Spring naar bijdragen

Waar kunnen OneTimers je 's nachts voor wakker maken?


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei xxTheMikeyxx:

 


Was een kleine 40-45 uur achtermekaar wakker om hierbij te kunnen zijn en dit mee te kunnen maken.
 

 

Vind je dat normaal?! Ik zou gelijk hulp gaan zoeken als ik mezelf zo zou verdoven als dat jij dat doet. Je zou bijna medelijden met zo'n gast krijgen....En dat op die leeftijd.... Ga maar zelf op n papiertje opschrijven wat de redenen zijn dat jij jezelf zo moet verdoven, misschien dat dat je tot bezinning brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je dat normaal?! Ik zou gelijk hulp gaan zoeken als ik mezelf zo zou verdoven als dat jij dat doet. Je zou bijna medelijden met zo'n gast krijgen....En dat op die leeftijd.... Ga maar zelf op n papiertje opschrijven wat de redenen zijn dat jij jezelf zo moet verdoven, misschien dat dat je tot bezinning brengt.


Verdoven? Waarmee?

En omdat ik gezellig langs wou in die hoek omdat het me supertof leek? Vond het een enorm toffe ervaring, en daar moet je dan maar voor wakkerblijven. Alsof mensen op een festivalletje oh-zo-veel slapen op zo’n camping? Nou, daar word dan ook alleen maar geneukt, gesnoven en gewipt hoor.

Mens, leef en laten leven. En ik heb een enorme lol gehad, zou jij ook eens moeten doen. Heb wat dat betreft de afgelopen maanden wel een aantal eyeopeners gehad hoor. En daardoor: ik zou het zo weer doen, op naar rozzie! ??
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Sushi altijd lekker! Maar waar je mij snachts voor wakker mag maken zijn Vietnamese loempia's met hete saus. Heerlijk! Sowieso al fan van de Aziatische keuken, maar deze lekkernij laat ik nooit schieten.
 
 


Ohja of met die zoetzure chilisaus, mjam!

Mij kun je wakkermaken voor Chardonnay en een setje rode dobbelstenen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.