Spring naar bijdragen

Wie is de mol 2023


Yahitchu

Aanbevolen berichten

Hi Onetimers!

Tussen al het spelen door, is nu ook een nieuw seizoen van Wie Is De Mol begonnen. En wat is nou leuker dan meedoen in een poule om te zien welke OneTimer nou een echte Molkenner is!

2023-WIDM-site---header-kandidaten_mobile.jpg.6364e3f1db76c3d4662441692f47c223.jpg

Meld je aan bij de poule via de link (download even de app) en strijd mee!! :)

 

Klik hier om mee te doen!!

 

Bij genoeg aanmeldingen doe ik er ook nog een leuke prijs bovenop!

Wie verdenken jullie?
Op dit moment vind ik het nog erg vroeg in het spel om een echte keuze te maken.. Maar toch zit ik nu al in een tunnelvisie op Annick!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verdenk eigenlijk diegene die het minst in beeld komen of op de voorgrond staan. Ze zullen het toch niet zo editen dat je het meteen al door hebt? Voor nu zit ik op Nabil, maar dat is meer geluk dan wijsheid.

Op deze site kun je goed kijken wie wie verdenkt en wie het meeste geld binnenbrengt en dat is toch verrassend!

https://www.wieisdemol.com/widm24-followthemoney/
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-1-2023 om 09:10 zei Chuckmeister:

Dit is precies wat ik ook dacht...

Sander is ook mijn mol. 

Eerste groepsfoto stond hij ook met een Afrika shirt...terwijl iedereen pas de locatie te weten krijgt als ze inchecken / er zijn. Dat vind ik verdacht. 

Deze aflevering lag er teveel nadruk op Soy...voor mij valt hij dan (ook gebaseerd op oude seizoenen) af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.