het afhankelijk is van wie er speelt? Helaas kun je het niet per speler beslissen.

Maakt uiteindelijk allemaal niets uit als er goed gespeeld wordt, is de regels volgen het kortst bij optimale RTP. Zo weinig mogelijk 'anders' doen is mijn tip, het leidt alleen maar af en dan mis je soms een inzet. Ik zette dus ook gewoon in als de bonuskaarten eruit waren. Repeat bet en alle opties aan zoals speler aan tafel, kan minste fout gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.