Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zijn de KSA regels voor elk casino anders. ?? Want ik Kan gewoon spelen op Toto- Onecasino- Holland Casino, maar niet bij Circus.

Want ik wordt geschorst ivm inloggen met buitenlands (Dld) ip. Opschorting kan opgeheven worden ,maar dan mag dit niet nog is gebeuren. Hier kan ik niet mee akkoord gaan en vraag om verwijdering van mijn (geverifieerd)account.

Ook dit is niet mogelijk , maar kunnen me wel permanente blocken is wat ze me aanbieden. 

Circus doet hun naam wel eer. 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Hey Smeringa, 

Ik heb dit probleem ook gehad, ze waren van mening dat ik met een VPN aan het inloggen was. Ik heb zelf geen VPN maar goed... bij de gratie van de clowneske goden van Circus mocht ik na excuses weer inloggen, we zitten gewoon in Nederland, dus ik had niet hetzelfde probleem waar jij nu tegenaan loopt. 

Daarna ging het een aantal maanden goed, tot ik ineens een mooie freebet binnen wist te tikken en ik 500 wist te winnen. Plots was het account permanent geblokkeerd en kreeg ik mijn geld NIET! er stond nog 500 euro eigen geld + de gewonnen bet. Uiteindelijk kreeg ik 100 euro terug, wat correspondeerde met mijn laatste storting, juridisch zal dit wel een vereiste zijn zodat ze zichzelf kunnen vrij pleiten. 

Naast dit verhaal hoor ik de laatste tijd binnen bekende / vertrouwde kringen maar ook op social media erg veel berichten van soort verhalen waarin Circus zich heel dubieus opstelt. Mensen die hun uitbetaalde geld niet krijgen, toernooiwinsten niet uitgekeerd krijgen of accounts die zonder verklaring worden geblokkeerd en waar geld bij afgenomen is. 

Wil je dus heel graag hier spelen? Zorg dat je dan echt het minimale aan cash hebt staan en betaal bij ELKE winst uit. Dit clowneske casino holt achteruit !!! 

Geplaatst
2 uur geleden zei Hansheem:

Daarna ging het een aantal maanden goed, tot ik ineens een mooie freebet binnen wist te tikken en ik 500 wist te winnen. Plots was het account permanent geblokkeerd en kreeg ik mijn geld NIET! er stond nog 500 euro eigen geld + de gewonnen bet. Uiteindelijk kreeg ik 100 euro terug, wat correspondeerde met mijn laatste storting, juridisch zal dit wel een vereiste zijn zodat ze zichzelf kunnen vrij pleiten. 

 

Klinkt wel als een heel bizar verhaal.....

Geplaatst
1 uur geleden zei PolkeNL:

Klinkt wel als een heel bizar verhaal.....

Klein screenshotje uit de mailwisselingen: 

Met andere woorden, gewoon iemand beschuldigen van Artikel 15, en je mag zonder verklaring, zonder argument en zonder enige vorm van fatsoenlijke communicatie zijn geld afnemen. 

image.png.9fe69a05f50c75ac453b123c1cc0263f.png

Geplaatst
Klein screenshotje uit de mailwisselingen: 
Met andere woorden, gewoon iemand beschuldigen van Artikel 15, en je mag zonder verklaring, zonder argument en zonder enige vorm van fatsoenlijke communicatie zijn geld afnemen. 
image.png.9fe69a05f50c75ac453b123c1cc0263f.png
Er staan nog al wat punten onder artikel 15, dus erg concreet zijn ze niet betreffende dit geval.

Soms maak ik me weleens zorgen dat een aanbieder personen kunnen uitsluiten zonder de daadwerkelijke reden te noemen.
Waarom is er geen partij, stichting oid wat spelers beschermd, zoals de ACM dat doet voor de consument. De gereguleerde online gokmarkt is nog relatief nieuw, maar er valt nog genoeg te verbeteren.

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

  • 7 maanden later...
Geplaatst

Hier ook geblokkeerd door Circus. Laatste weekend voor de zomerstop een mooie winst gepakt met een freebet.

Begin van het nieuwe voetbalseizoen, was ik opeens permanent gelimiteerd: ik mocht alleen nog casino spelen. Contact met Circus opgenomen waarin mij werd medegedeeld:
Dat dit limiet permanent is en niet zal worden herzien.
De beslissing werd genomen in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden (artikel 9.3.4)
en dat ze niet hoefde mede te delen wat de reden van limitering was.

Saldo is gelukkig wel uitgekeerd en ontvangen.

Dus of het ligt aan de gewonnen freebet, of doordat ik in het buitenland heb ingelogd. Wel erg vreemde handeling van Circus: geen duidelijk opgaaf van redenen, geen kans tot verweer.

 

Geplaatst

Ik had laatst een freebet gewonnen, maar die werd niet bijgeschreven bij mijn saldo. Na 2 dagen heb ik contact opgenomen met de klantenservice, en was het gelukkig snel opgelost. Maar het lijkt er op dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebben.

  • 10 maanden later...
Geplaatst
Op 13-1-2023 om 18:07 zei smeringa:

Iedereen Bedankt voor de reacties.👍

Hierbij voeg ik nog ff screenshots toe , puur omdat het kan.😅

En nee ik ben geen clown dus ik ga niet met Circus verder. 187578823_Screenshot_2023-01-13-17-30-00-8382.thumb.jpg.99b3e2b94b15bfed890243601262fbf6.jpg2012080657_Screenshot_2023-01-13-17-34-05-3073.jpg.ec851a5ca589c136fc96316f4e40c4d8.jpg

Onbeschofte chat van jouw kant Smeringa. De regels zijn nu eenmaal zo dat ze niet alles kunnen verwijderen. Staat ook in de voorwaarden ze moeten het (3) jaar bewaren.  Circus volgt de regels strenger en dan moet jij je aanpassen. Zij hoeven zich niet aan te passen omdat jij steeds naar Dld wilt.

Op 24-8-2023 om 11:37 zei scaversc:

Hier ook geblokkeerd door Circus. Laatste weekend voor de zomerstop een mooie winst gepakt met een freebet.

Begin van het nieuwe voetbalseizoen, was ik opeens permanent gelimiteerd: ik mocht alleen nog casino spelen. Contact met Circus opgenomen waarin mij werd medegedeeld:
Dat dit limiet permanent is en niet zal worden herzien.
De beslissing werd genomen in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden (artikel 9.3.4)
en dat ze niet hoefde mede te delen wat de reden van limitering was.

Saldo is gelukkig wel uitgekeerd en ontvangen.

Dus of het ligt aan de gewonnen freebet, of doordat ik in het buitenland heb ingelogd. Wel erg vreemde handeling van Circus: geen duidelijk opgaaf van redenen, geen kans tot verweer.

 

Hoeft ook niet. Ze mogen je ten alletijde blokkeren. De reden waarom ze niet uitleggen is omdat 99% van de mensen wel weten wat ze fout hebben gedaan. Ik zeg niet dt dit bij jou ook het geval is.

Op 30-8-2023 om 09:04 zei ApeShots:

Ik had laatst een freebet gewonnen, maar die werd niet bijgeschreven bij mijn saldo. Na 2 dagen heb ik contact opgenomen met de klantenservice, en was het gelukkig snel opgelost. Maar het lijkt er op dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebben.

Je had een issue en het is opgelost? Lijkt mij dat ze het dan wel in orde hebben.

Geplaatst
57 minuten geleden zei Timmy31:

Volgens Circus sta in in Cruks, wat totaal niet het geval is. Maar zij geloven het niet en willen een bewijs hiervan van zien, dikke doei ik ga lekker verder bij Hommerson en bingoal.

Dit is een vaag verhaal. En vooral irritant dat jij moet bewijzen dat je er niet in staat. Iets met onschuldig tot het tegendeel bewezen is? Maar de regels zijn nu eenmaal zo dat een online casino je account mag sluiten zonder duidelijke reden.

Geplaatst

Ja, zij verzoeken mij om contact op te nemen met Cruks en een bewijs te vragen waarin staat dat ik niet ben ingeschreven. Prima dat zij zich aan de regels houden niks mis mee, maar als je systeem totaal niet op orde is ga ik lekker ergens anders spelen.

Geplaatst
3 hours ago, Timmy31 said:

Ja, zij verzoeken mij om contact op te nemen met Cruks en een bewijs te vragen waarin staat dat ik niet ben ingeschreven. 

Zou mooi zijn zo'n briefje, kun je dan alle automatenhallen mee binnen komen!

Expert trolling van de circus clowns

Geplaatst
5 uur geleden zei Timmy31:

Ja, zij verzoeken mij om contact op te nemen met Cruks en een bewijs te vragen waarin staat dat ik niet ben ingeschreven. Prima dat zij zich aan de regels houden niks mis mee, maar als je systeem totaal niet op orde is ga ik lekker ergens anders spelen.

Dit gaat nergens over vanuit Circus.

Geplaatst
11 uur geleden zei Timmy31:

Ja, zij verzoeken mij om contact op te nemen met Cruks en een bewijs te vragen waarin staat dat ik niet ben ingeschreven. Prima dat zij zich aan de regels houden niks mis mee, maar als je systeem totaal niet op orde is ga ik lekker ergens anders spelen.

Kun je jezelf opzoeken in Cruks, of afhankelijk van gegevens die ze je toesturen?

Geplaatst
3 minutes ago, Joos-Close said:

Kun je jezelf opzoeken in Cruks, of afhankelijk van gegevens die ze je toesturen?

Als je ingeschreven staat kan je jezelf opzoeken via 'mijn gokstop' maar als je niet ingeschreven staat, niet.

Elke keer dat je bij een ander online casino inlogt of een automatenhal bezoekt, wordt het register realtime geraadpleegd dus het verzoek van Circus om een schriftelijke verklaring is nogal apart.

 

Geplaatst

Timmy zit de laatste tijd meerdere NL casino's te checken en zijn ervaringen hier te delen, wat helemaal top is. Dat was hem echt niet gelukt als ie actief in Cruks stond. Wat een vage actie vanuit Circus dit.

  • 4 maanden later...
Geplaatst

Een week geleden zijn er een paar zaken bij mijn Circus veranderd en ik krijg geen reactie meer op support vragen.

Omdat ik dagelijks speelde (sport bets) en support altijd vlot reageerde vond ik dat vreemd.

Het eerste wat ik merkte was dat er vijf freebets waren verdwenen die ik wilde gaan inzetten. Deze had ik op 24 November ontvangen van een paar acties en stortingen. Niets bijzonders. Een beloning voor het gespeelde volume.

Op woensdag wilde ik de Club openen. U hebt geen toegang tot de Club!  U kunt vanwege wettelijke beperkingen geen toegang krijgen tot ons loyaliteitsprogramma.   Vervelend want hier staan opgespaarde punten die converteerbaar zijn naar een paar honderd Euro.

Ik ben me niet bewust van nieuwe wettelijke beperkingen, dus ook hier verduidelijking gevraagd via email. Wederom geen reactie.

Kortom, ben ik de enige waar deze aanpassing geweest is ''vanwege wettelijke beperkingen''.  En kan dat zomaar?  Alle opgespaarde punten en freebets kunnen toch niet zomaar worden ontnomen (diefstal)?  Ik heb ook season bets staan. En gewone bets worden nog gewoon afgehandeld.  

Ben benieuwd,

Geplaatst

^^ ik kan je bevestigen dat de Circus club nog wel bestaat en functioneert, dwz dat de wettelijke beperkingen op dit moment niet voor iedereen gelden. ( Die club zit op het randje van wat toegestaan is)

Kan het misschien zijn dat je een 30 dagen bonus ban hebt, en daarom als gevolg van nieuwe inzichten bij Circus voor die periode niet in de club mag?

Paging onze expert op dit gebied  @Hansheem

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.