Spring naar bijdragen

Eredivisie voorspellen...doe jij mee?


Seabert

Aanbevolen berichten

  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Congratz @Seabert Toch stand houden in deze gekke competitie. Wil je mij even je bankgegevens sturen dan maak ik de 30€ naar je over :-)  Volgend seizoen weer doen?

Wat is @Jackpot kansloos eraf gegaan zeg, 403 puntjes :-)

Dat was wel heel slecht idd

Ik vind trouwens dat @TheGreatOne het wel heel netjes gedaan heeft, ook heel lang bovenaan gestaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de felicitaties. Ik heb het spel met plezier georganiseerd en gespeeld. Komend seizoen komt er wat mij betreft een vervolg. Het lijkt me wel leuk als er de nodige aanpassingen komen. Dus als er mensen zijn die goede ideeën hebben....laat maar horen! We hebben nog tijd genoeg om na te denken over de nieuwe opzet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 jokers prima (moet je 1 joker inzetten in speelronde 1 t/m 17 en 1 in speelronde 18 t/m 34 of maakt dat niets uit?) 

Prijs voor hoogste weekscore van het seizoen prima

ca. 20% van de prijzenpot voor winterkampioen prima!

Puntentelling hetzelfde houden?

Verdeling van het prijzengeld:

20% voor winterkampioen
15% voor hoogste weekscore
65% voor eindwinnaar

Inleg: ???? euro. Is 20 euro een mooi bedrag?



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tracasse zei:

Lijkt me prima. Jokers maakt me niet uit. Misschien wel leuk om inderdaad 1 in de eerste en 1 in de 2e seizoenshelft te doen. Bij hoogste week score tellen jokerpunten dan niet mee wat mij betreft.

Uiteraard tellen bij de hoogste weekscore de jokerpunten niet mee.

Prijzengeld niet boven de 450€ (totaal) zodat het legaal is en geen belasting of vergunning voor aangevraagd hoeft te worden.

Goed punt! Ik reken op een mannetje of 15, maar mochten het er meer worden dan kunnen we altijd de inleg nog verlagen, zodat we onder de 450 euro blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.