Spring naar bijdragen

Welk televisieprogramma mis jij enorm?


TheMikeyx

Aanbevolen berichten

  • 6 maanden later...

JackPot zei:

@jordi22 die bestaan toch allemaal nog?

ik zou het geweldig vinden als er nieuwe seizoenen zouden komen van bAssie en Adriaan samen met de baron en vlugge japie

Haha, nostalgie! ;)

Ik zou het dagelijkse Deal or No Deal ook wel weer terug willen zien. En rad van fortuin, maar zonder die goorlap van een Hans van der Togt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TheMikeyx zei:

the pin up club ;)

Haha dit ken ik zelfs nog wel. Moet je nu voor de gein eens googelen voor een klein stukje van een aflevering, te grappig om dat nu terug te zien.. Andere tijden ;)

RTL Luxembourg ( Duitstalig ) had wél een leuke show met topless dames en dat was een lust voor het oog . Eerlijk gezegd wisten we niet waar we moesten kijken . Zoveel tegelijk te zien .Lekker ongemakkelijk ook maar wel spannend met alle dames op de studentenflat die óók meekeken . Dat was 1990 !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.