LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Met geld nog meer geld maken dat hopen we allemaal. Helaas lukt dit niet altijd. Noem je slechtste investeringen die je ooit gedaan hebt. Ik zal aftrappen :-) Telefoonkaarten Er is een tijd geweest dat het sparen van telefoonkaarten heel populair was en ook lucratief. Via mijn werk heb ik toen voor een paar honderd euro telefoonkaarten gekocht in de hoop deze met winst te verkopen. Ooit 1 setje verkocht maar de rest heb ik nog. cryptocurrency Jawel ik heb nog guldencoins in mijn bezit. Ik had dus ook gehoopt dat deze hype me iets zo opleveren maar net als de vele andere digitale muntsoorten heeft het me niets opgeleverd. Volgens mij is Bitcoin een uitzondering en moet je de andere digitale coins links laten liggen. Aandelen Tja, met beleggen heb ik ook geregeld de plank misgeslagen. Eentje dit ik wil vernoemen is Imtech. Het ging slecht met Imtech en ze hadden geld nodig en werden opnieuw aandelen uitgegeven. Ik als "positivo" natuurlijk ingeschreven. We weten hoe het is afgelopen, Failliet. Zo, dit waren een drietal slechte investeringen van mij. Hoe zit het bij jou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted January 31, 2016 Report Share Posted January 31, 2016 Ik heb (en steek nog steeds) ooit veel geld in m'n vriendin gestoken. Blijkt achteraf niet te renderen... ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted January 31, 2016 Report Share Posted January 31, 2016 Denk geld lenen aan andere, vaak krijg ik het terug soms ook niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 31, 2016 Report Share Posted January 31, 2016 Mooi topic, Bitcoins is een klein drama geweest, niet vanwege de koers maar vanwege MTGOX en Cryptsy die onze munten niet goed konden bewaren en hun systemen gekraakt zijn! Een groot vermogen(vastgoed) ligt ergens in Spanje niet te renderen :-( Mijn grootste verlies (indirect) is op momenten geweest dat het veel meer had kunnen worden maar ik te conservatief ben geweest. Hier ga ik t.z.t. nog eens een mooi artikel overschrijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Ik heb nog een niet nader te noemen bedrag aan Guldencoins liggen. Zodra het iets stijgt verkoop ik minimaal de helft. Ook heb ik eens een zooitje ananassnijders gekocht (€1 per stuk). Die raak ik aan de straatstenen nog niet kwijt. Tegenwoordig gebruik ik ze als cadeau's bij surprises en verjaardagen... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Hier ook de Guldencoins. Toch ongeveer 2 retourtjes Vegas in gepompt, zonde geld achteraf. Nu laat ik ze gewoon staan in de hoop dat ik er over 30 jaar ineens aan denk en allang miljonair blijk te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Hillichance zei: Ik heb (en steek nog steeds) ooit veel geld in m'n vriendin gestoken. Blijkt achteraf niet te renderen... ;-) Je kunt beter wat anders in je vriendin steken!!badoem tss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Inmiddels 2 kinderen door die tip; nog zo'n slechte investering ;-) Financieel dom; emotioneel fantastisch! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted February 3, 2016 Author Report Share Posted February 3, 2016 Hillichance zei: Inmiddels 2 kinderen door die tip; nog zo'n slechte investering ;-) Financieel dom; emotioneel fantastisch! Hahaha. Wie weet leveren je twee (b)engeltjes je later veel geld op of je mag later bij ze komen inwonen ipv een bejaardentehuis. Tot die tijd kosten ze klauwen vol geld. In jouw geval 26% van je besteedbaar inkomen, volgens Nibud.nl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V_Koning Posted February 5, 2016 Report Share Posted February 5, 2016 jordi22 zei: Denk geld lenen aan andere, vaak krijg ik het terug soms ook niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BayOfFortune Posted February 5, 2016 Report Share Posted February 5, 2016 Vele duizenden euro's in de MegaMillions. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V_Koning Posted February 5, 2016 Report Share Posted February 5, 2016 BayOfFortune zei: Vele duizenden euro's in de MegaMillions. hahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabert Posted February 5, 2016 Report Share Posted February 5, 2016 Dat straatje Staatsloten dat ik samen met 9 collega's al jaaaarrrrrreeeeennnn lang maandelijks koop. Maar ja, toch 1x per maand het gevoel dat je rijk kunt worden. Ik heb al vaak gedacht, laat ik er maar eens mee stoppen, maar wat dan als de collega's gewoon verder spelen en ze winnen de jackpot? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Anders dan wat misgelopen speculatie op de beurs heb ik niet echt foute investeringen gedaan, behalve dan mijn huis dat ik op de top in 2010 heb gekocht. Maar goed dat is gewoon pure pech en part of de maatschappij waar we in leven waar de jeugd betaalt voor onze oudere medemens. Dit is ook in pensioenstelsel niet anders en doordat de ouderen maar niet willen korten op hun pensioen komt de rekening bij de jongere generatie te liggen. Leve de jeugd, en investeer in kinderen van Nederland! De beste investering die er is! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
west Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Ik heb net een artikel doorgelezen over beleggen in Lidl supermarkt in Duitsland. Ik vind het heel goede idee, als alles goed gaat, ga ik hier beleggen. Heeft iemand toevallig een ervaring over beleggen in een supermarkt als Lidl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Hoe ga je hier in beleggen @west ? Zijn dit obligaties of aandelen? En wat voor garanties liggen er onder? Het klinkt nu een beetje erg vaag en mijn advies zou zijn om het NIET te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
west Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Ik heb al met een adviseurs van dit bedrijf een afspraak gehad. Hij heeft alles heel goed voor mij uitgelegd, Nu ben ik er echt van overtuigd. dat is een rentevast obligatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Succes @west, als je ons meer informatie kunt delen zou het helpen. Het klinkt nu als abracadabra. Lidl is niet beursgenoteerd en heeft ook geen obligaties uit staan, dus pas op waar je aan begint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
west Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 @JackPot Ahhh, echt waar? ik wist het niet. hoe weetje dat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Als je ons wat meer informatie kan geven over waar je aan begint? je moet je overigens altijd goed laten voorlichten door een ONAFHANKELIJK adviseur als je iets doet met je zuurverdiende geld en niet elke verkoper geloven op zijn of haar blauwe ogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Of was je keuze voor dit topic misschien een vooruitziende blik van je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
west Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Je slechtste investeringen! neeeeeeeeeeeeeeee, Ik ga nog meer onderzoeken, dank u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Pffff waar moet ik beginnen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MB777 Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 INVERKO, afvalverwerker in Leek, Groningen. Tot op heden nog in mijn portefeuille, met een verlies van bijna 90%! Ik laat ze op de plank liggen, niet verkocht is immers (nog) geen verlies. ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
west Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 @JackPot Ik wil hier beleggen; http://www.noordenwindvastgoed.nl/lidl-duitsland-obligatie/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts