Spring naar bijdragen

Ben jij ergens voor aan het sparen?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Zal ik wat spaargeld uitgeven aan een LILY Camera drone. Gaaf wat hij kan. Kosten $519 (Pre-order) + *International customers are responsible for sales tax upon delivery of the product.

https://youtu.be/4vGcH0Bk3hg

Hahahahaha zie je pistes tijdens wintersport al vol met ski-ers en snowboarders die achtervolgd worden door een Lily? Het wordt er gewoon dubbel zo druk :)

Als dat het geval is, ben ik benieuwd hoe lang het duurt voor ze het verbieden. Zie mezelf als kluns al tegen zo'n Lily aan ski-en

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sparen is niet heel erg mijn ding. Maar we hebben samen gespaard om een stukje grond bij te kunnen kopen, en de hele tuin te restylen. Mooie nieuwe veranda, nieuw straatwerk eronder, nieuwe hardhouten schutting, nieuwe grasmat, etc.

Next voor mijzelf is denk ik aanschaf extra kites, en wellicht volgend jaar m'n motorrijbewijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sparen is niet heel erg mijn ding. Maar we hebben samen gespaard om een stukje grond bij te kunnen kopen, en de hele tuin te restylen. Mooie nieuwe veranda, nieuw straatwerk eronder, nieuwe hardhouten schutting, nieuwe grasmat, etc.

Next voor mijzelf is denk ik aanschaf extra kites, en wellicht volgend jaar m'n motorrijbewijs.

Grond bijkopen is een mooie investering. Levert ook weer woon, leefgenot op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er misschien iemand die net zoals wij niet echt sparen maar het wel leuk vinden om USA geld te verzamelen en daar bedoel ik mee, we willen er een schilderij van maken.

We hebben van het briefgeld al van 1 t/m 100 dollar (2x100 oud en nieuw) munten 1 dollar 50 cent, 25 cent, 10 cent, 5 cent en 1 cent maar juist die 25 cent is het "probleem" die komen er steeds meer van ook van alle staten en van bijzondere dingen.

Maar het is wel leuk om bij te houden eerst deden we dat met munten van de euro die hebben we in mappen zitten, ook leuk.

Of zijn wij allen van die gekke :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er misschien iemand die net zoals wij niet echt sparen maar het wel leuk vinden om USA geld te verzamelen en daar bedoel ik mee, we willen er een schilderij van maken.

We hebben van het briefgeld al van 1 t/m 100 dollar (2x100 oud en nieuw) munten 1 dollar 50 cent, 25 cent, 10 cent, 5 cent en 1 cent maar juist die 25 cent is het "probleem" die komen er steeds meer van ook van alle staten en van bijzondere dingen.

Maar het is wel leuk om bij te houden eerst deden we dat met munten van de euro die hebben we in mappen zitten, ook leuk.

Of zijn wij allen van die gekke :))

De volgende keer als je in Vegas bent rolletjes quarters kopen. Heb ik toen ook gedaan voor mij gokkast. Jullie van de gekke? Dat valt best mee =)) Ik ben net zo erg \:D/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De volgende keer als je in Vegas bent rolletjes quarters kopen. Heb ik toen ook gedaan voor mij gokkast. Jullie van de gekke? Dat valt best mee =)) Ik ben net zo erg \:D/

Sorry weer een lange tekst.

Gelukkig dat jij net zo erg bent, voelen wij ons niet zo alleen. LOL

Ik weet niet of er dan wel de goede in zitten, en je krijgt al zoveel wissel geld elke keer.

Van de kwartjes hebben we de 50 staten al, van de Territories moeten we er nog 2 van de nationale parken moeten we er nog 13 en dan zeker nog door gaan met de kwartjes die nog uit moeten komen.

Zoals je op de foto kan zien hebben we er al een hoop en ook andere die we nog graag willen hebben, ben al lang op zoek naar de 10 dollar munt, nog niet gehad.

Van boven naar onder op de foto is het 2 x 100, 1x 50, 1 x 20, 1 x 10, 1 x 5, 1 x 2, en 1 x 1 dollar, die 2 er naast zijn gewoon erbij voor de lol, 1 x 1 dollar van Hoover Dam en 1 x 1 dollar van Las Vegas.

Dan de eerste rij is van 7 gewone dollars en 1 zilveren dollar (20 dollar), maar zelfs van die dollars heb ik ze niet allemaal dat zijn er in totaal 46 verschillende en heb pas 3 verschillende dus dat kan nog even duren. :))

Die munt die dan komt is de 0,50 dollar cent ,dan 10 stapels van 5, 0,25 dollar cent (de staten)

Dan de 4 van de Territories zijn er 6 in totaal, en daar onder die van de nationale parken dat zijn er in totaal 25 heb er 12 dus nog 13. :))

Dus we hoeven er niet meer zo veel hoop wel dat ik dit jaar een heel stuk veder kom, wil dit jaar toch aan het “schilderij” beginnen :))

Komt goed denk ik zo.

541572_10200708956641991_789869723738405

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie verzameling polotjes. Nooit zo bij stil gestaan dat je dit ook kon verzamelen. Maar kan me bijna niet voorstellen dat @lasvegasnic dit ook niet zou willen!

Dank je wel, misschien komt het wel omdat wij al veel verzamelen maar nog net niet genoeg om op tv te komen.

Ik denk dat LasVegasNic dit ook wel doet ofnog gaat doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.