Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
K. Ronos
Heden middag ontving ik een mail van TOTO dat extra cash gewonnen had met de Live blackjack actie van 17 en 18 februari 2022.
Ter herinnering, bij deze actie kon je 2 dagen achter elkaar 3 bonuskaartjes winnen met Live blackjack als bij jou als initiële speler een bonuskaart op je box viel (6 in totaal dus). Na 2 dagen was de eindstand voor mij 6 gewonnen kaartjes. Elk kaartje was €25 cash waard, en daarmee de totale actie €150.
Tot mijn verbazing berichtte TOTO mij echter dat ik geen 6 maar 4 kaartjes gewonnen had met de actie, voor een bedrag van €100.
In de wandelgangen hoorde ik al dat ik zeker niet de enige ben. Dus heb jij ook zo'n ervaring, post hier dan!
Helaas heb ik zelf geen screenshots van de gewonnen kaartjes, en ik vraag me dan ook af of en hoe TOTO dit kan rechtzetten.
41 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.