JackPot Posted February 1 Report Share Posted February 1 Ja maar. Geen liquiditeit. T gaat om munt met market cap van 500k 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 1 Author Report Share Posted February 1 Ja maar. Geen liquiditeit. T gaat om munt met market cap van 500kHigh risk, high reward 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 1 Author Report Share Posted February 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted February 1 Report Share Posted February 1 Xun gaat weer naar Vegas ;))))) je kunt niet zonder ons 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 2 Author Report Share Posted February 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 2 Author Report Share Posted February 2 Xun gaat weer naar Vegas )))) je kunt niet zonder ons Haha wie weet. Je weet het maar nooit 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 4 Author Report Share Posted February 4 Hey Rozvadov dat zou goed kunnen. Daar heb ik ooit eens een leuk Poker toernooi gewonnen. Verder heb Ik inderdaad met HEX de jackpot gehit omdat ik er vanaf dag 1 in zat. HEX is denk ik wel 10.000x gegaan maar heeft zoals veel andere coins nu ook een aardige dip te pakken. Ondanks dat ik vind dat HEX en BTC beide een prima use case hebben, heb ik hieronder voor het gemak toch een kleine HEX/BTC vergelijking gemaakt om wat inzicht te geven. HEX (POS) vs BTC (POW) 1. Hex gebruikt inflatie om stakers te belonen die de prijs verdedigen. Hierbij maakt het HEX netwerk gebruik van het Proof of Stake (POS) protocol. Main use case: Bankieren 2.0 & Monetizing time by utilizing Certificate of Deposits. 2. Bitcoin gebruikt inflatie om miners te belonen die het netwerk beveiligen. Hierbij maakt het BTC netwerk gebruik van het (POW) Proof of Work protocol. Main use case: Digitaal Goud & Store of value.Afijn, de coins waarin ik nu investeer zijn over het algemeen eerst de large cap coins ETH, BNB, AVAX, CAKE & HEX. Het is de net iets veiligere route dan de midcap en lowcap coins in het wilde westen op dit moment.P.S. Dit is natuurljk geen financieel advies ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelmerr Posted February 9 Report Share Posted February 9 Op 31-1-2023 om 23:40 zei Zon14: Denk zelf dat Ripple de rechtszaak gaat winnen. Als de SEC echt iets had dan hadden ze het allang op tafel gelegd. Haha, sprake van een beetje verwarring hier. Waarschijnlijk ben je beter op de hoogte van die zaak dan ik. Bedoelde ripple-effect als een algemeen rimpeleffect, waarbij de ene negatieve gebeurtenis kan leiden tot een andere Overigens goed nieuws voor bitvavo en Gemini, goed voor de industrie beetje rust in de tent 😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 11 Author Report Share Posted February 11 Haha, sprake van een beetje verwarring hier. Waarschijnlijk ben je beter op de hoogte van die zaak dan ik. Bedoelde ripple-effect als een algemeen rimpeleffect, waarbij de ene negatieve gebeurtenis kan leiden tot een andere Overigens goed nieuws voor Bitvavo en Gemini, goed voor de industrie beetje rust in de tent Ah zo. Ik dacht inderdaad dat je XRP Ripple bedoelde haha. En mooi van bitvavo en Gemini. Konden wel weer rust gebruiken in de tent 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 11 Author Report Share Posted February 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 16 Author Report Share Posted February 16 Ja maar. Geen liquiditeit. T gaat om munt met market cap van 500kInmiddels staat hij al op 1.6M marketcap en heeft hij zelfs eventjes de 3.5M marketcap aangetikt. Lang zo gek nog niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 16 Author Report Share Posted February 16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted February 16 Report Share Posted February 16 Haha wie weet. Je weet het maar nooit Al geboekt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted February 16 Report Share Posted February 16 Nog tips voor lange termijn coins ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 18 Author Report Share Posted February 18 Nog tips voor lange termijn coins ?Lange termijn:XTP tapKorte termijn: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted February 18 Report Share Posted February 18 Waar kun je die kopen ? Heb het dan niet over XTP 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 19 Author Report Share Posted February 19 Waar kun je die kopen ? Heb het dan niet over XTPUniswap.org https://dexscreener.com/ethereum/0xe056d6586624de40621d8e35470f68e7774401b6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted February 20 Report Share Posted February 20 Kan het niet vinden op Uniswap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 20 Author Report Share Posted February 20 Kan het niet vinden op UniswapStap 1Uniswap.orgStap 2Smartcontract van BIGCAP plakken in zoekbalk van UniswapSmartcontract van BIGCAP =0xE29F1241E6015A4949cb7E3f07234BA794006181Stap 3Zorgen dat je ETH op je Metamask hebt staan zodat je BIGCAP kunt kopen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 21 Author Report Share Posted February 21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted February 28 Author Report Share Posted February 28 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted March 1 Author Report Share Posted March 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmio Posted March 3 Report Share Posted March 3 Hoe denk je over de toekomst van NEO @Zon14? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon14 Posted March 18 Author Report Share Posted March 18 Hoe denk je over de toekomst van NEO [mention=20905]Zon14[/mention]?Hallo Pimmio,Ik ben zelf altijd een groot aanhanger van Neo geweest. Het is 1 van de grootste Chinese projecten van China. Het stond op een gegeven moment zelfs bekend als de ETH killer. Als zoveel andere projecten heeft het alles behalve ETH weten te killen uiteraard.Doordat China nu crypto friendly is geworden (voor zolang dat duurt uiteraard) kunnen we best de komende tijd een stijging in Chinese projecten verwachten. Wat ik zelf alleen wat jammer vind is dat Neo erg weinig exposure heeft. Het project is inmiddels ook buiten de top 50 gevallen.Afijn met slechts een marketcap van 850 miljoen zie ik nog steeds voldoende rek om in de komende bullmarket goede dingen te laten zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmio Posted March 24 Report Share Posted March 24 Op 18-3-2023 om 19:34 zei Zon14: Hallo Pimmio, Ik ben zelf altijd een groot aanhanger van Neo geweest. Het is 1 van de grootste Chinese projecten van China. Het stond op een gegeven moment zelfs bekend als de ETH killer. Als zoveel andere projecten heeft het alles behalve ETH weten te killen uiteraard. Doordat China nu crypto friendly is geworden (voor zolang dat duurt uiteraard) kunnen we best de komende tijd een stijging in Chinese projecten verwachten. Wat ik zelf alleen wat jammer vind is dat Neo erg weinig exposure heeft. Het project is inmiddels ook buiten de top 50 gevallen. Afijn met slechts een marketcap van 850 miljoen zie ik nog steeds voldoende rek om in de komende bullmarket goede dingen te laten zien. Zeker door het eerste wat je hier stelt ben ik NEO gaan kopen. Ik heb geduld en helemaal geen haast. Maar schrok wel toen ik "de val" zag die er plaatsgevonden heeft. Ookal is het nu een beetje aan het klimmen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts