Spring naar bijdragen

Better Call Xun


Zon14

Aanbevolen berichten


Hey Rozvadov dat zou goed kunnen. Daar heb ik ooit eens een leuk Poker toernooi gewonnen. Verder heb Ik inderdaad met HEX de jackpot gehit omdat ik er vanaf dag 1 in zat. HEX is denk ik wel 10.000x gegaan maar heeft zoals veel andere coins nu ook een aardige dip te pakken. Ondanks dat ik vind dat HEX en BTC beide een prima use case hebben, heb ik hieronder voor het gemak toch een kleine HEX/BTC vergelijking gemaakt om wat inzicht te geven.

HEX (POS) vs BTC (POW)
1. Hex gebruikt inflatie om stakers te belonen die de prijs verdedigen. Hierbij maakt het HEX netwerk gebruik van het Proof of Stake (POS) protocol. Main use case: Bankieren 2.0 & Monetizing time by utilizing Certificate of Deposits.
2. Bitcoin gebruikt inflatie om miners te belonen die het netwerk beveiligen. Hierbij maakt het BTC netwerk gebruik van het (POW) Proof of Work protocol. Main use case: Digitaal Goud & Store of value.

Afijn, de coins waarin ik nu investeer zijn over het algemeen eerst de large cap coins ETH, BNB, AVAX, CAKE & HEX. Het is de net iets veiligere route dan de midcap en lowcap coins in het wilde westen op dit moment.

P.S. Dit is natuurljk geen financieel advies ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-1-2023 om 23:40 zei Zon14:


Denk zelf dat Ripple de rechtszaak gaat winnen. Als de SEC echt iets had dan hadden ze het allang op tafel gelegd.

Haha, sprake van een beetje verwarring hier. Waarschijnlijk ben je beter op de hoogte van die zaak dan ik.

Bedoelde ripple-effect als een algemeen rimpeleffect, waarbij de ene negatieve gebeurtenis kan leiden tot een andere 

Overigens goed nieuws voor bitvavo en Gemini, goed voor de industrie beetje rust in de tent 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, sprake van een beetje verwarring hier. Waarschijnlijk ben je beter op de hoogte van die zaak dan ik.
Bedoelde ripple-effect als een algemeen rimpeleffect, waarbij de ene negatieve gebeurtenis kan leiden tot een andere 

Overigens goed nieuws voor Bitvavo en Gemini, goed voor de industrie beetje rust in de tent 

Ah zo. Ik dacht inderdaad dat je XRP Ripple bedoelde haha. En mooi van bitvavo en Gemini. Konden wel weer rust gebruiken in de tent
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Hoe denk je over de toekomst van NEO [mention=20905]Zon14[/mention]?

Hallo Pimmio,

Ik ben zelf altijd een groot aanhanger van Neo geweest. Het is 1 van de grootste Chinese projecten van China. Het stond op een gegeven moment zelfs bekend als de ETH killer. Als zoveel andere projecten heeft het alles behalve ETH weten te killen uiteraard.

Doordat China nu crypto friendly is geworden (voor zolang dat duurt uiteraard) kunnen we best de komende tijd een stijging in Chinese projecten verwachten. Wat ik zelf alleen wat jammer vind is dat Neo erg weinig exposure heeft. Het project is inmiddels ook buiten de top 50 gevallen.

Afijn met slechts een marketcap van 850 miljoen zie ik nog steeds voldoende rek om in de komende bullmarket goede dingen te laten zien.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-3-2023 om 19:34 zei Zon14:


Hallo Pimmio,

Ik ben zelf altijd een groot aanhanger van Neo geweest. Het is 1 van de grootste Chinese projecten van China. Het stond op een gegeven moment zelfs bekend als de ETH killer. Als zoveel andere projecten heeft het alles behalve ETH weten te killen uiteraard.

Doordat China nu crypto friendly is geworden (voor zolang dat duurt uiteraard) kunnen we best de komende tijd een stijging in Chinese projecten verwachten. Wat ik zelf alleen wat jammer vind is dat Neo erg weinig exposure heeft. Het project is inmiddels ook buiten de top 50 gevallen.

Afijn met slechts een marketcap van 850 miljoen zie ik nog steeds voldoende rek om in de komende bullmarket goede dingen te laten zien.

Zeker door het eerste wat je hier stelt ben ik NEO gaan kopen. 

Ik heb geduld en helemaal geen haast. Maar schrok wel toen ik "de val" zag die er plaatsgevonden heeft. Ookal is het nu een beetje aan het klimmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...