Spring naar bijdragen

Eredivisie voorspellen...doe jij mee?


Seabert

Aanbevolen berichten

Beste forumgenoten,

Komend weekend begint de eredivisie weer. Ik vind het altijd wel leuk om wekelijks voorspellingen te doen voor die wedstrijden. Is er animo voor een eredivisie poule, waarbij je elke speelronde de uitslagen probeert de voorspellen? Aan het einde kijken we dan wie de meeste punten heeft en dan is het winner takes it all. Ik denk aan 5 euro inleg. Als er voldoende animo is, zal ik in een nieuwe post de puntentelling nader toelichten.

Om aan deze poule mee te doen moet je dus wekelijks de uitslagen voorspellen (dus niet alleen een 1 X of 2)

Kom maar op met die reacties....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...
  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Even wat meer info over de puntentelling die ik in gedachte heb.

Je kunt voor een wedstrijd maximaal 10 punten scoren. Die scoor je als je de uitslag precies juist voorspelt.

Voorbeeld: Feyenoord - PSV 1-2 en de uitslag wordt 1-2.

Je scoort 5 punten als je alleen de totovoorspelling goed hebt.

Voorbeeld: ADO - Ajax 1-1 en de uitslag wordt 0-0. Je had goed voorspeld dat het een gelijkspel zou worden, maar het aantal goals van zowel Ajax als ADO klopt niet.

Je scoort 2 punten als je de totovoorspelling fout hebt en het aantal doelpunten van 1 van beide teams goed hebt.

Voorbeeld: Feyenoord - PSV 3-2 en de uitslag wordt 1-2. Je had het aantal doelpunten van PSV juist en dat levert je dus 2 punten op.

of

Feyenoord - PSV 1-1 en de uitslag wordt 1-2. Je had het aantal doelpunten van Feyenoord juist en dat levert je dus 2 punten op.

Je kunt dus ook nog 7 punten scoren bij een wedstrijd. Dan heb je de totovoorspelling goed en het aantal goals van 1 van beide teams goed.

Voorbeeld: Feyenoord - PSV 0-2 en de uitslag wordt 1-2. Je had de totovoorspelling goed en het aantal doelpunten van PSV goed.

Ik wil met alle plezier wekelijks de standenlijst bijwerken.

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tracasse...Je hebt het helemaal goed begrepen. Er komt geen what's app aan te pas wat mij betreft!

Als een deelnemer de vrijdagwedstrijd vergeet te voorspellen dan kan hij wat mij betreft nog wel de zaterdag en de zondagwedstrijden voorspellen. Mits hij dat op tijd doet natuurlijk.

Enige vraag die ik zelf nog heb: Stuur je jouw voorspellingen per p.m. naar een neutraal persoon, zodat je niet kunt spieken bij elkaar of zet je jouw voorspellingen gewoon meteen hier op het forum neer. Ik hoop op het laatste (In de laatste speelronden zouden we het dan per pm kunnen doen als er een paar mensen nog heel dicht bij elkaar zouden staan)

Tot nu toe hebben we 5 deelnemers. Hoe meer zielen hoe meer vreugde, maar wat mij betreft gaat de poule sowieso door. Willen we dan komende speelronde al meteen beginnen?

Moet het bedrag van €5,- overgemaakt worden naar @the great one??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Seabert,

Dus max is 10 punten, 5 voor de correct voorspelde winnaar en 2 punten per team goed voorspelde doelpunten. De overige punt is dan de bonuspunt bij compleet goede voorspelling.

Ik lees dat je einde van seizoen winnaar takes it all wilt doen?, dan pas ik.

Indien het een wekelijkse poultje zou worden ben ik wel in. Maar ik ga geen 5 euro inleggen om vervolgens een half jaar laten een paar tientjes te kunnen winnen. Daar haal ik geen fun en motivatie uit om te blijven insturen elke week. Wat er vervolgens ook gebeurt is dat sommige al afhaken met hun voorspellingen, omdat ze naar verloop teveel punten achter staan. En aangezien je toch vanuit zult moeten gaan dat je met een beetje geluk 7 deelnemers zult vinden zal het plezier er snel vanaf gaan. Dat is tenminste mijn ervaring met dit soort poultjes.

Ik zou dus eerder voor een week poultje gaan waarbij men dus elk moment kunt instappen en meespelen. En indien je een weekend te druk bent dat je makkelijk een keertje kunt overslaan. Wat betreft de betalingen gewoon vooruit laten betalen. Verlaag de inleg tot 2,50 per week poultje bv. Laat men direct voor een maandje betalen, dus 10 euro. Ben je maar 1x tijd kwijt per maand omtrent de betalingen.

Overigens is er ook meer uit te halen omdat men nu 50 euro per maand zou kunnen winnen bij 6 deelnemers.

Leuk idee in ieder geval, maar zoals het huidige opzetje doe ik ook niet mee.

Veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, we hebben 6 deelnemers. Wat mij betreft beginnen we dus komende speelronde. Ik zal zometeen even de wedstrijden neerzetten van komend weekend. Ik zie graag jullie voorspellingen hier voor de start van de eerste wedstrijd (vrijdag 15-01 om 20:00 uur). @TheGreatOne moeten de deelnemers het geld overmaken naar jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, we hebben 6 deelnemers. Wat mij betreft beginnen we dus komende speelronde. Ik zal zometeen even de wedstrijden neerzetten van komend weekend. Ik zie graag jullie voorspellingen hier voor de start van de eerste wedstrijd (vrijdag 15-01 om 20:00 uur). @TheGreatOne moeten de deelnemers het geld overmaken naar jou?

Dat is prima dat ik (escrow) ben en het geld beheer en weer uitbetaal aan de winnaar. Voor mensen die mijn rekening nog niet hebben, graag even een berichtje en dat stuur ik dat door. Graag onder vermelding van: Eredivisie voorspellen OT Poule en je forumnaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Twente - Heracles  0-2

Cambuur - Vitesse 1-2

Roda JC - AZ  1-1

PEC Zwolle - SC Heerenveen 1-0

De Graafschap - Excelsior 0-2

ADO - Ajax 0-3

Feyenoord - PSV 1-2

FC Groningen - FC Utrecht 0-0

NEC - Willem II  2-0

Sorry maar het is me nog niet bekend hoe je een privé bericht stuurt. 

En hoe is de puntenverdeling nu ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.