TheTurtle Posted April 5, 2022 Author Report Share Posted April 5, 2022 Op 24-3-2022 om 09:17 zei Arthur: Wat mij opvalt is dat de post tijd en datum na 24 uur niet meer leesbaar zijn. Kortom, je kan niet zien hoelang geleden iets gepost is. Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk Hey Arthur, Dit was een lastige haha, dacht eerst dat het een instelling was maar bleek gewoon een foutje te zijn in het vertaal bestand van engels naar Nederlands. heb dit dan ook net aangepast en nu zouden alle data en tijd weer zichtbaar moeten zijn! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted April 6, 2022 Report Share Posted April 6, 2022 Bij de ongelezen bijdragen staan er twee variabelen omgekeerd: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTurtle Posted April 6, 2022 Author Report Share Posted April 6, 2022 2 uur geleden zei DeValsspeler: Bij de ongelezen bijdragen staan er twee variabelen omgekeerd: Good find! thanks! meteen aangepast dit heeft te maken met een verouderde vertaling's bestand van 't forum. mocht iemand nog iets anders tegen komen hoor ik het graag. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted June 10, 2022 Report Share Posted June 10, 2022 De banner aan de bovenkant is nu sinds 2 dagen gigantisch geworden, heel irritant. Kan die niet kleiner gemaakt worden zoals ie voorheen was? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted June 10, 2022 Report Share Posted June 10, 2022 1 uur geleden zei Dopey: De banner aan de bovenkant is nu sinds 2 dagen gigantisch geworden, heel irritant. Kan die niet kleiner gemaakt worden zoals ie voorheen was? En tis nog wel zo'n leuk grietje op de foto. Banner nu bijna de helft kleiner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted June 10, 2022 Report Share Posted June 10, 2022 2 uur geleden zei TheGallant: En tis nog wel zo'n leuk grietje op de foto. Banner nu bijna de helft kleiner. Dat sowieso Je hebt hem smaller gemaakt, maar vind hem juist te dik. Je kon eerst de onderwerpen zien, nu moet je scrollen om ze te lezen. Maar dat is persoonlijk iets, geen idee of de rest zich daar aan stoort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted June 10, 2022 Report Share Posted June 10, 2022 Dat sowieso Je hebt hem smaller gemaakt, maar vind hem juist te dik. Je kon eerst de onderwerpen zien, nu moet je scrollen om ze te lezen. Maar dat is persoonlijk iets, geen idee of de rest zich daar aan stoort.Horizontaal en verticaal aangepast. Is nu op het niveau van daarvoor.Goed dat ie je is opgevallen in ieder geval! Mocht het storend zijn voor het gebruikersgemak van meerderen, dan kijk ik er nog eens naar.Voor nu: voel je vrij te klikken op die vervelende banner en een accountje aan te maken bij 777 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted June 10, 2022 Report Share Posted June 10, 2022 (edited) 1 uur geleden zei TheGallant: Horizontaal en verticaal aangepast. Is nu op het niveau van daarvoor. Goed dat ie je is opgevallen in ieder geval! Mocht het storend zijn voor het gebruikersgemak van meerderen, dan kijk ik er nog eens naar. Voor nu: voel je vrij te klikken op die vervelende banner en een accountje aan te maken bij 777 De banner zou tussen "leaderboard" en de zoekfunctie moeten komen te staan, is och een vrije open ruimte. Dan is ie goed zichtbaar en staat het forum zoals ie hoort. Nu klikt je op het forum en zie je alleen de banner. Edited June 10, 2022 by Dopey (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted June 10, 2022 Report Share Posted June 10, 2022 1 uur geleden zei Dopey: De banner zou tussen "leaderboard" en de zoekfunctie moeten komen te staan, is och een vrije open ruimte. Dan is ie goed zichtbaar en staat het forum zoals ie hoort. Nu klikt je op het forum en zie je alleen de banner. De plekken voor een banner zijn helaas wat beperkt. Het zal wennen. Wellicht dat er met de komst van de nieuwe website nog meer mogelijk is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted March 9 Report Share Posted March 9 @TheTurtle Ik vind dat groene lettertype rechtsboven (belletje,gebruikersnaam,mail) niet matchen met de donkere banner. Lijkt mij mooier als dat gewoon dikvetgedrukt witte lettertype wordt, zoals jullie ook aan de linkerkant (forum/activiteit/leaderbord) staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jantje Posted March 9 Report Share Posted March 9 Persoonlijk vind ik de scroll per topic te lang, das t enige wat me stoort. Wel mooi nieuw logo of t forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted March 9 Report Share Posted March 9 Persoonlijk vind ik de scroll per topic te lang, das t enige wat me stoort. Wel mooi nieuw logo of t forumTapatalk app al in gebruik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoE Posted March 9 Report Share Posted March 9 @TheTurtle Dit icoontje is nu wel erg klein geworden (dit is op een iPad): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jantje Posted March 9 Report Share Posted March 9 1 uur geleden zei TheGallant: Tapatalk app al in gebruik? Nee, ken ik ook niet om eerlijk te zijn, ben ik nu dom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted March 9 Report Share Posted March 9 Nee, ken ik ook niet om eerlijk te zijn, ben ik nu dom? Jij dom? Haha! Even downloaden die app en aanmelden voor het Onetime forum. Je leven gaat met drie punten omhoog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted March 9 Report Share Posted March 9 Screenshot van de tijdlijn binnen de app Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budgetvrouw Posted March 10 Report Share Posted March 10 Screenshot van de tijdlijn binnen de appOeff, wat fel. Ik heb m wel op dark mode staan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansAndersje Posted March 10 Report Share Posted March 10 Is er ergens een leuke OT chat? Het forum is super waardevol, maar op een groot gedeelte van de topics word hir nauwelijks gereageerd 😎 Fijne weeend allemaal vlast!🤞 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted March 10 Report Share Posted March 10 Oeff, wat fel. Ik heb m wel op dark mode staanGelijk wakker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTurtle Posted March 13 Author Report Share Posted March 13 Op 9-3-2023 om 14:59 zei JoE: @TheTurtle Dit icoontje is nu wel erg klein geworden (dit is op een iPad): Thanks! ga ik even naar kijken vd week 🙂 Op 9-3-2023 om 17:05 zei TheGallant: Screenshot van de tijdlijn binnen de app Ja trek nog meer mensen naar Tapatalk Misschien werkt tapatalk straks ineens niet meer Ik vind het geen fijne app trouwens 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted March 13 Report Share Posted March 13 I love tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTurtle Posted March 15 Author Report Share Posted March 15 Op 9-3-2023 om 14:59 zei JoE: @TheTurtle Dit icoontje is nu wel erg klein geworden (dit is op een iPad): Ik heb wat aanpassingen gedaan, kun jij aangeven of dit nu is opgelost? Op 13-3-2023 om 16:13 zei TheGallant: I love tapatalk Haha weet ik frank! ❤️ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoE Posted March 15 Report Share Posted March 15 5 uur geleden zei TheTurtle: Ik heb wat aanpassingen gedaan, kun jij aangeven of dit nu is opgelost? Haha weet ik frank! ❤️ Ik zie niet direct verschil, wellicht heeft dit iets met caching te maken, geen idee. Ik heb de verwijzing (het icoon met een link dus) verwijderd, dus nu is het afwachten (tot het icoon weer wordt getoond in de lijst) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted March 16 Report Share Posted March 16 I love tapatalk Idd werkt als een dolle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoE Posted March 23 Report Share Posted March 23 Op 15-3-2023 om 11:02 zei TheTurtle: Ik heb wat aanpassingen gedaan, kun jij aangeven of dit nu is opgelost? Haha weet ik frank! ❤️ gefixt! 👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts