Spring naar bijdragen

maart acties


Rudi

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei driekwart:

Voor gratis 10 freebet van toto:
Op bingoal 50% boost under 2.5 goals 10eu
Op Toto over 2.5 goals 10 eu
Schamel winstje van 0.60/0.90 cent + freebet

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Bedankt voor de tip, heb hem ook gezet, nu nog even beslissen waar die ik die free bet op in ga zetten….zoveel keuzes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip, heb hem ook gezet, nu nog even beslissen waar die ik die free bet op in ga zetten….zoveel keuzes.
Freebet is alleen geldig op de live wedstrijd van Nederland. Ik zet hem op denemarken als de wedstrijd begint. Mooi hoge odds en als nl wint is het mooi voor mij als voetbal liefhebber en als Denemarken wint mooi voor de portomonnee :)

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei driekwart:

Op bingoal oddsboost op bolivia brazilie. Max inzet 50,combineer dit met 1x op betcity/jacks 35 inzet dan sws winstje van 4 of 5eu

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Bedankt! 

 

Heb hem zelf zo gezet:

32,50 op betcity op 1X - a 2,55 voor 82,88 (ICM het rondspelen voor de freebet). 
50,00 op Bingoal op 2 - 1,80 voor 90,-

Ik verwacht dat Brazilië dit makkelijk gaat winnen en zo pak ik OF 38 cent bij 1X of ik pak 7,50 bij Brazilië. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen met een TOTO, HC en een betcity account: 

bij HC is er een actie, wed 10 - krijg 5 euro freebet 
bij TOTO is er een actie wed 10 - krijg 10 euro live freebet (voor NL-DE) ! 
bij betcity is er een 5 euro freebet

voor de mensen die graag harken: 

Toto: X2 + over 0.5 goals a 1,70 voor 15 euro (uitbetaling 25,50 voor een winst van 5,50)
HC: Nederland wint a 2,50 voor 10 euro (uitbetaling 25 euro, valt op 0 met TOTO samen)
BC: freebet op 0-0 correct score voor 10,50 (uitbetaling 47,50 voor een winst van 22,50)

PLUS natuurlijk je 15 euro aan freebets! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Heem:

Bedankt! 

 

Heb hem zelf zo gezet:

32,50 op Betcity op 1X - a 2,55 voor 82,88 (ICM het rondspelen voor de freebet). 
50,00 op bingoal op 2 - 1,80 voor 90,-

Ik verwacht dat Brazilië dit makkelijk gaat winnen en zo pak ik OF 38 cent bij 1X of ik pak 7,50 bij Brazilië. 

Bingoal is max 25€ op de verhoogde notering....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Bij een nieuw account mag je EUR 50 op Bingoal specials zetten.
Dit bedrag kan door Bingoal verlaagd worden.

Op basis waarvan Bingoal dit doet, is niet duidelijk. In ieder geval niet alleen bij schrapers.
Heb nu al meerdere keren dat ik 50 kan zetten op die specials. Verlies ze ook wel eens, misschien dat dat ook mee werkt? Afgelopen keer ging italie onderuit, was ook een boost bij bingoal

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen met een TOTO, HC en een betcity account: 
bij HC is er een actie, wed 10 - krijg 5 euro freebet 
bij TOTO is er een actie wed 10 - krijg 10 euro live freebet (voor NL-DE) ! 
bij betcity is er een 5 euro freebet

voor de mensen die graag harken: 

Toto: X2 + over 0.5 goals a 1,70 voor 15 euro (uitbetaling 25,50 voor een winst van 5,50)
HC: Nederland wint a 2,50 voor 10 euro (uitbetaling 25 euro, valt op 0 met toto samen)
BC: freebet op 0-0 correct score voor 10,50 (uitbetaling 47,50 voor een winst van 22,50)

PLUS natuurlijk je 15 euro aan freebets! 
 
Ik wacht nog ff op laatste moment bij TOTO, verwacht rond 18u de boost van de dag op TOTO en dan alsnog hatchen, maar mooi gevonden hoor!

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.