Spring naar bijdragen

Martingale bij een bepaalde strategie


ColbyMasvidal

Aanbevolen berichten

58 minuten geleden zei JackPot:

Ja dat zal wel. Maar dat is natuurlijk er van uit gaan dat martingale altijd slaagt. Oftewel als uiteindelijk het balletje het geheugen krijgt. Maar een draai op 0 levert altijd verlies op en nooit winst. Tenzij je inzet op 0.

ja , je moet wel blijven verdubbelen, als jij bij die teruggave op de zero niet verdubbeld heb je nog geen winst

of je verliest uiteindelijk nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gokker en de aanklooier verliezen altijd op zero. Hierin heeft Jackpot gelijk. Maar dat weten we al 300 jaar. Hij Begrijpt met al zijn kennis niet dat er ook systeem spelers zijn. Dobbelsteen speelt uitsluitend systemen met strategieen. hij maakt daar gebruik van een negatieve progressie en dat is de beste manier om met winst een speelsessie af te sluiten. Martingale en de andere klassieke inzetsystemen zijn geen roulettesystemen. Op alle sites worden ze ten onrechte als systeem aangeduid. De theorie van DeV en zijn volgers is out of date . De halsstarrigheid waarmee zij de achterhaalde theorie verdedigen is wat ik noem het MINDFUxCK effect.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meeste systemen speel ik op de enkelvoudigekansen met negatieve progressie. De zero betaald dan de halve inz. Dit weet jij natuurlijk ook. De progressie zorgt er voor dat je de volledige inzet plus winst in een van de volgende beurten uit betaald krijgt. DeV heeft een tabel laten zien dat series van 14op 1000 draaaien niet of slechts eenmaal voorkomen. Jullie kennen alleen maar Martingale . Er zijn vele negatieve progressie inzetten mogelijk. Systeem spelen is meer dan aanklooien.  De extra winst viareert tussen 0,1 en 256 units. Toch nog maar eens de Dobbelsteen theorie gaan bestuderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JackPot:

Ja. Dus je maakt minder verlies. Duidelijk. Minder verlies is ook winst. Gelukkig is de Bitcoin maar min 40 procent en had ik daar al mijn geld in. Solana staat min 80 procent. Dus ik heb gewoon winst gemaakt op mijn Bitcoin. Zo maar eens van gaan shoppen al die winst.

Dobbel kan short gaan op de martingale...Al die tijd niet geweten. Wat. Een. Baas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het roulette spel bestuderen en spelen is een leuke hobby. Ik beleg aleen in onroerend goed. Gebakken lucht en luchtkastelen hebben te veel risico. Ik houd het bij de theorerische RTP van meer dan 97,3%. Daarom speel ik uitsluitend roulette bij HC en de Franse roulette op Internet.  De G Martingale is geen kans,  dus short gaan is geen slimme opmerking. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-3-2022 om 21:20 zei dobbelsteen:

Piet ik heb veel van jou bijdragen gelezen en hecht veel waarde aan jouw ervaringen. Een jaar geleden had je nog een vruchteloze discussie met DeV over het herstellen van de onbalans in de randomreeks. Duidelijk was toen dat jij het had over de nano reeks en dat DeV jou bestreed met resultaten van een Macro  reeks. Jullie kwamen niet tot een consense en de discussie is toen afgebroken.

Ik speel al 45 jaar bij HC op de echte roulette en kom niet in een speelhal. Mijn theorie is geheel gebaseerd op computerr simulaties. De praktijk heb ik geleerd met schade en schande. Nog maaals op het forum claim ik nergens een winnend systeem. Mijn succes van nu is te danken aaan ervaring, strategie, systeem kennis  wat geluk.

Waarom heeft nog geen enkele OneTimer het aangedurfd om mij te zien spelen bij HC of nu op internet. Mijn resultaten op de internet roulette kan ik gemakkelijk publiceren Maar daar is geen serieuze belangstelling voor. Nu ik er vast van overtuigd ben dat de online roulette niet onafhankelijk is, is ook daar mijn belangstelling gedaaald onder nul.

Ik heb geen enkele kennis van de software van de automaten. Nog niemand heeft daar iats zinnigs over gepubliceerd op het forum Veel Bla Bla

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een vruchteloze discussie heb gehad met De Valsspeler over het"herstellen van de onbalans in de randomreeks".Ik had(en heb)wel concensus in De Valsspeler zijn wiskundige berekeningen van zijn long samples waarin hij heel goed onderbouwt dat je bij roulette altijd 2'7%achterloopt op het huis en de resultaten van de zgn short samples dus altijd afwijken van de long samples...dat laatste verklaart ook dat iemand een paar dagen flink geluk kan hebben(short sample)maar over een jaar of langer genomen uiteindelijk verliest heeft(de long sample).Geloof mij maar dat als er echt een forever winning strategie zou bestaan op de roulette dat De Valsspeler dan wel zijn voordeel ermee gedaan had.Maar zoals gezegd bestaat die er niet en richt De Valsspeler zich dus geheel op de online slots.Jij zegt geen winnend systeem te hebben maar je zegt dat je succes van nu te danken is aan strategie,ervaring en systeemkennis hetgeen bijna klinkt als een winnend systeem terwijl je beweert dat je geen winnend systeem claimt op dit forum..dat laatste komt op mij wat tegenstrijdig over🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piet in grote lijnen ben ik het geheel met je eens. Ik ben het ook geheel eens met DeV betreffende  de wiskundige eigenschappen  van de macro samples. Mijn theorie is wel gedetailleerder. Ik laat zien dat de macro samples niet allemaal gelijk zijn. Macro hangt af van de grootte van de getallen inzet ( the number bet). Ik heb een computerstudie gemaakt  van de nano samples van de 3, 6, 12 en 18  number bets Deze nano sessies hebben geheel andere maar wel specifieke eigenschappen dan de macro samples. Deze eigenschappen gebruik ik bij het ontwerpen en programmeren van roulette systemen en worden  daarna getest op  de computer. Daarna  ga ik er het beste inzetschema bij ontwikkelen. De strategie is de saus om mijn recept af te maken.

Smaken verschillen en daarom zullen er altijd personen  (spelers, gokkers) zijn  die mijn recept niet lusten.  Zonder te proeven geven ze dan een slechte  recensie . Een gratis proefmaaltijd wordt zelfs gewijgerd .

Mijn speelwijze is te vergelijken net een meer gangen dinner.

bewerkt door dobbelsteen (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei piet:

Das geen automatische roulette🤔

juist daarom zou je er met een roulette computer er naast moeten gaan staan en iemand laten inzetten op een serie

in de tijd dat de bal al rolt , en dan zie je dat er van de uitkomst niets meer klopt , want als hij er bij zou hebben gezeten

krijg je toerental verandering voor een andere uitkomst.

werkt de roulette computer dan niet goed of word het apparaat gemanipuleerd om dat hij niet op geven staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wvn: Ik ben niet zo goed bekend met de de nieuwe media technieken . Corona heeft mijn conditie en mijn mobiliteit flink aangetast. een jaar geleden was al een bezoek aan de OneTime studio gepland. Mijn video`s op YouTUbe laten al heelveel zien. 20 jaargeleden gaf ik al internationale demo`s met Skype. Kort geleden heb ik het ook voor OneTime geprobeerd. Niemand heeft gereageerd. LD   met The Great One zijn  al uitgenodigd. Misschien gaat het toch binnen niet al te lange tijd gebeuren.

Er zijn op het forum te veel Jackpots zonder interesse in het mooie en plezierige roulettespel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.